přidáno 27.01.2012
hodnoceno 6
čteno 1001(11)
posláno 0
Sedím a jsem opravdu smutná, jindy mi pomáhá se vybrečet při melodii smutné písničky, ale teď to nejde. Moje slzy jako by byly pouze v mé duši, ale nemohly se dostat ven.
Mám v těle látku, která mě mění i když psychiatrička říkala, že na osobnost člověka nemá žádný vliv a nemůže se stát návykovou.
Já mám tedy jiný názor, ale pomáhá mi to. Jsem najednou usměvavá, bezstarostná a neřeším maličkosti. Spoustu věcí odkládám i když vím, že bych neměla, ale netrápí mě to. Už se mi to ale začíná vršit a já mám pocit, že nic nestíhám hlavně, co se týče studia. Náladu mám ovšem stále perfektní, slzy po mé tváři netekly ani nepamatuji, za to usměv je stálým návštěvníkem. A tohle dělá jen ta jedna tabletka denně, která má napomáhat k zlepšení úzkostných stavů, jako další antidepresiva. Vzbudím se, najím se, spolknu tabletku, nakopne mě a začne další bezstarostný den. Cítím se jako na ostrově, kde je všechno krásné, jen tak si tu běhám, čichám ke kytkám, křičím, tak nahlas jak mi mé hrdlo dovolí, směji se, až mě bolí břicho, pozoruji krásně modré nebe a je mi dokonale. Mám zde ale jedno takové odkládací místo a tam házím, to co nepotřebuji… samotu, stesk, slzy, stres, úzkost, zoufalství…
Nejdou ale tyhle věci součástí života stejně tak jako smích a radost?
Život přeci není jen veselý a patří do něj i ty smutné stavy.
přidáno 27.01.2012 - 22:37
to chce "vrbu poslechovku" nebo "vrbu mlaticku" - prosim nme pouzivat jako tu prvni variantu ;)
přidáno 27.01.2012 - 22:36
Tak máš špatnou tabletu, nemáš se cítit euforicky. Nemáš jen pociťovat úzkost. Buď však ráda že něco užíváš. Nemoc duše jde ruku v ruce s nemocí těla. Není to asi jednoduché žít s tím že bez tablety to nejde.
přidáno 27.01.2012 - 22:13
Cvokhauz: Máš naprostou pravdu!
přidáno 27.01.2012 - 22:12
taron: ano, ale všeho moc škodí. I veselí-a zvlášť, když není pravé.
přidáno 27.01.2012 - 22:10
Dlouhodobá úzkost ale není dobrá....:))
přidáno 27.01.2012 - 22:09
Myslím si, že to chápu. Znám ten pocit.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Antidepresiva : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chci
Předchozí dílo autora : Hledejme to hezké

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku