Žít na plno
přidáno 03.04.2012
hodnoceno 2
čteno 1146(8)
posláno 0
Jamesi…
Tak nepopsatelný a nádherný pocit ze života prožívám, a to jen stačí, se zamyslet nad tím co prožíváme v tuto chvíli, v realitě. Jak člověk začne myslet, to co bude, to co může být jako by se všechno vytratilo, a začal o sobě pochybovat. Je důležité žít ve chvíli, ve které jsme, protože potom žijeme na plno. A žít na plno je to nejlepší. Jen si to potřebujeme pořádně uvědomit. Jak mile začneme žít v domněnkách, začneme pochybovat o tom, kdo vlastně jsme. A proto ty nejhezčí věci se těžko vyjadřují slovy. Ty nejkrásnější věci se dají jen cítit, možná proto, aby se jich lehko nezneužívalo, ale kdo by mohl zneužít krásných věci, krásných pocitů které nás dělají šťastnými. Jediné hmotné pocity jsou slzy, slzy štěstí, a smutku. Jsou to jen dva neobyčejné pocity, které těžko hmotně vyjádříme. Pocit je kouzlo, které každý v sobě má, ale každý pro něj má jiný význam.
přidáno 05.04.2012 - 18:11
mluvíte mi z duše
přidáno 03.04.2012 - 23:26
Jo..souhlas..:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Je krásné žít : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Je to jinak

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
katitek řekla o Delivery :
Tahle holčina má strašně velkej talent. umí napsat to, co jiní ne. a její styl psaní.. dost mě dostává ta upřímnost a ten kus jí samotné v těch dílech, ty zpovědi. Teress, jsi skvělá, piš dál.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku