přidáno 25.01.2013
hodnoceno 16
čteno 974(33)
posláno 0
Vzpomínka na to
jak chodila jsem bosa po sněhu
najednou už nestudí

už nepolykám horké jehly
vyprahlým hrdlem


bolavé oči mohu zavřít a slzy nechat téct
tentokrát už tím správným směrem
(ne dovnitř ale ven)


Říkali mi
"výpadek proudu" ale
žilami už zase protéká elektřina
a obzor vykvetl javorovým sirupem

už nejsem měsíční slunečnicí
a mohu tryskat

jsem vlastně vděčná
té dokonalé synchronicitě


Možná i moje záda
jednou nadechnou se
a ze svých strachů udělám si stínohry

je to posun vpřed
a tak nejde o to zapomenout
ale

odpustit.
přidáno 14.04.2024 - 19:15
Elektřina a javorový sirup, to mě vzalo :)
přidáno 26.01.2013 - 18:43
taron: Já ti nevím... mám takový dojem, že pokud člověk skutečně odpustí, tak se tím právě zbaví i té bolesti. Hlavně když přestane obviňovat, to je ta největší úleva, přijmout situaci takovou, jaká je, bez hledání viníka - i to je podle mě podstatná součást odpuštění. A myslím, že když k tomuhle dojde, tak už by tam ta bolest skutečně být neměla. Jistě, ve vzpomínkách zůstane, ale už nezraňuje, už jen připomíná, že kdysi byla. A to je dobře, člověk alespoň nezapomene, proč je takový, jaký je.
přidáno 26.01.2013 - 18:35
Viviana Mori: Ano, je tam bolest, ta, kterou si bylo nutné projít, než bylo možné dopracovat se k odpuštění. Takže ta naděje v ní skutečně je, i když je samozřejmě na každém, co si z básně odnese. Každopádně děkuji!
přidáno 26.01.2013 - 18:33
Lizzzie: Ano, cítíš správně, a je to hrozně povznášející! Děkuji :-)
přidáno 26.01.2013 - 18:32
taron: Viviana Mori: Lizzzie: Yasmin: Yana: PetrK.: Marbal Škutin: Lusy: inkoust: DDD: Moc vám všem děkuju za nádherné komentáře, strašně moc si jich vážím, každého z nich, a nevýslovně mě těší, že mou báseň i celkovou tvorbu takto vnímáte! :-) Jsem ráda, že jste se tu všichni zastavili a zanechali komentář. :-)
přidáno 25.01.2013 - 20:52
Nádherná slovní spojení. Úžasné po obsahové stránce. Celé to do sebe krásně zapadá a dohromady to tvoří další Tvé jedinečné dílo.
přidáno 25.01.2013 - 16:37
Létáš jako babí léto:-) Odpustit, ale nikdy nedopustit...Jak to mají ženy, nevím, ale třeba mě už dávno nic nebolí.:-)))
přidáno 25.01.2013 - 13:29
Jenže..jenže, i když člověk odpustí...tak bolest může přetrvávat...a to je to, co třebas zaráželo mě...vždy jsem si myslela , že jsem málo, nebo ne zcela odpustila...ale ne...bolest se prý může vyskytovat dál....tak teď už nezápasím se vzpomínkama a odpuštěním...ale s tím, jak se té potvory střepat....
Jinak , já už myslím nic nového nevymyslím, než ti, co byli pode mnou...jen snad to blábolení bylo asi o mě :))))) a jo...tvá poezie je tak lehoučká jako poezie Yasmín a DDD ..prostě vy jste ta správná trojka :)
přidáno 25.01.2013 - 12:22
Prý slzy vyplakaný dovnitř bolí ze všeho nejvíc. Něco na tom bude.
Strašně se mi líbí ten obzor, slunečnice a stínohry.
Nádhera, Leslie!
přidáno 25.01.2013 - 11:11
Viviana Mori: ... to bych tě nečet
přidáno 25.01.2013 - 11:07
inkoust: DDD: Teď doufám, že to blábolení nemá něco společného se mnou. :-D Protože já neblábolim!

K básni: Citím z toho velkou bolest, tato věc si zaslouží, aby ji lidé četli, konec je dokonalý tím, jak vyzní. A celá báseň vyznívá příjemně poeticky, ačkoliv bolí. Nevím, kolik je v ní naděje, ale mne zabolela celá.
přidáno 25.01.2013 - 10:59
Jsem rád, že byl 3xD rychlejší a nemusím toho tolik psát :-)
jen bych poznamenal, co už jsem ti někde nějak psal - přesněji: na tom, jak píšeš, je mi příjemné to, co se dá nazvat vědomé prožívání. Mnohokrát jsem četl, že důležit(dokonce nejdůležitější) jsou ty pocity, ale je to dost ošidné. Plynou z toho někdy postoje typu: Jéééé, vůbec tomu nerozumím, ale je to náááádhera. A někdy je pak vnímáno jako nádhera blábolení. tak, abych nezapomněl: Pěkná báseň :-) DDD: :-)
přidáno 25.01.2013 - 10:54
ten konec je výborný! děkuju ti za ni;) cítím z ní najednou ten tvůj klid a osvobození? ano, dyž odpouštíme...stáváme se volnými:)
přidáno 25.01.2013 - 10:27
Ó Leslie, první část je mrazivá, ale pak se přehoupne a závěr, je úžasný a tvé dílko se řadí mezi ty, které nás vlastně mohou poučit a ještě je tak nádherně napsané, nedávno PetrK napsal také o odpouštění, ano zapomenout je kruté, ale odpustit, smířit se, vše urovnat aby bylo čisto....Takový lehký, jakoby mimochodem je tvůj styl a přitom tak plný myšlenek
přidáno 25.01.2013 - 09:51
Krásné zamyšlení ... Líbí se mi jak si hraješ se slovíčky .. Moc krásně se to čte :)
přidáno 25.01.2013 - 08:36
Mám tvoje dílka rád. Líbí se mi o čem píšeš i jak o tom píšeš a uvažuješ. Kolikrát tady narazím na zajímavej nápad zamotanej do různých rádobypoetických blábolů, který ale nemaj ani hlavu ani patu. U tebe mi nikdy nevadí jediné slovo, nic mi z toho netrčí, všechno má přesně své místo, krásně to plyne a hezky zní. Máš pro to cit. ...a tahle básnička je prostě krásná :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nejde o to zapomenout : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ještě si nepřipadám dospělá
Předchozí dílo autora : Oblázková

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
katitek řekla o Delivery :
Tahle holčina má strašně velkej talent. umí napsat to, co jiní ne. a její styl psaní.. dost mě dostává ta upřímnost a ten kus jí samotné v těch dílech, ty zpovědi. Teress, jsi skvělá, piš dál.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku