přidáno 08.07.2013
hodnoceno 11
čteno 1805(24)
posláno 0
Dlouhé hnědé vlasy, snědá kůže, modré oči, plné rty – pohled do zrcadla mi nikdy nedělal problém, možná to bude znít namyšleně, ale líbila jsem se sama sobě.
Krása není v životě podstatná, ale když se žena cítí přitažlivá, tak má úplně jiný přístup k lidem a vlastně k celému světu. Dřív jsem svého zevnějšku využívala – spousta pohledů, úsměvů. Byla jsem mladá sebevědomá holka, milovala jsem sex a dopřávala jsem si ho opravdu často. Ta vášeň, touha, chtíč – něco, co mě tolik naplňovalo, dodávalo štěstí a určitý pocit euforie. Holky v mém okolí snily o krásné dovolené, luxusních kabelkách a já toužila najít chlapa, co mi to pořádně udělá.
Našla jsem ho. Nejdříve to byl jeden z kluků, který se zakoukal do mých nevinných očí a hledal lásku a něhu. Po pár výletech, večeřích a rozhovorech jsme jako vždy přešli také k návštěvě mojí postele. Myslím, že někde mezi polštářem a peřinou mu došlo, že polibky a pohlazení u mě nenajde a mně zas, že je nehledal. Ta noc byla tak dlouhá, už svítilo slunce a my byli teprve na začátku.
Já myslela, že mu dám ráno pusu a řeknu tu mnohokrát opakovanou větu ,,Zavolám ti“. Tohle bylo jiný, on byl jiný, nikdy jsem nezažila ani jeden těch pocitů, který jsem zažila jen při tom, když mě k sobě přitiskl a řekl, že si moc věřím. Tolik mě přitahovalo, to co říkal, byl ke mně přísnej, někdy až zlej a já měla sto chutí vyhodit ho z mýho bytu, pak do mě ale vstoupil a já věděla, že chci, aby už nikdy neodešel.
Tak šly dny, měsíce a on mě pořád bavil, lákal a ukazoval mi něco, co mi nikdo jiný neukázal, nedopřál. Zatímco on mi dával dlouhé orgasmy a já umírala slastí pod jeho doteky, tak jsem v sobě měla takový zvláštní pocit.
Už mi nešlo jen o fyzickou potřebu. Netěšila jsem se na setkání s ním kvůli sexu, ale kvůli jeho osobnosti. Konečně chlap, kterej mě nerozmazloval, nechválil a nedělal to, co jsem chtěla. Zamilovala jsem se. Změnil mě.


Už nechodíme jen do mojí postele, ale uleháme v naší ložnici. Už mi neříká ,,Udělám ti to“, ale ,,Jdu udělat večeři lásko.“ a ta malá, které večer čtu pohádky, mu říká ,,Dobrou tati.“
přidáno 24.11.2014 - 17:17
Naprosto souhlasím, pro každého z nás existuje druhý díl skládačky, který běhá po světě a hledá nás se stejnou vervou jako my jeho. :)
přidáno 03.07.2014 - 20:48
Hezký :)
přidáno 01.11.2013 - 16:20
Hunter: děkuju :D
přidáno 31.10.2013 - 17:09
Tak tady se někdo vyřádil, na formu je to velmi čtivé a i ten konec za to stojí :-) Ono to celý za "to" stojí... :-D
přidáno 20.10.2013 - 15:28
Víceméně zažívám přesně todle samé, akorát tedy z pohledu chlapa. jen nejsme tak daleko, že by mi malá říkala "dobrou tati", zatím místo ní s námi spí krysařík :)
přidáno 12.07.2013 - 12:48
BorůvkaB: Pohádka je teď a pohádka byla i předtím :), užívej si!
přidáno 11.07.2013 - 20:24
Je to moc pěkné a ten závěr pomalu kouzlo z pohádky :)) Jsem podobný typ člověka jako jsi bývala ty a já doufám, že i můj příběh bude mít pokračování jako ten tvůj :)) Moc povedené :))
přidáno 10.07.2013 - 08:51
Všem moc děkuju :)
přidáno 09.07.2013 - 23:51
Napsala jsi to moc pěkně, líbí se mi hned od začátku, tím přiznáním že nejvíc pro tebe bylo najít chlapa, který ti to dobře udělá, tak bez okolků, proč se za to stydět a pak ten vývoj a zvrat v závěru. Myslím, že většina chlapů by chtěla přesně takovou holku. Fakt pěkné.
přidáno 09.07.2013 - 14:17
Krásný, až pohádkový příběh :-) Celkem mě to hodně bavilo. Povedené dílo!
přidáno 08.07.2013 - 14:41
Muži to mají podobné. Je to zajímavý vývoj, hodný zamyšlení. Paleček nahoru.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Touha : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Potřeba
Předchozí dílo autora : Má malá krásná holčička

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Amelie M. :
Ráda přemýšlí nad různými věcmi (jako třeba nekonečno), má ráda myšlenky a dovede skombinovat rozum a cit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku