Napište jestli má cenu pokračovat...
přidáno 28.03.2012
hodnoceno 3
čteno 1015(12)
posláno 0
Vítejte v Elivei, světě, kterému vládne tyranie, světě, který žije svým vlastním životem, životem v bezpráví, bezmoci a naprosté nemohoucnosti se svým osudem cokoliv udělat…

Nikdo už přesně neví jak a kdy se lidé na Elivei dostali. Dle legend sem kdysi dávno na obrovském meziprostorovém plavidle dorazila pozemská výprava pod vedením tajemného muže, ve starých spisech přezdívaného stroze písmenem D. Avšak lidé, kteří by o těchto časech mohli vyprávět, již dávno nežijí, spousta dokumentů a kronik popisující zrod lidské populace na Elivei bylo vinou válek buď zničeno nebo se stalo kořistí výbojných národů, které je drží velmi dobře hlídané ve svatyních na posvátných místech, tak aby do nich nemohl nikdo nahlédnout, proto zde žijící lidé, nemají o svém původu ani potuchy a vlastně ani já nevím, co je pravda a co jsou pouze babské povídačky. Jedno je však jisté, ať se život na Elivei dostal jakkoliv, v začátcích zde panoval mír, země prosperovaly a půda rodila plody tak chutné, že lidé si museli dávat pozor, aby se jimi neujedli k smrti. Zvrat přišel s odchodem takzvaných Mocných v domorodém jazyce nazývaných Marigo. Neví se jestli Marigové byli opravdoví první kolonizátoři Elivei nebo se jednalo o společnost, která jako první dokázala elivejský lid sjednotit, jisté je však, že jejich odchod předznamenal záhubu mírumilovného obyvatelstva využívajícího soužití s přírodou. Lidé začali drancovat přírodní zdroje, stavět obrovské továrny a předbíhat se ve zbrojení. Po pár letech vznikl globální konflikt, kvůli látce zvané Timuradium, které využívali Marigové pro své vynálezy. Po krvavém konfliktu, při němž byly použity ty nejničivější zbraně jaké kdy Elivei spatřilo, byla prakticky veškerá půda znehodnocena, většina populace zabita a pitná voda se dala vyvažovat zlatem. Čarokrásný elivejský svět začal pomalu, ale jistě umírat…

V současnosti je Elivei obývána malými hrstkami přeživších, kteří se rozdělili do frakcí, jenž byste mohl spočítat na prstech jedné ruky, jejich chování se však nezměnilo, stále se snaží získat co nejvíce drahocenné látky a s její pomocí získat nadvládu nad chátrajícím světem. Je tu však jeden národ, který se snaží vrátit k původním hodnotám prvních obyvatel, opět žít v souladu s přírodou, žít v míru. Tito lidé, sídlící v samém srdci Elivei si říkají Feloňané a u nich náš příběh začíná…

přidáno 28.03.2012 - 22:58
Vítej mezi nás pěkný úvod :)
přidáno 28.03.2012 - 20:58
Určite pokračuj! Poviedkárov je tu málo a tvoj úvod je napísaný dobre, takže nevidím dôvod prečo prestať :)
přidáno 28.03.2012 - 17:20
Hm, myslím že stojí za to pokračovat(-:

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
ScarLiam řekl o Mája S. :
Zdá se být milá neznám ji Zdá se být krásna mnou neviděna nikdy Stydlivá ... Usuzuji z vykání Stále čtu díla její Neustále zde žije Dále se mění Vidím v ní umělce Její um nikdy nevypění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku