přidáno 16.11.2012
hodnoceno 32
čteno 2134(20)
posláno 0
Tam u nebeské brány
rozsypali růže
lístky všech barev
a omamných vůní

Tam u nebeské brány
začala padat voda
vzala sebou ty lístky
do pozemských tůní

Tam u nebeské brány
vysvitlo slunce
vykouzlilo duhu
kvítky padají po ní

Ty lístečky
v tůních slz
posbíráme
stačí jen slůvko

Vzpomínáme!
přidáno 05.10.2014 - 18:31
Milá báseň ...
přidáno 18.11.2012 - 22:44
Ďábla bodlo u srdce
přidáno 17.11.2012 - 23:46
taron: jo, bylo to fajn
přidáno 16.11.2012 - 23:59
Yana: Hm...zajímavé počteníčko, aj jsem se zasmála , takových diskuzí by mělo být více:)
přidáno 16.11.2012 - 23:39
Leslie:Máš pravdu, také jsem přesvědčena že svůj život máme šanci ovlivňovat ať je nám 15, 20, nebo skoro padesát (-:
přidáno 16.11.2012 - 23:31
Yana: To je dobrý. Já zdravotníky obdivuju, protože jsem si jejich péči užil z první ruky a vím co to pro ně je...hlavně ta dřina, koukat na ně, jak umírají v bolestech a agonii, jak jim je každá pomoc marná, a pokud marná není, odplatí jim nevděkem.... jaké to je krmit a mýt pacienty, těšit uřvaná děcka, poslouchat ta sténání a nářky.... tohle přece nemůže dělat každý. Já nikdy nebyl nevděčný pacient. Nikdy nebudu.
přidáno 16.11.2012 - 23:31
puero: jo a vůbec nesi zlý, na to jsem ti neodpověděla, stačilo mi na srazu poznat tě, nejsi zlý, ale občas méně citlivý a vnímavý asi, ale tak někdy, jako by tě přepadlo zlo a byl si trochu někdo jiný než doopravdy jsi.
přidáno 16.11.2012 - 23:27
puero: Teď se nesměju, teď jsem byla hnusná, ale unáhleně. Jo taky mam ráda svojí profesi, ale chtěla jsem být herečka, zpěvačka, hudebnice, no to už asi nebudu, ale jsem šťatsná tak jak to je. Vim a vždycky jsem věděla že to co se okolo mě děje ovlivňuju hlavně já a vždycky jsem se měla vlastně ráda, tak se mam ráda jako zdravotní sestra, a promiň
přidáno 16.11.2012 - 23:22
Yana: Správně. Bože, moje nešťastné oči bolavé.... to pořekadlo je tak kruté.
přidáno 16.11.2012 - 23:20
puero: A já tobě závidím tvoje sebevědomí, ne puero prostě jsi tady pojem, určitě ti to dělá dobře, tak se nediv že lidi chtěj od tebe vědět co si o nich myslíš, ale mezi slepými jednooký král. Smích.
přidáno 16.11.2012 - 23:19
s motýly to tak není
přidáno 16.11.2012 - 23:19
Kakuzu: Člověk se změní. Ale ty mouchy, co ho obletovaly dřív, ho budou obletovat dál.
přidáno 16.11.2012 - 23:16
puero: Moudro je to opravdu krásné. Ale přesto si dovolím trochu nesouhlasit. Myslím, že narozdíl od květin má člověk (dokonce i když už rozpučel) vždycky šanci se změnit, pokud opravdu chce.
přidáno 16.11.2012 - 23:12
Hmm, dneska mi moudra jdou. Někdo by to měl zavčasu vytesat, dokud to Yana nesmazala.
přidáno 16.11.2012 - 23:11
puero: v tom se skrýbá pěkné a pravdivé moudro
přidáno 16.11.2012 - 23:09
Kakuzu: A až budeš pučet, dobře se dívej kolem sebe, který druh hmyzu tě rád opyluje. Dokud jsi pupen, můžeš to zvrátit. Až rozpučíš, bude pozdě to měnit.
přidáno 16.11.2012 - 23:06
puero: jen rozpučet co?
přidáno 16.11.2012 - 23:06
Ó jak je ten hnus a krutost báječně stimulující a výživný. Já ti ale jednu jednu věc závidím. Sice nesouvisí nijak s uměním, nýbrž s tvým reálným zaměstnáním, ale já ti závidím, to co kolem sebe denně vidíš. A skutečnost, že se nad to umíš povznést. Já kdykoliv přičuchnu k lidské i nelidské skutečnosti podobného druhu, mám trauma, které se mi vryje do paměti. Sakra! můžu se hodiny učit definice historických fenoménů, nebo německá slovíčka, ale nic si nezapamatuju tak rychle a tak pevně, jako lidské utrpení. Jsem opravdu tak zlý?
přidáno 16.11.2012 - 23:02
Kakuzu: Všechny zajímá, co si o nich myslím. :-) Nic ze mně nedostanete! Málo pochlebujete puerovi asi :-D Ale dobrá, já ti to tedy povím dvorní japonský dodavateli kukačkových hodin Kakuzu. Myslím si, že jsi (tedy jako autor) pupen! Dokonalé přirovnání, myslím si. No, zcela perfektně a zřetelně tě vystihuje. Kakuzu, ty jsi pupen. Se vším všudy.
přidáno 16.11.2012 - 22:59
puero: Nejsi tak průhledný, ale jsi někdy hnusný a krutý, tak. Smích.
přidáno 16.11.2012 - 22:57
Já nevim proč ale představil jsem si Japonsko v dávných časech na jaře

puero: to by mne zajímalo co si myslíš u mne
přidáno 16.11.2012 - 22:55
Inteligentní? To je sarkasmus? Kdybys viděla ty lidi s kterými přicházím do styku, u nás na fakultě...a i jinde... poznala bys jak inteligence vypadá ve skutečnosti. Já mám dost co dohánět. V inteligenci. Ale je zarážející...ne,zarážející ne....je fascinující, jak dokážeš vyhmátnout skryté moje úmysly. Dokonce poznáš, že tě někdy šetřím. Podle čeho?...to jsem tak průhledný?
přidáno 16.11.2012 - 22:50
puero: No už u bachyně jsi napsal něco o tom tradičním, zarazila jsem se u toho, ale nerozvíjela jsem to byla jsem zaměstnána tou bachyní. Tak asi já tradičně vnímám a předvídám co si kdo myslí jak se chová, jak reaguje takže tvoje odpověď mi připadala tradiční pro tebe s tím že mám pocit že mě nějakým způsobem šetříš což je u tebe tedy netradiční, ale třeba si to zasloužim a ty si to taky myslíš, protože z úcty k mému věku to v tvém případě tradičně nebude. Ó, puero je tak intekligentní a komunikuje se mnou a toto mi zcela netradičně vždy těší.
přidáno 16.11.2012 - 22:41
...tak tradičně jo? ;-)
přidáno 16.11.2012 - 22:38
puero: puero vůbec to není zlé, naopak takhle tradičně to slýchám celý život, takže nic nového pod sluncem. Potenciál je, ale já jsem lenoch. A tobě děkuju, pro mě jsi tradičně napsal to co jsem čekala.
přidáno 16.11.2012 - 22:34
No tradiční, ale vidím, že i ty už pomalu odhaluješ fakt, že já pod pojmem tradiční jen decentně zakrývám výraz nehlubšího zhnusení :-), hele pro člověka nerespektujícího a bojujícího proti všemu tradičnímu, ergo zastaralému, neinovativnímu, je tradiční věc odporná. Člověk tradiční naopak v povedené tradici, v kopii dokonalosti spatřuje samu dokonalost. Řekl bych, že je pro tebe tradiční. A teď zvaž, je-li to pro tebe osobně urážka, nebo pochvala. Jsi tak dobrá, že už máš tradici, kterou si udržuješ, Nebo tak špatná, že tradičně zůstáváš skryta ve vlastním stínu?

Být tradiční je vlastně dvojsmysl. Znamená to, že nedošlo k vývoji, ale neznamená to, že došlo ke zhoršení. (A já tě za špatnou básnířku nepovažuju) Tak si sama vyber.

Bylo to dost zlé?
přidáno 16.11.2012 - 22:30
Leslie: abych řekla pravdu nebyl to překlep, myslela jsem, že to tam tak je dobrý, teď vidím neni, díky(-:
přidáno 16.11.2012 - 22:29
puero: puero prosím, tradičně špatná, nebo tradičně dobrá, nebo tradičně tradiční, tradiční ode mě nebo tradiční všeobecně, buď klidně zlý!
přidáno 16.11.2012 - 22:21
Je tradiční.
přidáno 16.11.2012 - 22:20
Něco v sobě má. Líbí se mi nápad i zpracování a pro mě má velmi příjemnou melodii. Akorát si oprav "začla" na "začala". Možná se jedná o překlep, každopádně to nevypadá hezky. ;-)
přidáno 16.11.2012 - 12:58
hm...tiše vzpomínáme ....
přidáno 16.11.2012 - 11:50
vzpomíname

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vzpomínka na mrtvé : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Byla tak čistá
Předchozí dílo autora : Sběratel motýlů

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Máta :
Opravdu se vyzná v psychologii a užívá si to. Píše úžasně dokonalé romány, jen mi nevyhovuje jejich výstavba: Vyhýbá se uvádění jmen postav a při čtení zprvu není zřejmé, co je důležité a co ne. Vše se odhaluje až postupně, což činí román napínavým a dodává mu spád.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku