Pozor, pozor...jak jsem slíbila, k V zajetí času se vracím :) možná narazíte na pár nesrovnalosti (třeba příjmení Anabell, nevím, jestli jsem ho už psala), jelikož se k tomu vracím po asi měsíci, takže..přeji příjemné čtení a už vím, jak to bude pokračovat, konec bude velmi překvapivý, a prozradím jen, že to bude (nejspíš, zatím :) ) otevřený konec ;)
přidáno 31.07.2012
hodnoceno 12
čteno 1270(14)
posláno 0
Já, Victor a Philip jsme seděli v kočáře a měli namířeno směr centrum Londýna, kde měl Roshwood své rozsáhlé sídlo. Tiše jsme doufali, že tam bude i Anabell a medailon, případě všech pět medailonů. U Stephena a Evelyn jsme se nezdrželi dlouho, dali jsme se trochu „do pucu“, umyli se, vyspali, vyměnili si čisté oblečení, aby na nás v Londýně nehleděli jako na otrapy a další den, tedy jako dnes, jsme se vydali na cestu. Museli jsme napravit, co jsme způsobili. Philip s Victorem byli pod množstvím paruk a make-upu změněni k nepoznání. Victor měl své polodlouhé vlasy schované pod parukou černého mikáda, nad horním retem se mu tyčil přilepený falešný, taktéž černý, knírek. Pomocí šikovných šminek, které nám zapůjčila Evelyn, jsem mu na tváři přidělala pár vrásek. Victor seděl vedle mne a držel mě za ruku. Naproti nám seděl Philip a pohrdavě se díval střídavě na naše spojené ruce a z okna. Jeho vizáž byla také výrazně změněná. Krátké vlasy si schoval pod ryšavou paruku, polodlouhých vlasů, na obličeji jsem mu nandala menší vrstvu tmavšího pudru, jinak jeho pleť byla světlá, a místo knírku jsme přidali falešný plnovous. Jak jsem si je tak prohlížela, ani já sama bych je nepoznala. Jediný, kdo nebyl nijak změněn, jsem byla já.
Čím více, jsme se blížili k Londýnu, tím méně se mi zamlouval náš nápad se záměnou. Victor s Philipem se měli zmocnit Anabell a Cathrine. Na mě bylo, zjistit Roshwooda, jak je na tom s medailony a co má dál v plánu Měla jsem strach. Strach z toho, že zklamu já, nebo že Victor s Philipem opět podlehnou Anabellininému kouzlu. Vůbec se mi nelíbilo, že budu v blízkosti Roshwooda sama. Nic jiného nám ale nezbývalo. V nejlepším případě jsem měla získat všechny medailony a vrátit se domů. Přemýšlela jsem však, dokážu to? O co mě, osobně, vlastně jde? Nehledě na zničení těch tří, chci se vrátit domů, nebo tady zůstat s Victorem? Vrátil by se Victor se mnou? A chci být vůbec s Victorem? Ano, Philip udělal mnoho špatných věcí, chtěl mě nechat popravit, ale jak ubíhal čas a já byla s ním, nemohla jsem přehlédnout vzájemnou silnou přitažlivost. Ne, Agnes, tohle nemůžeš. Máš před sebou důležitý úkol, až budou mrtví a my budeme mít medailony, pak nad tímhle můžeš přemýšlet. Teď se musíš soustředit. Říkala jsem si pro sebe a zatřepala jsem hlavou. Philip si mého pohybu všiml.
„Agnes, děje se něco?“ Zeptal se milým hlasem.
„Ehm..ne, já jen..jsem přemýšlela, jak se takhle,“pohlédla jsem především na jejich vzhled, „vetřeme do Roshwoodovi přízně, tedy alespoň vy?“ Odvětila jsem. Chtěla jsem přijít na jiné myšlenky.
„Budeš se vydávat za Anabell,“při těch slovech mě napadlo jedno „vydávat“? „jak jsme se domluvili, my prvně zajmeme Anabell, vyměníme tě, a ty nás pak Roshwoodovi představíš,“vysvětlil mi „svůj“ plán Victor. „Neboj Agnes, to zvládneš,“dodal a vzal mne kolem ramen.
Nejistě jsem se pousmála a zahleděla do prázdna. Kousla jsem se do rtu a pomyslela si své.
„Agnes, vidím ti na očích, že se bojíš, pokud do toho nechceš jít, nemusíš, nikdo tě nenutí,“změnil náhle svůj postoj Philip a pohlédl nenávistně na Victora.
S nervozitou v očích jsem se na něj podívala. Než jsem stačila zareagovat, vložil se do toho Victor.
„Ag, to zvládneš, ty jsi přeci ona,“řekl.
Co? Super, tak to mi pomohlo. Právě jsem se dozvěděla, že jsem bezcitná povrchní mrcha. Odtáhla jsem se od Victora, svraštila obočí a zatvářila se nechápavě. Bylo mi odporné, jak si je jistý tím, že jsem poslušná a udělám, vše co mi nařídí.
„Tohle nemyslíš vážně, že ne?“ Chopil se slova Philip.
„Máš nějaký problém? Řekni mi ty chytrý, co chceš teda dělat?“ Vyjel na něj Victor, který mě pustil a položil si ruce na kolena. Vycítila jsem, že se mezi nimi, opět schyluje k nenávistné hádce.
„Tak dost, přestaňte! Uděláme to, jak jsme se domluvili,“ukončila jsem ten nesmyslný rozhovor a pohlédla opět na Philipa. Zamračil se. Vycítila jsem, že mu vadí, jak jsem se nebránila Victorovu panovačnému chování, i když jindy bych sebou nenechala tak manipulovat. Philip nepatrně zakýval hlavou a opět se zahleděl z okna. Chtěla jsem něco dodat, ale raději jsem mlčela. Zbytek cesty jsme již nepromluvili.
***
Jakmile jsme dorazili do Londýna byl již večer. Kočím jsme se nechali vysadit nedaleko Roshwoodova sídla. Přikázali jsme mu, aby si šel odpočinout, že dnes jeho služby nebudeme už potřebovat. Z dálky jsme pozorovali situaci. Neuniklo nám, že se před jeho dům sjíždí plno bohatě zdobených kočárů. Victor s Philipem usoudili, že Roshwood pořádá večírek, což pro nás znamenalo jistou výhodu. Prohlédli jsme se navzájem, a souhlasili jsme, že naše šaty se na jeho večírek, jak známo, plný snobů, jak jinak, v této době, zkrátka nehodí. Sice jsme byli slušně oblečeni, ale na takovou párty, to chtělo vznešenější šaty pro mne a pro kluky smoking.
„Co budeme dělat?“ Špitla jsem a podívala se na Philipa s Victorem. Ti na sebe pouze mrkli a přikázali mi.
„Počkej tady!“
Než jsem se stačila vzpamatovat, byli pryč. Za chvíli se vrátili, k mému překvapení oba oblečeni v černém smokingu. Philip si upravoval motýlka u krku a Victorovi přes ruku visely dámské tmavě červené, až rudé šaty. Nechápavě jsem hleděla, kde to vzali?
„Co, kde..jste to vzali?“ Sykla jsem.
„Nestarej se, a obleč se,“přikázal mi Philip a usmál se. „Půjčili jsme si je, no,“dodal, když viděl můj odmítavý postoj. Jo půjčili, to určitě…..Bez dalších řečí jsem se převlékla. Požádala jsem Philipa, aby mi pomohl se šněrováním, neboť sama jsem si to nedokázala zašněrovat a Victor přemýšlel, jak se vetřít dovnitř. Přidržela jsem si vlasy, olízla si rty a čekala, jak bude Philip reagovat. Cítila jsem jeho upřený pohled na má běloskvoucí záda. Jemně vzal za šňůry a opatrně započal šněrovat. Oba jsme cítili napětí a vášeň. Nechtěla jsem to dávat najevo, ale mé jemně se třesoucí tělo, mě prozrazovalo. Ani Philip na tom nebyl o moc lépe. Pociťovala jsem, jak se mu třesou ruce a jeho zrychlený dech nebylo možné přeslechnout. Vzápětí jsem však pocítila i Victorův nechápavý a zároveň nenávistný pohled. Očekávala jsem, že Philipa odstrčí a začne ten svůj tyjátr, namísto toho, se na nás pouze díval, bez řečí. Naprázdno polkl, a zklamaně střídal pohled do prázdna a zpět na mě. Z jeho chování jsem pochopila, že mu došlo, že Philip mi není lhostejný. Dříve si to jen myslel, doufal, že jim budu opovrhovat, za to, co mi udělal…ale to prostě nešlo. Nyní si tím byl jistý. Stál s rukou opřenou o zeď nějakého obytného domu a ublíženě hleděl na mně. Snažila jsem se předstírat, ale když jsem ucítila Philipovi nepatrné doteky na své kůži, vychutnávala jsem si je.
„Tak, a je to,“pronesl Philip a co nejrychleji ode mě odstoupil. Otočila jsem se čelem k němu a dlouze se na něj zadívala.
„Bojím se, nezvládnu to, nechci vás zklamat,“vypověděla jsem Philipovi své obavy. Victor si byl našim úspěchem natolik jistý, že to otřásalo mou důvěrou. Ubíralo mi to na sebevědomí.
„Agnes, ty nás nezklameš, já to vím, ať to dopadne jakkoli. Nehleď na nás, získáme medailon, teď nebo jindy, to je jedno, ale získáme a ty se vrátíš domů. O to se postarám. Já jsem zapříčinil většinu tvého utrpení, a tak je mou povinností, aby ses v pořádku vrátila. My to zvládneme!“Ujišťoval mě a povzbudivě se usmál. Něžně mi zadělal pramínek vlasů za ucho. Chci se vůbec ještě vrátit?
„Dobře, jsme připraveni?“ Vyrušil nás Victor a došel k nám.
Měli jsme před sebou důležitý úkol, nebyl čas zabývat se maličkostmi, jako jsou naše city. S Philem jsme souhlasně kývli. Přehodila jsem si přes vlasy závoj, ve stejné barvě jako byly šaty, aby mi nebylo vidět do obličeje, a čekala, co se bude dít. Philip ke mně přistoupil zleva a Victor zprava. Oba muži mi gentlemansky nabídli svou ruku. Neváhala jsem a jejich doprovod přijala.
„Odteď zapomeň na Agnes, nyní jsi Anabell Tennensová!“ Připomněl mi vážným hlasem Victor, a sevřel mou dlaň, schovanou v bílé hedvábné rukavici. Jo, odteď jsem ta hnusná vypočítavá mrcha, to mi půjde…řekla jsem si, zvedla hlavu a pochopila jsem, že jsem Agnes, vlastně nikdy nebyla.

ikonka sbírka Ze sbírky: V zajetí času
přidáno 06.08.2012 - 19:30
alexis: už sa teším, snáď sa aj ja dokopem niekedy k vydaniu knihy :D. Gramatika ani moc nevadí, to len korektor bude mať viac práce. Mňa by trafil šľak, keby som si po vydaní uvedomil, že mám omylom tú istú kapitolu dva krát za sebou:D)
přidáno 06.08.2012 - 19:24
Erik1131: díky za odkaz, určitě bych to chtěla jednou vydat, ale to musím opravit nejen gramatiku ale i obsahově bych to poupravila...ano, taková je vize, dvě knihy dvě série :)
přidáno 06.08.2012 - 19:21
alexis: Tá "moderná" technika má niekedy dosť veľké medzery, aj keď v tomto prípade je to chyba dómeny psanci.cz. Na PP je myslím funkcia priamo na vkladanie diel z wordu plne funkčná.
Ak budeš niekedy vydávať knihu, môžeš to urobiť tak, že napr. V zajetí času bude KNIHA 1, potom pokračovanie KNIHA 2 a oboje budú v jednej. Potom daj vedieť. A ak hľadaš niekoho, kto by ti mohol robiť korektúru a všetko opraviť zdarma, skús pismak.cz
přidáno 06.08.2012 - 19:16
Erik1131: díky, no mám nápad, jak by mohla vypadat druhá série, která by měla být, doufám tedy, více propracovanější :) tady to je špatné, ta přímá řeč, souhlasím...navíc, jsem tam vložila myšlenk Agnes, které jsem ve wordu dala do kurzívy a zde se mi to předělalo..:/ pozdě jsem si toho všimla....:(
přidáno 06.08.2012 - 19:13
Obsahovo nesklamalo, ja sám sa teším, ako to ukončíš (tým zároveň hlasujem za druhú sériu). Teraz to je vlastne stále veľmi otvorené. Prišli za Roshwoodom... uvidíme ako sa ti to podarí vygradovať.
Ale gramatika... zle sa mi orientuje v tej priamej reči. Kukni ešte na to.
přidáno 06.08.2012 - 08:41
alexis: Páni to je překlik promiň ano duch
přidáno 06.08.2012 - 08:37
Lusy: díky, ale když byl Victor kluk? myslela´jsi spíš duch, ne :)
přidáno 05.08.2012 - 23:18
Pěkné ale stejně bylo nejhezčí když byl Victor kluk prostě pěkné
přidáno 02.08.2012 - 21:28
taron: taron, neboj, slibuji, že bude i ten druhý román :) to je špatně, žes na něj zapomněla, musím psát častěji ;) díky za zastavení
přidáno 02.08.2012 - 18:30
A já chci ten druhý román..ten se zase líbí mě :))) Tady na ten už jsem pomaličku zapomněla, musím si to osvěžit :)
přidáno 01.08.2012 - 08:03
Já si právě myslím, že to má hodně nedostatků a měla bych to vylepšit, teď už na to je pozdě, nějak to ukončím a uvidím, zdali napíšu i druhou sérii :) jinak, nevrátila jsem se k tomu úplně, budu se snažit všechno střídat :) díky
přidáno 31.07.2012 - 23:41
No mě se tenhle román stejně líbil nejvíc, díky němu jsem tě začala číst, tak jsem ráda že teď je to takhle. Často jsem si na něj vzpomněla a v skrytu čekala jak to dopadne. No úplně se to zvrtlo, teda, ale jsem spokojená.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V zajetí času XXIV. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Strážci úsvitu - Oslavy část I.
Předchozí dílo autora : Až...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o casa.de.locos :
Velmi inteligentní osoba se širokým rozhledem. Její tvorba je postupně ovlivňována různými literárními (i neliterárními) inspiracemi. Dnes je (k mé radosti :-) ) cílem její tvorby sdělení.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku