přidáno 11.01.2012
hodnoceno 0
čteno 675(7)
posláno 0
V prvním hledání jsem narazil na zajímavé inspirace a musím řici, že mi můj výzkum pomohl. Portál bodinspirace.cz navštěvuji zatím pravidelně. Další hledání jsem tedy zaměřil na efektivni výuku jazyka. Dal jsem si jasné parametry - musí to být učinně, max.15 minut denně, zabávné a bez biflování. Těžké parametry i pro samotný Google vyhledavač. Mluvíme anglicky ve škole či v práci, píšeme různě práce, ale poslech...tam je chyba...v americkém filmu toho moc nechítíme, přeci jenom ten slang a rychlost. Z poslechu Čechů se zase nic nenaučíme. Vydal jsem se tedy po stopách těchto parametrů a úvah. Výsledkem mi byla opět dvě zjištění. 1. Skype - je to možná smutné, ale poctivy cizojazyčný přítel v účtu řeší vše. 2. webovka www.newsinlevels.com - neboli krátke efektivní aktuální zprávy v angličtině jak psané tak i s poslechem a videem. S vyběrem nových slov a urovní. Musím řici, že jako inspiraci i tomuto se pokusím dát šanci. Toť další výsledek mého hledaní. A co vy - co vás naplňuje při myšlence hledání nejlepšího webu zlepšení angličtiny(poslechu)?

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
HLEDÁNÍ č.2 - nejlepší vzdělání? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : HLEDÁNÍ č.1 - skutečná inspirace?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku