zase jen taková chvilka... noc ze soboty na neděli - zhruba půl páté, prázdné ulice, na zádech havarovaná harmonika, v duši tak nějak všelijak...
přidáno 30.01.2012
hodnoceno 11
čteno 1163(21)
posláno 0
uprostřed všeho ticha
pak zůstáváme sami

a někdy

tak trochu smutně
voníme si po šafránu

a chceme blíž

toulavým muzikantům
co vracejí se domů
vždycky až k ránu

těm taky bývá těžko

víš?
přidáno 31.10.2014 - 22:27
DDD: no ano, Tvé básně stojí za pročtení.. ;) všechny.. a ráda se vracím i k těm nazpívaným textům.. to já děkuji..
přidáno 31.10.2014 - 21:53
Amelie M.: Díky za tvůj čas, koukám, že sis těch básniček pročetla víc :-) Tahle je pro mě strašně důležitá. Měla ale být spíš asi v deníku...
přidáno 27.10.2014 - 23:13
lehce mě z ní mrazí.. tenhle pocit přepadne občas asi každého z nás.. :) moc hezká je..
přidáno 31.01.2012 - 13:08
jeden kamarád hrává po hospodách a na různých akcích, je to výbornej muzikant a člověk s obrovským srdcem..žije hudbou, bohužel jeho partnerka pro jeho koníček neměla pochopení..jenže někdy to prostě není vůbec jednoduchý, ani pro něj, ani pro ni...

ty smutnozvláštní rána...
báseň se ti moc povedla..!
přidáno 30.01.2012 - 23:17
i taková nálada stojí za to sepsat a i přes těžký život muzikantů zní hezky :)
přidáno 30.01.2012 - 13:38
taron: Yana: No - zas to není tak hrozný, žiju celkem normálně, akorát víkendy většinou nestojí za nic :-) chtěl jsem spíš tak nějak vyjádřit, že život s muzikantem nemusí být úplně jednoduchej a někdy je vlastně plnej samoty a čekání...
přidáno 30.01.2012 - 13:27
Cítím z ní takovou unavenou náladu, smutnou a touhu už být doma a spát a žít normálně.., hi,hi .Otázka, co je to normálně?
přidáno 30.01.2012 - 12:40
Ne, tohle mě vždy odzbrojí. Nechci nevkusně psát, ale vidim ho, toho muzikanta, kterému leckdo závidí, vidí jen ten úžasný život na jevišti, v záři reflektorů, obklopeného spoustou zábavných lidí. Závidí ten zdánlivě jednoduchý, nestereotypní život. Ale za tím vším se skrývá člověk se svými pocity samoty a rozervanosti, člověk s hlubokými emocemi. Třeba píšu blbosti, ale tak to vidím. Jo často máš ve svých dílech nějakou vůni.
přidáno 30.01.2012 - 11:14
Tak to je nejdůležitější ;)
přidáno 30.01.2012 - 11:08
Devils_PIMP: taky si nemyslím, že je z těch nejhezčích, ale pro mě je jednou z těch nejopravdovějších. Dík :-)
přidáno 30.01.2012 - 10:56
Křehká a jemná :) ale uz jsem tu od tebe potkal hezčí ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chvíli před svítáním : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zimní
Předchozí dílo autora : La fille aux cheveux de lin

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
lidus řekla o prostějanek :
Měsíc. Občas moje externí paměť ( :-) ). A člověk, co mě drží víceméně nohama na zemi. A tak :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku