přidáno 14.06.2012
hodnoceno 15
čteno 1228(15)
posláno 0
Krz kapku hnisu
pozoruje svět
trnka pod kloubem
hoduje klíště na kouli
z pláně beží kaktus
vyhnal orla z orloje
déšť vyživuje kořínky
čas časopisem zasil
hnidopich hnědoočko
pot pod koženkou ředitele
bulimik dosublimoval
Lepydodendron ztuhl děsem
z křiku němých si namíchal koktejl
pahejlem vyschlé lamy
přehraboval se v popelu
svých plánů, nadějí, přání
v gejzíru vajíčka povařená
snídaně pod slaměnou střechou
chutná prostě arroz con papas
od staré indiánky co stan kopulovitý
obdivovala, chtěla ho pojmout
za svého šestého syna
chrchel zachrastil
hoď petardu na čerta!
Mikuláše skopni z mostu
pokrytectví
přetvářka
povrchnost
pochlebování
podlézání
tím se zabývá když
nadbíhá rádoby nadřazeným

Včera jsem ztratil hlas po Koutským pivu. Řikal jsem jí, že jsem asi alergickej na trávu. Jenom se smála. Bavilo mě jí kupovat dvojky červenýho. Po čtvrtý sklence už věděla všechno o černých dírách a vykládala mi cosi o zakřivení časoprostoru. Po šestý se šla vyzvracet před parlament. Zrovna se vrátila z Ameriky, prý tam dávají cukr s pomerančovým džusem do párků. Při koupi ponožek člověku sejmou otisk prstu, přitom vitrína s brokovnicemi stojí v obchoďáku hned vedle dětského koutku. Přitákaval jsem a divil se tomu, že toho ze sebe víc nedostanu. Pivo hnusný do dvoulitrových džbánů. Hned to prý zvětrá. V Casinu prohrála dvacet dolarů. Volala mi do Čech, že za to můžu já. Místo aby se zeptala, jestli tu prší. Cesta enkou, žádnej sex. Nějakej člověk mi řekl, ať zvednu papír, co mi upadl na podlahu. Řekl jsem mu, že jeho básně nestojí za nic, čišela z něj samota, chtěl si jen popovídat, zvolil však špatnou cestu k seznámení. V Americe se lidi začínaj požírat, protože začli šňupat nějakou prímovou sůl do koupele. Nic se jí tam nestalo. Šéf jí pochválil, jak je zas uchlácholila. Přivezla mi šišky sekvoje, škoda, že je nemám kam zasadit. Lidi na hovno, příroda super. Amíci zidealizovaní. A to jsem tam chtěl jet kdysi pracovat. Přikrýt se sloním uchem v baráku na kůlech. Ráno vylézt na palmu pro snídani, neřešit zubaře. Snad bude o víkendu hezky. Zamluvil jsem chatu, dáme v prvních zónách závod rašelinou, papíry na výzkum mám, tak co. Cyklisti v dresíkách, těch tam zas bude. Za nimi tupý výraz dítěte vsazeného do vozíčku. V zimě je v tom tahaj i za běžkami. Spíš je blbý, že jsem nemocnej, snad se ráno vzbudím zdravej. Nějak to tu doklepem, vůbec o nic nejde.
přidáno 18.06.2012 - 21:51
milancholik: Ty jo, tak to ti děkuju, že ti zpestřuji dny. Sbírku nemám, nevim jak se to dělá, nevim zda-li jsem toho hoden. A vydávat si sám sbírku? To mi přijde fakt divný.
přidáno 17.06.2012 - 17:51
Moc dobry!
přidáno 15.06.2012 - 21:11
Hm..zašmodrchané rozšmodrchance :))) Co mám napsat...líbí.. a proč ne ?
přidáno 15.06.2012 - 13:56
hmm....
přidáno 15.06.2012 - 12:40
Homére, Homére, neusínáš na vavřínech, svými díly mi zpestřuješ dny, líbí se mi Tvoje veršotepectví. Už máš sbírku?? Mám vážný zájem!
přidáno 15.06.2012 - 00:13
Nemáš vůbec za co. To já děkuju Tobě, že píšeš. Jseš originál :)
přidáno 14.06.2012 - 23:59
Nina93: Ty jo, tak to moc děkuju.
přidáno 14.06.2012 - 23:53
Tvoje psaní se mi líbí..moc :) Vždycky se těším, co napíšeš
přidáno 14.06.2012 - 23:46
Devils_PIMP: Tak se na to vykašli a jdi spát. Nepřepínej se.
přidáno 14.06.2012 - 23:43
Jen ksem te chtel pozdravit :) - trochu mi hapruje mozek - unava je sviň
přidáno 14.06.2012 - 23:41
Devils_PIMP: WTF?
přidáno 14.06.2012 - 23:26
Mám tam složitý ekosystém. Pavouky, blechu, houby, plísně, vši, mouchy,....dokonce berušku! Sem tam. Šampon to dycky trochu prořídne, ale stačí se projít lesem a zase se zabydlí.
přidáno 14.06.2012 - 23:25
Homé - :) ty kluku palicata :(
přidáno 14.06.2012 - 23:23
puero: To tak má být. Na es kašlu. Já už do práce nejdu. V pátek by se pracovat nemělo. Dneska jsem byl v klíštěcím ráji. Má pokožka na ně funguje jako muleta na býka. Jo, zejtra budu spát tisíc metrů nad mořem, aspoň něco na ty Čechy. Fiscars jede. Breberky ve vlasech? Ty máš vši?
přidáno 14.06.2012 - 23:12
Hm, minulý pátek.......jo pátek...jsem byl na chalupě s ÓKem. Udělali jsme si oheň a já šel do vysoké trávy, kam jsme loni sundali strom (průběhově to řežu, protože bychom měli jinak ze zahrady les...no ono už teď je těžko poznat, kde les začíná), abych nasekal ňáké klacky do ohňa. Borec s fiscarkou sekerou. A jen v kraťasech a teniskách. Upekli jsme buřty, pokecali o těch tématech o kterých se sotva můžu bavit s příbuznými, bo je to nebaví, a začalo chcat. Tuž jsme zalezli domu, dali karty a vino....
ráno světe div se!! Žádné klíště!

Dospěl jsem k závěru, že jsem nezničitelný. Nosím si svoje breberky ve vlasech všude s sebou, tam je jim teplo a mají výhled, ale klíšťatům prostě nejsem dost dobrý.

Práci zdar.

Jo a hned v prvním slově máš chybu. Chybí ti tam S.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nějak to tu doklepem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hurá do pohorek
Předchozí dílo autora : U kaolínky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Yana řekla o Kakuzu :
Jednou tě někdo nazval pupenem, pamatuješ, řekla bych že to vystihl přesně a tuším, že až vykveteš budeme zírat. Tvoje poezie je čím dál lepší(-:
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku