bumerang, dobře mi tak...:-))
přidáno 14.01.2008
hodnoceno 7
čteno 1143(11)
posláno 1
Odcházím opět na sofa.
Ještě slyším jak, Kristýna volá na synka, ať za ní zavře dveře.
Máme totiž na dveřích pojistku proti zabouchnutí.
Je něco kolem 21h.
Všechno pozhasínám a malého cpu do pelíšku. Dneska je ale trošku vyjímečný den, spíme tu naposledy . A až totiž přijdeme znova, tak BY SE NÁM TU MĚLO LÍBIT JEŠTĚ VÍC.( teď doufám, že si to přečtou chlapci z té firmy, kterou za to platím).
Takže synátor mi usíná pod peřinou v obyváku vedle mě a já neprotestuji.

Přesto, že mám napuchlou nohu v punčoše, která má stahovat mou nejzlobivější křečovou žílu, JSEM konečně KLIDNĚJŠÍ.
Zítra jen potáhnu nábytek folií a nachystám nám věci na měsíční absenci našeho bytečku.
Znavena ulehám s nohama na dvou polštářích ( nohy víš než srdce, sice nevím odkud to mám, ale dělá mi to dobře, možná z nějakých sanitek, co mě kdy vezly, ale nemyslete si , že jsem nějak nemocná nebo co?...JAKO ŘÍPA..:-))))

Je po 22H, všude tma, i lampičku už jsem zhasla a dívám se na nějaký americký napínavý thriller.
Jsem soustředěná jako bych tou agentkou na obrazovce byla já SAMA. Přesto unavená.

„Ili“…..zaslechnu své jméno tiše znít...ve vteřině mi bleskne….“blbneš Ilčo už!!“

Ale znovu…
„ Ili“….a to už se dívám ke dveřím obyváku…odkud zvuk vychází…..

„ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ…………..nevím jaké zvolit citoslovce, ale řvu jak na lesy………
A pořád se nemůžu vzpamatovat…hekám a vyskakuji z gauče…….

ZAROSTENÝ, vykulený soused mi stojí téměř v pokoji.

„Co tu děláš proboha“… překvapeně koktám, fakt jsem čekala, že vytáhne kudlu nebo co?..v myšlenkách se mi mihlo mozkem, chce nás zamordovat??!!!

Stále podezíravě se na něj dívám a vytlačuji ho z bytu.
„Ale, Ili, Ty jsi měla otevřené dveře od bytu“!! vysvětluje a couvá, neb mám silovou i
emoční převahu.

Fuj, TEN MI DAL!!!!!!!!! Pořád mi buší srdce, opírám se o konečně zavřené dveře.

No jo…
NAŠE POJISTKA PROTI ZABOUCHNUTÍ.
( bože, Kristl mi to nevědomky pěkně vrátila, NIKDO ZA NÍ NEZAVŘEL. )


Dovětek:
Chápete, že jsem sousedovi nemohla poděkovat, nebo třeba poctít štamprlí?
Proč je tak vlezlý? Tak snad zazvoním, ať má milá sousedka čas, se vzpamatovat.
Né? Co kdybych tam jako NĚCO dělala. Fuj ŠMÍRÁK.Dcera to vždycky říkala, že ON ani neví jestli je blond nebo černá, protože jí čučí jen na“ KOZY“. Nějaké výmluvy, že viděl krabice a vyhozené dveře, a myslel si, že nás někdo VYKRÁDÁ?! Já za to nemůžu, že na chodbě na našem patře nesvítí světlo. Já tam dala papír s
UPOZORNĚNÍM NA REKONSTRUKCI MÉHO BYTU V době od….
přidáno 26.02.2008 - 10:13
haaaf... ;-)
přidáno 17.01.2008 - 10:42
...já vím, JSEM NEVDĚČNÁ..:-((...co byses taky Ty ve Tvých letech strkal kamsi do dveří.....jsem ráda, že díky virtualitě jsi tady s náma....:-)))) páááááááá
přidáno 14.01.2008 - 15:35
... do podezřele otevřených dveří bych skutečně nelez, ale soused se kouká celkem správně....:o)
Pokračuj!
přidáno 14.01.2008 - 00:50
no jo, možná by mně ani nevadilo kdyby nakukoval třeba pan architekt ze třetího patra.:-))....to bys ho musel znát...a to já jsem ještě hodně toleratní...
přidáno 14.01.2008 - 00:46
no nevím, taky bych asi nezvonil ale nakukoval co se děje, jinak dobré :)
přidáno 14.01.2008 - 00:45
přesně....moje dcera se řechtala ještě v noci, když jsem jí to komentovala, ale jak ho potká někde v domě....nahodí vražedný výraz ONA..:-)), A s tím hororem, to MÁŠ RECHT...to jsme si říkaly všechny...včetně Kristýny..:-)))
přidáno 14.01.2008 - 00:39
dobrej šmírák...kdyby ses zrovna dívala na nějaký horor tak tě to klepne ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Recese - díl druhý : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : OSTNATÉ DRÁTY
Předchozí dílo autora : Recese - díl první

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku