přidáno 25.12.2011
hodnoceno 9
čteno 2169(28)
posláno 0
23.15, panelový dům, pronajatý byt 2 + 1
Plamínky čajových svíček, rozestavěných po ložnici ( vlastně tedy i obýváku),
červený odraz na zdi od lávové lampy, rudá pohovka, hořící krb, ty a já…
Ležíme v objetí vedle sebe, zachumlaní pod peřinou. Nechápu proč, když je tu tak krásně teplo, ale je to takové útulnější. Máme to tak rádi. Povídáme si o minulosti ale i o budoucnosti, o našich plánech. Chceme miminko a každé téma proto vždy dospěje právě k dětem. Jsi jediný muž, se kterým si dovedu představit žít a mít dítě, jsi jediný muž, kterého si dovedu představit jako mého manžela a otce mých dětí. Tvoje slova ve mně zanechávají neskutečně uklidňující pocit. Ležím na tvé hrudi, šimrám tě na podbřišku a poslouchám jak ti buší srdce…… .
Je krása být s někým, s kým jsme poznali, co znamená milovat. Náš vztah není jen o smíchu a radostech, ale i o řešení problémů, ať už velkých nebo malých, ale pokaždé jsme vše zvládli. Ve dvou jsou věci jednodušší. V záři svíček sleduji tvůj obličej, máš zavřené oči a působíš velmi spokojeně. Vyprávíš mi a já pozoruji, jak se hýbou tvé plné rty. Dochází mi, že neposlouchám tvá slova, jsem zcela ponořená do tvých úst. …. V hlavě mám teď jen jednu myšlenku…. Chci Tě!
,,Miláčku?“
Neodpovídáš, usnul jsi…
Začínáš hlouběji oddechovat, jako vždy když usínáš.
Zrovna teď, když bych se s tebou chtěla pomilovat. Zavírám tedy oči a snažím se také usnout. Nejde to… převaluji se a nemyslím na nic jiného než na sex. Otáčím se a v duchu doufám, že tě to probudí. Bohužel neprobudilo…. Pomalu odkrývám peřinu. Máš ve zvyku spát nahý a to mi umožňuje vychutnat si pohled na tvé nádherné vypracované tělo. Hladím tě na krku, hrudníku, břiše a stehnech. Ty spíš a máš na tváři takový spokojený úsměv, asi se ti něco hezkého zdá. Pomalu opakuji stejnou trasu i jazykem, lehce sebou trhneš…. ,,To nic, spi.“ Zašeptám a ty dále spokojeně oddychuješ a spíš…
Mé ruce jsou najednou neovladatelné, zajíždím mezi tvá stehna a hladím tě na tom nejcitlivějším místě, lehce nadzvedneš ze spaní pánev, což mě ještě více vzruší. Už se neumí dále ovládat zrychluji pohyby mé ruky a dostávám se k tomu, oč mi šlo. Vůbec o ničem nevíš, ale jsi připraven prožít noc plnou milování. Ty nebo tvé tělo?.... To je mi teď jedno, chci tě mít, chci tě cítit…. Všude!....
Pomalu na tebe nasedám a po druhém pohybu najednou otevřeš oči, skoro to vypadá, že ses mě lekl. Usměji se na tebe a v duchu se možná i trochu zastydím. Převalíš mě na záda a pomalu do mě vnikáš… Je to naprosto dokonalé. ,,Nepřestávej“… zašeptám lehce ochraptěným hlasem, který u sexu mívám často.
Promilujeme spolu celé hodiny a když se oba dostaneme k cíli, tak ještě chvíli zůstaneme propojeni. Cítím, tvé srdce, jak buší… ale cítím ho, mezi svými stehny… zvláštní…
,,Chci, abys byla má žena a matka mých dětí Adélko.“
přidáno 08.07.2013 - 13:52
Ronald Reagan: Děkuju :))) mám radost
přidáno 06.07.2013 - 10:19
Moc pěkné. Krásně romantické a citlivé. Dávám plný počet.
přidáno 29.06.2013 - 09:36
Pěkné, líbilo se mi to, prostě nemám žádný komentář. U mě to má vztyčený palec. :D
přidáno 16.03.2013 - 23:49
prostějanek: dobrá dedukce :-D
přidáno 15.06.2012 - 10:37
Dobrý! Musím to dát přečíst ženě - i když... po tolika letech.
přidáno 26.12.2011 - 08:48
puero: Ó děkuji :-)
přidáno 25.12.2011 - 19:32
Ó jak vzrušující. Předposlední věta obzvlášť. Chválím. Hlavně odvahu chválím.
přidáno 25.12.2011 - 18:56
prostějanek: Děkuji, no on to není úplně tak panelový byt, ale klasickej cihlák :D a to se mi do názvu nelíbilo.
přidáno 25.12.2011 - 18:49
pěkné, něžné, láskyplné :) a taky pravdivé (aneb když se jednomu chce spát, druhý má chuť a naopak) :) Jen nevím odkdy se do panelákových bytů montují hořící krby (ale to nic, mám ve zvyku se zarážet na nepodstatných maličkostech)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
23.15, panelový dům, pronajatý byt 2 + 1 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hledejme to hezké
Předchozí dílo autora : Jen jeden krok a všechno bude jinak...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Jiří Turner
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
človiček řekl o "Autor"sám :
Jsme stejní,ve verších ostatních hledáme sebe,hledáme odpovědi na své pocity,emoce,lásky,bolesti trápení.Jsou verše které nás přesahují a verše které teprve rostou,přesto to píše jedna velká bytost složená z lidí,Mějme tu bytost,naše kolektivní fluidum rádi,rozvíjejme ho a pomáhejme mu.S láskou k Vám všem človíček.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku