přidáno 21.01.2008
hodnoceno 16
čteno 1546(52)
posláno 0
ja
pracuju na sundavani okovu
ty zmije
krize osobnosti
a pomalu si myslim mi to de
pomalu se to ucim
jen bych porad chtela neco tvorit
a ne se ucit shity
co mi sou k hovnu.


vagina
patri mi
jeji plac chytam do dlane
ve vane


ty
bys chtela
odjet pryc a zpivat tam kazdej den
az do rana
nezavrit klapacku,pusu ani nohy
a ty tvy velky voci
by mi to promitaly
na zed.

vagina
patri mi
jeji plac chytam do dlane
ve vane


ona
to za nas jednou udela
ale musi vyrust
rikali to v televizi
prej neni psychicky schopna odlouceni
jeste by se ji styskalo po plysovych zviratkach.

vagina
patri mi
jeji plac chytam do dlane
ve vane


my
lzeme
vymejslime vlastni svet
kterej sami komplikujeme
a ohrazujeme
a myslime ze s kazdou kurvou budem svobodnejsi
je cas prestat hrat
sundavam masku
stojim tu naha
my sme ja.
přidáno 14.04.2008 - 00:12
Mno 4% jsou opravdu "divné"... :-D
Nicméně jakmile je to bez diakritiky, mozek to přerovnává na háčky a čárky = že mám méně "času" soustředit se na báseň samotnou. Rozpytuje to. Opravdu.
přidáno 22.01.2008 - 12:26
jasne ;) to ja jen tak s tim suchosem...to je fuk...proste mi to zas tak moc nevadi ze to nema carky a hacky...ale na druhou stranu bych to i privital...ale kazdeho vec jak to pise...klidne i morseovkou...ale to fakt uz asi lustit nebudu, i kdyz ji umim ;)
přidáno 22.01.2008 - 10:03
ne tak sem to nemyslela,tak to ani neni mysleny...ja to taky ctu s diakritikou,proc by ne...ale pisu to rychle bez hledani carek a hacku..nevim,proc bys to mel cist bez nich...sms tak taky nectes,mozek to doplni...je to fuk...jak to ctes..je to fuk,jak je to napsany..hlavni je,jestli to neco rika...suchej je ten kdo vidi jen formu...
přidáno 22.01.2008 - 01:35
jsem suchej...neprekousnu tu bezdiakriticnost...a kdyz ctu bezdiakriticke basne, pokazde stejne mozek automaticky doplnuje hacky a carky...a priznejte se kdo pri cteni ty hacky a carky kompletne vynechava, odhaduju ze nikdo, nebo jen par vyjimek...opakuju...neprekousnu to...vetsinu basne si upravuju pri cteni do diakriticke formy...to samo...a nebudu se nutit abych ji cetl tak jak je...mozna ze o hodne prichazim, ale je mi to jedno...uzivam si tve basne i tak /s diakritikou/...a to ze je esemeskoidni mam spise jen tak nejak v pozadi...kazdopadne je povedena...
přidáno 21.01.2008 - 23:30
vyborny..
//vagina
patri mi
jeji plac chytam do dlane
ve vane//
tohle mi tu zni..pisnickove..ale fakt hezky pisnickove:)

jinak celou basen chapu za vyjadreni nakyho vyvoje..mala holka vidi svet/lidi a chce nejaka bejt.mysli si ze vi jaka..odpoutava se od veci o kterejch si ymsli ze sou spatny..a snazi se vynikat.. myslim vynikat..jako ve vecech lidma uznavanejch..ptze ty sou dobry..zaroven si ymlsi jak je samasebou..svym zpusobem je..je i dost odvazna..a jednou budou platit jeji pravidla..

beru to jako ovobozeni se... /ktery potrebuju/
přidáno 21.01.2008 - 22:00
nene,teress..to je dobry...mam 4procenta za formu..je to dobry pro to,ze me takhle vzdycky nekdo dokaze dostat..husty si myslim..mne tohle fakt bavi...vim pak,ze lidi,ktery nechci oslovovat neprekousnou tu bezdiakriticnost..ja tu uzkoprsost nechapu...mlady lidi a takhle suchy..
přidáno 21.01.2008 - 21:56
hahaha verun, dovol abych se zasmala tem nesmyslnejm 4% :-D ... to muze da tmozna tak vul, tkaovyhle skvely basni.... co vsichni mate se sms...?lepsi umet psat , a to bez hacku a carek,. nez neumet psat a kritizovat takovyhle veci, ktery sou soucasti dilka..;)
přidáno 21.01.2008 - 21:20
přesný zásah
přidáno 21.01.2008 - 21:05
...kéž by si vzalo více lidí k srdci tvoje slova
přidáno 21.01.2008 - 20:50
celkem fajne, ale dost mi tam vadí ten sms antidiakriticismus.
přidáno 21.01.2008 - 19:51
My lžeme a vymejšlíme vlastní svět...jak pravdivéééééé...!
přidáno 21.01.2008 - 19:37
neni to trapny:)..ted to zni jako,ze ti vpodstate rikam,abys to tak delala dal pro my poteseni...to ne.e.e....nemyslim,ze se mi klanis...jen mi vzdycky napises rozsahlou kritiku..a za to ti desne dekuju...dekuju..
přidáno 21.01.2008 - 19:32
:)....a hou jééé..baby:)...pravda pravdoucí...jak říká pořád jedna trapka, co nenávidí rozcuchaný pocity:)...
přidáno 21.01.2008 - 19:29
heh ty asi neumíš psát tak aby se mi to nelíbilo:-) výborný a hluboký, což je asi strašný klišé, jenže tak prostě je..každý tvoje slovo je pravda co bolí...já si tu masku nedokážu sundat a tím si to komplikuju..protože stát nahá sama před sebou je horší než před milionem lidí...pak je ta poslední věta pro mě osvobozující. ha, donutilas mě přemýšlet..tohle ber jako totální poklonu, i když se ti klaním asi pořád a už je to možná trapný:)
přidáno 21.01.2008 - 19:28
:)
mne se libi ten refren
přidáno 21.01.2008 - 19:17
myslime ze s kazdou kurvou budem svobodnejsi
my
lzeme
my sme ja. . . .


desne chytry,,,sqely...jako nikdy/jako vzdy

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
vagina´ssong : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : protestinterpunkci
Předchozí dílo autora : mluvimksobeasemzatimjenomdosem

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku