přidáno 09.01.2012
hodnoceno 4
čteno 850(10)
posláno 0
Hledám weby. Protože hledám nápady. Myslím, že svět je v dnešní době hodně okopírován. Internet nabízí všeho dostatek, od každého téma něco. Ale určitě to všichni znáte, ten pocit, kdy na něm zabloudíte, protože vás nenapadá co vlastně dále hledat. Řekl jsem si tedy, že bude hledat něco inspirativního. Něco co mě navede na cestou neznámosti, tedy skutečné inspirace něčeho co neznám. Prošel jsem prvních 50stran Google vyhledavače a vybral 2 weby, které jsem neznal, ale které mě okouzlily. Byly to - www.bodinspirace.cz a www.inspiruj.cz. Neříkám, že zbytek by byl špatný, ale toto jsou vítězové. Jsou trošku obyčejné, ale o to více lidské. A o tom to přeci je - skutečná inspirace by měla vyycházet z naší přirozenosti jako člověka. Nebo se mýlím? (příště bych se rád zaměřil na studium)
přidáno 10.01.2012 - 09:40
čím jsou tvá hororova dílka inspirativní? Chápu, že stylem psaní a pro lidský život?:)
přidáno 09.01.2012 - 15:22
A přesto je mi můj web inspirací, pokud jsi si všiml píšu hlavně hororová dílka :) Jinak hodně štěstí při hledání. ;)
přidáno 09.01.2012 - 15:16
Vlastním dílem ano, ale já hledám inspirace i v dílech jiných. Protože tam mohu nalézt něco co nevím. Na Bodu inspirace se měl íbí, že si vyberete oblast a vidíte co se skutečně stalo. Často hledám dobré knihy, ale až při jejich přečetní zjistím, že mi nic nedali. Proto jsem zvoli to co zvolil neb je to stručné. Inspiraci tedy mimojiné vidím ve stručnosti.
přidáno 09.01.2012 - 14:41
Pokud svými stránkami člověk žije, tak jako já- tak jsou promdaného člověka inspirativní ne?
A to nemluvím o psancích, kteří mě inspirují k stále lepším dílům..., tebe ne?
P. S. www.paranormal-activity.estranky.cz;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
HLEDÁNÍ č.1 - skutečná inspirace? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : HLEDÁNÍ č.2 - nejlepší vzdělání?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku