přidáno 29.09.2012
hodnoceno 3
čteno 1176(10)
posláno 0
Držela jsem tě v náruči a prohlížela si tvá drobounká ústa, tvoje čelíčko a ty malinké vrásky na něm, mračila ses, má malá nevinná holčička. Přivoněla jsem si k tvým tvářičkám a šeptala ti do ouška, že budeš ta nejšťastnější holčička na světě. Pousmála ses a z pusinky vydala zvuk, který jistojistě znamenal ,,Ano“.
Přitiskla jsem si tvé drobounké tělíčko na mou hruď a poslouchala, jak ti bije srdíčko. Prohlížela sis odlesky z mých náušnic, odrážel se v nich celý svět a všechny ty jistoty. Jsem tu pro tebe vždycky má maličká. Pomalu se ti zavíraly oči, oddechovala si. Jsi tak nádherná, hladím tě po vláskách, jsou tak neskutečně jemné.
Celé dny bych tě pusinkovala. Jsi moje štěstí, moje naplnění. Miluji doteky tvých malinkých ručiček a tvůj rozkošný úsměv, když tatínek dělá ty srandovní věci. Je okouzlující, když se divíš a tvoje pusinka se otvírá. Tatínek se ti vždycky směje, že si ji zapomněla zavřít. Jsi ještě tak malinká, tak čistá. Jsi můj svět, všechny moje sny, jsou v tvém srdíčku.
Ty a tatínek jste moje všechno.
přidáno 30.09.2012 - 14:30
To se mi moc líbí, hezky jsi to napsal, a malá rada, uchovej si ty pocity co nejdéle!!!
Budeš to potřebovat. Čím větší děti, tím větší starosti a vztahy je také třeba hýčkat.
přidáno 30.09.2012 - 14:07
Tak tak nějak jsem to cítila se svými dětmi ..úžasné...ano , moje sny jsou v jejich srdcích .....
přidáno 30.09.2012 - 09:39
Docela negativ k mojí poslední povídce.. Škoda, že jsme se na stránce úvodní nesešly pod sebou..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Má malá krásná holčička : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Touha
Předchozí dílo autora : Láska je, jak...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku