Kde je most a kde je brod a kde se přes řeku dát a když, tak jak to vše dopadne…?
přidáno 12.06.2012
hodnoceno 7
čteno 970(10)
posláno 0
Carpe diem, mnozí jdou
Netuší, o čem slova jsou
Stávám na druhém břehu
ctím Carpe noctum

Pár cáru visí a pár lidí mizí
Kradu stíny duším
nahlížejíc, pod střechy spícím
já jsem Darmodějem

v rouše beránčím po krvi lačně
neznám kruh a křídu smývám
pro pár tahů štětce
Doriana Graye vzývám

Jen pro Tebe Tajemná
jsem tím, kdo se smutkem
jen s tebou vzdálená
nepřiznán opodál zůstává
přidáno 12.06.2012 - 15:50
čtu to potřetí...tak mě se zdá melodie fajn....smutná, ale hezká:-)
přidáno 12.06.2012 - 12:50
Doriana Graye miluji... A báseň se mi líbí. .)
přidáno 12.06.2012 - 11:40
taron: tak hlavně hluboký nádych a mít sebou lokační bójku pro záchranáře! :-)))
přidáno 12.06.2012 - 11:35
No jo , jenže já si napřed stáhnu kalhoty a pak přemýšlím vydám - li se mostem , nebo brodem , nebo nedej bože do hlubin :))))
přidáno 12.06.2012 - 11:32
taron:asociace.. nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... často tohle přísloví používám... nijak s ničím nesouvisí, jen se vynořilo tak nějak svévolně. ;-)
přidáno 12.06.2012 - 11:07
Hm...tak ta anotace je výborná..kde je most, kde je brod ? Já nevím , jestli bych se dala tím brodem , nebo mostem, protože brodem to může být docela zábava...líbí se mi a moc :)
přidáno 12.06.2012 - 00:24
Pěkné dílko ... Trosku mi vadi ta melodie - je az priliz tkliva ale to je mym rozpolozenim a ne tebou

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dark side of the life : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : bez (pro) Tebe...
Předchozí dílo autora : Vzdálení…

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku