..chybí mi dřívější doba, třebaže si ji pamatuji jen dle minimálních indicií, které si střežím..chybí mi ta bezprostřednost a lehkost situací, které dělá dnešní systém ještě více těžší..
přidáno 29.04.2012
hodnoceno 4
čteno 975(9)
posláno 0
Trochu napjatě,

za rohem rohu,

z růží ždímat krásu a barvy,

překrásným motýlům

říkat ,,nechutné larvy,,

trochu napjatě

přes prahy nohu..


Vylezte z ulit,

šnečích skrýší,

závodní čísla na domě,

svalnatých nohou pár,

vylezte z poza rohu,

dveře zavřte dokořán..


Trochu napjatě,

doufám - asi okatě,

že krása růže a hudba 80' 90' let,

jen těžko opustí svět,

a když, pak vrátí se..
Hned!

přidáno 30.04.2012 - 23:19
taron: Yana: puero: předem děkuji všem za komentáře :0)
puero nestýská se mi po telefonech s kulatým cifernikem, ani po mléčných barech..stýská se mi po tom, jak člověk nahlížel na svět..ano,byla jsem cvrček, ale z vyprávění babičky lze soudit, že i přesto jaká byla doba a neměli to, co máme my, nic jim nechybělo..vždy se měli jak zabavit, i my přeci lítali po venku, než abychom sháněli co nejvíce přátel a ,,liků,, na facebooku jak maji 12ti-letý děti zvykem...ráda vzpomínám, ráda srovnávám, tato doba je zlá..sobeckost, egoismus, ješitnost, žárlivost, marnivost - kam jen se podíváš! :-/ transformace vědomí, řekne to někomu něco?..dost lidí se zasměje a mávne rukou..
přidáno 30.04.2012 - 21:03
Ždímáš co bylo krásné, protože jsi si nejistá součastností...jsi napjatá co bude, jak to dopadne ?

Dobře, jinak to ani dopadnout nejde, prostě dobře pro tebe, ať už to dopadně všechno jakkoliv, tak je to , jak to má být a tak je to dobře , :)

Bude to fajn......
přidáno 30.04.2012 - 11:36
Určitě všichni rádi vzpomínáme na to co bylo, já nejsem nostalgická. jednou jsem někde četla, že když si myslíme že dřív bylo líp, je to první známka stárnutí, proto se vehementně držím toho že dřív bylo dobře, ale teď je lépe, i s hudbou to mam tak, jasně že se mi líbily 60. a 80. , ale líbí se mi i to co je teď. Ale to je všechno proto že prostě stárnu a nechci si to připustit. Takže tvoje dílko se mi moc líbí, ale kdybych ho napsala řekla bych si a je to tady. Jsem stará, ale to ty si zatim řikat nemusíš. Takže je to moc hezké, pravdivé a milé.
přidáno 30.04.2012 - 09:53
Milé. Idealizuješ si minulost, jako všichni. Idealizace - to je jev, který mě fascinuje. Já se topím ve vzpomínkách na krásné dětství, ale bylo v porovnání s dětstvím dnešních dětí úplně příšerné. Dyk jsem si hrál na pískovišti mezi paneláky, v němž chyběl písek! Stýská se ti po haléřích? Po telefonech s kulatým číselníkem? Po mléčných barech ve kterém měli třicet druhů salátů a sodovku nalívali do papírových kelímků? A co nanuky?! Kam zmizel Sheller?

Máš pravdu, motýli jsou jen nechutné okřídlené larvy a je dobře, že po nich jdou ptáci a žáby celého světa, protože šidí lidský rozum, který je opěvuje jako něco krásného.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Já čekám... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pampelišky
Předchozí dílo autora : Nemějte strach

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Trochublázen řekl o Leslie :
Až vznikne učebnice v příštím století, jen jedna umělkyně bude v ní jistá, že nová generace otočí list a při četbě těžko skryje stopy dojetí. Básnířka mimořádná, vesmírných kvalit, z jiného asi světa, z hlavního města, nejde to slovy popsat, vím, měl bych přestat, zkrátka je dokonalá, jak víc ji chválit? Kdysi též bagatelu napsali pro ni, se spoustou je pocitů a samá krása, za mě jen dík, že jsi tu, což není zázrak, tím vzdávat hold géniu, před ním se sklonit. Na tuhle zapomenout se prostě nesmí. Pokud to snad nevíte, říká si Leslie.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku