Jsem vlastně nábožný člověk..:-)
přidáno 17.01.2013
hodnoceno 17
čteno 1418(9)
posláno 0
V rámci mé neutuchající snahy o poznávání sama sebe,jsem zjistil, že jsem vlastně nábožný člověk. Tak! Já trvalý kritik jakéhokoliv organizovaného náboženství jsem vlastně pobožný..
Můj bůh je nejvyšší ze všech pomyslných bohů, ve které lidé věří,protože můj bůh není objekt víry,ale živá skutečnost-je to bůh úsměvu,nebo smíchu chcete li. Je to Bůh všech bohů,a pokud je se mnou a ovládá mě,nic většího není. Není sice se mnou stále,a i když je někde na cestách,kde ho asi potřebují víc,přesto jako by se v pozadí mé mysli pořád potutelně usmíval a říkal-nemysli si že o tobě nevím..:-)
Na ostatní bohy se jen pobaveně a s nadhledem usmívá,na boha víry,boha majetku a moci,boha sexu i boha smrti. Můj bůh je ale bůh potvůrka,nejde ho ničím podplatit,ani modlitbou,ani stavbami chrámů-v těchto místech ho nikdy nenajdete. Ale-což je s podivem,můžete ho občas vidět, když se dobře díváte i v hájemství smrti,a to v úsměvu mrtvých. Nevím proč někteří mrtví mají na tvářích lehký úsměv,ale je to tak.
Tento bůh je se mnou pořád,i když nesedí stále na svém božském trůnu. Můj bůh nikoho nekřižuje,nic neslibuje ani nikomu nevyhrožuje, a když je "na scéně" pro nic jiného v jeho říši není místo. Ale jak už to tak bývá,i tento bůh má své "falešné proroky" a bůžky.. Je tu např bůžek ironie a sarkasmu,ale tito nejsou nějak škodliví, protože si dokážou utahovat i sami ze sebe. Taky bůžek škodolibosti,šklebící se vladce závisti,nebo smutku, ale tito se objeví jen tam,kde zrovna neúřaduje můj bůh.
Jsem nábožný člověk a tímto i vám doporučuju odevzdat se mému Bohu všech bohů co nejdřív-protože vám stejně jednou nic jiného nezbyde-on si vás dřív nebo později najde kdekoliv..
Takže ne otčenáš- ale vždy s úsměvem!
přidáno 03.02.2013 - 18:11
Tohle to nejlepší na dané téma, co jsem tu zatím četl.
přidáno 18.01.2013 - 23:16
GULI: Proč by Bůh nemohl být Ona? ....protože chlapi jsou chytřejší...:))))
-ne, vážně, chlapi mají větší nadhled:) Božství bych přenechala mužům, mě stačí mateřství a mám toho plný kecky :)
no, řekla bych, že Bůh je bezpohlavní - ale možná říkám hovadinu...je to náš otec i matka....
přidáno 18.01.2013 - 13:44
GULI: a začal bych symbolicky v únoru! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)
přidáno 18.01.2013 - 13:42
taron: http://youtu.be/o52MEoqQ27o
;-) a máš to tady!!!! :-)))
přidáno 18.01.2013 - 13:42
valemart: Naprosto souhlasím,a to se mi stává málokdy..:-)
přidáno 18.01.2013 - 13:37
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))) jo beru Tě za slovo! Prosím jednu kampaň na plné zúsměvnění celé Planety!!!!!
přidáno 18.01.2013 - 13:36
taron: Proč by Bůh nemohl být Ona?:-)
přidáno 18.01.2013 - 13:35
valemart: Každý kdo rozdává úsměv,musí mít i úsměv v sobě. Kdo má směv v sobě,pomáhá jiným snášet občasnou tíhu tohoto slzavého údolí..Sakra,teď to vypadá jako bych dělal reklamu na sebe...:-)
přidáno 18.01.2013 - 13:32
Vladan: Bůh skepse je důležitý,zebrańuje aby z lidí byli jen kývájící a se vším souhlasíci oslíci:-)
přidáno 18.01.2013 - 10:15
... můj táta byl mim!..., říkával: "každé pousmání, prodlouží život o dvě minuty!" díky Bohu!
přidáno 18.01.2013 - 06:53
Nooo, hledat ho, či si nás najde? Hodně lidí by ho potřebovalo objevit. Zajímavý postřeh. :-)
přidáno 18.01.2013 - 06:46
GULI: Hm...bohyně lásky?? Hm...:))))) - tak už mě ten tvůj bůh rozesmál :)
přidáno 17.01.2013 - 23:53
Takže rovnou mnohobožství.... Dobrá, půjdu taky, ale chci tam mít i svého boha skepse.
přidáno 17.01.2013 - 18:06
Devils_PIMP: Ano,bůh vína je taky občas s mým bohem,ale jen do určité míry..:-)
přidáno 17.01.2013 - 18:04
taron: ano,bohyně lásky-abych jen nemluvil o "mužích"-je nejvěrnější družka mého boha, je těžké si představit jednoho bez druhého.
přidáno 17.01.2013 - 17:34
já uctívám Boha lásky....a pod ním je určitě i nějaký ten úsměv :)
přidáno 17.01.2013 - 17:29
Tak si řikam ze neco jako Buh usmevu byl Dionysos (řim. Buh vina) - taron jiste zmini křest. Boha (boha "vseho dobreho"). Jiste by se nasla obdoba boha usmevu v onech kulturach, krtere uctivay kazdy kamen a na vse meli boha... Ptejme se: zda bohem usmevu nejsme my sami :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
BŮH ÚSMĚVU : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : MÁ LÁSKA..
Předchozí dílo autora : ROZHOVOR

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku