Původně úkol do školy, nakonec nepoužit.
přidáno 21.09.2012
hodnoceno 3
čteno 812(8)
posláno 0
Představte si, že máte skvělou práci a dokonalý byt, jako vystřižený z IKEA katalogu. A to je všechno, co máte. Tak nějak se asi cítil Jack, hlavní hrdina filmu, než jeho alter ego napadne dát si pořádných pár facek. A neskončí jen u nich. Pokud máte rádi hodně krve, ošklivá zranění a Brada Pitta v červených kalhotách, rozhodně zhlédněte Klub rváčů.

Jack trpí půl roku nespavostí. Řešením se mu stávají terapeutické sezení pro nemocné lidi. Vypláče se a spí jako miminko, než se objeví Marla. Turistka, která chodí na terapie, protože je tam kafe zdarma. Jack opětovně trpí, než na scénu nastupuje prodavač mýdla Tyler Durden, kterého napadne založit Klub rváčů, kde si pár správných chlapů dá co proto. I přes pravidlo "Nikdy nemluvit o klubu rváčů" se stávají noční bitky vhodným odreagováním pro čím dál větší kvantum znuděných managerů i uhlazených elegánů v drahých oblecích. Tyler, který z povzdálí řídí činnost klubu rváčů má ale vyšší cíle, než se po setmění bít do krve. Jde mu o to, aby lidé, a především ti mocní, přijali jeho anarchii. Z Klubu rváčů se stává dobře organizovaná skupina. Členové pod rouškou noci likvidují auta po stovkách, čmárají po domech, vyhazují do povětří obchody. Jack zjišťuje, že tohle není zrovna jeho představa žití a snaží se vše zastavit. Bohužel pozdě.

Dnes již kultovní film byl natočen v roce 1999 Davidem Fincherem, podle románu amerického spisovatele Chucka Palahniuka. V žebříčku Nejlepších filmů všech dob skončil na čtvrtém místě. Nejlepší herecké výkony Brada Pitta a Edwarda Nortona + několik dobrých rad do hodin chemie. Za mě 100% a jedno domácí mýdlo z tuku bohatých dam.
přidáno 23.09.2012 - 23:16
Děkuji s mírným úklonem
přidáno 21.09.2012 - 18:08
Kvalitně napsáno. Mimochodem ten film je taky dost kvalitní. Inu kultovní.
přidáno 21.09.2012 - 17:13
Velmi dobře napsaná recenze.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Klub rváčů - recenze : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pouť žebrákova
Předchozí dílo autora : Hrátky s čertem

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Umouněnka :
Slečna s šikovnou prací s jazykem a organizátorskými schopnostmi. Pořádá své literární večery a ráda se účastní literárních čtení. Naživo velmi příjemná osoba.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku