přidáno 06.03.2012
hodnoceno 14
čteno 1547(17)
posláno 0
Flegmatikem mě kdysi nazvala, byla taková hloupá, malá.
Já na to myslela, nadávala. Pak jsem ji ráda neměla.
Vždyť flegmatikovi je všechno jedno, taková nejsem, nechci být.
Tenkrát to bylo v mé práci, a teď?
Jsem flegmatik abych měla klid!
Má profese a jeho vize, to není seriál z televize.
Lidé sledují "ordinaci" a zdravotník ten skoro zvrací.
To, co se v naší profesi děje, z toho fakt jednomu zle je.
Tuhle mě napadla, činnosti té lehká indicie.
Dvanáct hodin u počítače sedím, jednou nohou v kriminálu,
hacker, ale nejsem to vím, z práce své mám pocit zmaru.
Člověk je až na posledním místě, zapsáno o něm vše dobře jistě,
s díky, pane ministře!
Nebýt v této době flegmatikem, stala bych se asi politikem,
nebo pacientem na psychiatrii,
doufám, že dokumentaci bych měla v cajku.
Že by všechno dobře napsali, čas vidět mě, by ale neměli.
přidáno 11.12.2012 - 23:42
Přesná.. ač forma pokulhává..
přidáno 07.03.2012 - 22:45
alexis: děkuju ti
přidáno 07.03.2012 - 20:06
Pěkně si vyjádřila, "povahu" dnešní doby :) Báseň sice místy zadrhává, ale svůj obsah vystihuje dokonale :)
přidáno 07.03.2012 - 10:49
puero: Jasně že je, jsem flegmatik a jsem zdravá
přidáno 07.03.2012 - 10:43
a já myslel, že trocha flegmatismu je zdravá
přidáno 06.03.2012 - 16:39
D_P: Moc děkuju, hele když všichni budou flegmatici, tak to bude v háji. K.K. určitě nebyl, ale zase umřel myslim na infarkt a byl docela mladý.
přidáno 06.03.2012 - 16:33
Ničehož nemazej - bohužel jak kdysi kdosi prohlásil "politika? To je beh od koryta ke korytu." a mel pravdu - pocet prebehliku tam nahore se mnozi - jak mame verit pol. stranam my, kdyz jim neveri ani sami stranici? Jak ma mit vlada nasi duveru - kdyz politici vyjadruji neduveru (vlastni) vlade snad kazdych 5 nanosekund? "A deska preskoci, preskoci, preskoci...." (K. Kryl)
přidáno 06.03.2012 - 16:26
taron: Děkuju za komentáře, moc hezky si vyjádřila v závěru toho prvního- to by asi lékař měl hodně velký průser. Dotklo se to trochu tématu rušení malých špitalů. To je také hodně ožehavé téma. Jo a ještě zamyšlení nad řádovými sestrami by stálo za to. Alespoň v některých oborech zdravotnictví.
přidáno 06.03.2012 - 16:18
D_P: Mam to smazat, asi jsem fakt naštvaná. Upřímně!
přidáno 06.03.2012 - 16:16
Cvokhauz: Já jsem flegmatik. Ale, když vidim, že o pacinta jde až na poslednim místě, tak to mě fakt štve. Hlavně mít vše zaneseno na papíře. Pak je vše ok. Děkuji a přeju ti zdraví.
přidáno 06.03.2012 - 16:05
Cvokhauz: To je take tim, ze je to uplne neco jineho nez jsme u teto autorky zvykli... Ja ziram jak Spejbl na tahací šňůrku... Ale marne te v tom hledam Yani...
přidáno 06.03.2012 - 13:58
Hm...na druhou stranu i sestry jsou jenom lidi..přijdou domů a tam mají rodinu, manžela....v práci jim umírají pacienti a oni se z toho všeho nesmí zbláznit...hm...škoda, že v nemocnicích nejsou řádové sestry...možná by s umírajícími trávily více času a nenechaly by ho v poslední hodince samotného...jako to udělaly mému otci....nikoho nezavolaly...ani mu nepomohly....přišla tam zrovna moje teta jeho sestra a udělala jim tam pořádnej šrumec..., aby něco dělaly...tak se teda o něco pokusily, ale ji zatlačily do výtahu...aby se zklidnila....jak jsem jí byla vděčná za to ,že ona byla s mým otcem v poslední hodince....že aspoň ona mu to umírání ulehčila.....a ona ? Zemřela 4 měsíce po jeho smrti.......u toho jsem zase byla já....:)
Smrt není zlá...nejhorší je umírání..........
přidáno 06.03.2012 - 13:53
Hm...hm....myslela jsem si , že děláš ve zdravotnictví...ale co ? To se dovím na srazu..no vono je to strašně těžké z obou stran....já pobývala často v nemocnici s otcem...se sebou a tak a vím , jak to tam chodí...nejlepší je být zdravý.....nuž, stane-li se, že onemocním...pak je fajn mít kliku a dostat výborného lékaře, který opravdu zachrání a taky dobré sestřičky...., které utřou slzu v očích..:)
Nejlepší to bylo v Rýmařově...už nemocnici zrušili..ale tam to bylo jako doma...sestry ochotný, hodný a chovaly se k nám , jako by nás znaly snad sto let... chodily za námi na pokec a vykládaly si humorné i nehumorné příběhy...normálně jako doma...fakt a jak se tam lidem dobře uzdravovalo !! Já byla do týdne doma po těžké operaci a do dvou týdnů jsem se nechala uschopnit...i když , kdyby se mi něco stalo, tak by asi lékař měl hodně velký průser....ale vše dobře dopadlo a já ráda na tuto nemocnici vzpomínám ...:)
přidáno 06.03.2012 - 13:32
Nevím... zlobíš se a proto mi to asi občas drhne-nicméně myšlenka je jasná, srozumitelná...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Flegmatik : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Váhy
Předchozí dílo autora : Narciska ve mně

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku