Představuji vám novou sbírku povídek "Strážci úsvitu", rozhodla jsem se, toto psát jako seriál :) budou zde vystupovat stejné hlavní postavy, ale každá povídka, bude o něčem jiném :) Pro upíroodpůrce! Důležité:) nebude to žádná upírská romance a roozhodně to nebude jen o upírech :) to, že se jich tam pár vyskytne neznamená, že to bude jen o nich :) Je to takový úvod, první povídku přidám co nejdřív :) PS. pro ty, co čtou Mezi dvěma světy a V zajetí času, nebojte, i to bude pokračovat :)
přidáno 26.06.2012
hodnoceno 10
čteno 1084(14)
posláno 0
• Dason Solins– upír, jenž má moc vycítit další upíry, a může se pohybovat ve dne, díky Cornélininému kouzlu
• Cornélie Solinsová- čarodějka, která se jí stala díky prokletí
• Aaron Solins– duch, který má moc vidět a mluvit s mrtvými

Město „Darkvill“ bývalo vždy zapadlým a temným místem. Psal se rok 1637, kdy bylo město plné duchů, upírů, zombie, vlkodlaků, pomstychtivých čarodějek, lovců duchů, ďáblových poslů, temných andělů, atp. Avšak do doby, než se obyvatelé – lidé rozhodli město „vyčistit“. Čarodějky upalovali, upíry zabíjeli, mrtvé vykopávali z hrobů, povolávali vyvolávače duchů, a tak nastal chaos, kdy lidé ze strachu začínali zabíjet sami sebe. Sourozenci Dason, Cornélie a Aaron byli, do toho času, lidé, a měli před sebou zářivou budoucnost. Dason byl úspěšný obchodník, Aaron vlastnil zlatnictví a Cornélie byla šťastně zamilovaná. Všichni tři bydleli společně v honosném sídle rozkládajícím se za městem. Ovšem pak, za těch krvavých dnů, Dasona kousl upír, Aarona zavraždili, a nikdy nezjistil, kdo byl jeho vrah,a Cornélii proklela čarodějnice (žárlivá snoubenka Cornélininého přítele). Jako jediní zázrakem „přežili“ až dodnes, roku 2010. Od toho času jsou nemrtví, (nestárnou, a sami nezemřou) a pomáhají chránit dnešní obyvatele, tajit před nimi skutečnosti, ve kterých žijí, a zbavovat Darkvill všech takových existencí, kterými se to ve městě pořád hemží, ale i vrahů, zločinců a šílenců. Žijí v utajení, jako normální občané, jejich spřízněnou duší je šerifka Jenny, která jediná ví o jejich pravém původu. Ale vše od začátku.
přidáno 15.07.2012 - 21:39
No hned se du kouknout co se stane dál :))
přidáno 04.07.2012 - 10:17
díky, dnes se chystám vložit první povídku, Pravou krev jsem neviděla, ale trochu mě inspirovaly Upíří deníky, jen mi tam lezly na nervy ty vztahy :)
přidáno 04.07.2012 - 10:16
Vypadá to zajímavě, ta spousta nadpřirozených bytostí mi trochu připomíná Pravou krev. Tak uvidíme, jak se s tím popasuješ. Jen bych asi napsala "Cornéliinu kouzlu, Cornéliina přítele" apod. Ale tyhle jména jsou vždycky trochu oříšek. Nicméně držím palce!
přidáno 28.06.2012 - 10:19
alexis: Já bych (subjektivní názor) jako upoutávku viděl spíš nějakou konkrétní scénu. Scénu, která by čtenáře zaujala - ptal by se jak to, že..., scénu, kde by se postava chovala typicky netypicky = typicky pro ni, ale netypicky obecně (chození venku pro upíra). Scénu s propracovanými dialogy (hlášky...). Prostě něco, co by mě (jako čtenáře) přimělo "shánět pokračování" - koupit knihu. Tohle je takové "prozrazení obsahu". Více méně si řeknu - další upírovština, jakých jsou v poslední době desítky. Ale možná, kdybych se začetl, vychutnal bych styl autorky...
A ještě - v tom, co jsi napsala (1637, město plné..., čerodějnice, upíři, láska, prokletí, nenávist..), je dost "materiálu" na několik románů... Jen je napsat. :-))
přidáno 28.06.2012 - 08:01
Vladan: toš, Vladane, předem říkám, že asi budeš mít co kritizovat, protože to není nic velkolepého, je to pouhý pokus, o kterém ani nevím, jestli vůbec bude pokračovat. Mám zatím jen takový nástín, jak by to asi mohlo vypadat. V tom, co jsem napsala, není námět na celý román, je to, řekněme, žes měl pravdu, upoutávka, proč a jak se všichni stali tím, co jsou, nemyslím,si, že je to námět, a kdo ví, třeba se z toho román vyvine,ale budiž, tvůj názor akceptuji a děkuji za něj. :)
ps. není to JEN o upírech...a to, že se jeden upír, může pohybovat ve dne neznamená,že to dokážou všichni, proto jsem to tam psala :)
přidáno 27.06.2012 - 21:51
No, alexis, je to velkolepý plán... A určitá pochybnost (Yana) je na místě. Jestli dovolíš (a když ne tak taky :-) ) napíšu pár poznámek, které samozřejmě můžeš směle ignorovat. Pokud to výše je jen upoutávka (představení), tak budiž (bez nadšení), ale pokud o má být přímo úvod k sérii povídek, tak "prrr". Na těch několika řádcích je námět na celý román! Čtenář nemusí hned znát o upírech všechno! Postupné odhalování tajemství, vzpomínky, nebo propojení současnosti a minulosti.... Ovšem, bylo by dobré mít trochu jasnější představu o ději. Od první povídky si připravovat "pozici" pro děj o sto stránek (a deset povídek) pozdější...
Tož se snaž a já ti to budu "maximálně kritizovat".
přidáno 26.06.2012 - 14:28
Yana: určitě to zvládnu :) prázdniny by jinak byly zabité, tak aspoň budu psát, mám tolik nápadů, a kdybych je odložila, tak pak už bych se k nim nevrátila....navíc, je to spíš takový pokus, než veledílo :)
přidáno 26.06.2012 - 13:28
Dobrý nápad, tak uvidíme jak to všechno zvládneš.
přidáno 26.06.2012 - 12:35
Klidně začni, máš mé svolení :D ne sranda, takových témat je hodně, sama pořádně nevím o čem budou jednotlivé povídky, zkus něco a pak porovnáme ;)
přidáno 26.06.2012 - 12:29
Taky jsme chtěla psát něco podobného..trošku si mi vzala vítr z plachet :D Ale těším se na to ! :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Strážci úsvitu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mezi dvěma světy XII.
Předchozí dílo autora : Mezi dvěma světy XI.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku