přidáno 07.02.2012
hodnoceno 2
čteno 998(6)
posláno 0
Pamatuji si, ten pocit, kdy jsem byla šťastná. Otevřel jsi mi dveře, dal mi pusu a já se najednou cítila v bezpečí a vyrovnaná. Leželi jsme vedle sebe a povídali si. Povídali si o věcech,co nás trápily, plánovali budoucnost a hlavně se neustále smáli. Byla jsem tak moc spokojená a pak se to celé, tak nějak rozplynulo…
Když tě teď potkám, jsi jako cizí. Vidím v tobě aroganci, namyšlenost a špinavost. A proto táhni! Táhni ven z mojí hlavy a nepřidělávej mi starosti.
Pořád tady na tom zlém světě něco hledám a nenacházím to, ty to ale nejsi a tak zmiz. Nehledej mě, nepiš, nevolej…. Ztrať se.
Už netoužím po usínání vedle tebe a netoužím po tvém úsměvu a po tvých větách. Chci abys mi dal už jednou pro vždy pokoj.
přidáno 07.02.2012 - 21:37
Je to smutné...tak se vypiš a svěř se nám...svěřená bolest, poloviční bolest, všichni ti tu určitě držíme palce :))
přidáno 07.02.2012 - 15:39
Láska - hm hm ... Nevim co říci - snad jen že doufam, že sve stesti naleznes. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ztrať se : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Proč?
Předchozí dílo autora : Pohoda

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Mlčeti Zlato
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Meluzina řekla o loner :
Myslím, že kvůli muži, který dokáže napsat takovou poezii stojí ženě za to obléct jen lehkou krajku a roztančit jeho představivost. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku