No co...
přidáno 19.12.2011
hodnoceno 17
čteno 1226(25)
posláno 0
Hledám dveře
do tvýho srdce.
Bloudím v komorách
a síních.

Ztracen ve tvé
oběhové soustavě,
toužím být nalezen.

Ukážeš mi dveře?

ikonka sbírka Ze sbírek: Snář, Karin
přidáno 12.01.2012 - 18:53
a mě se to tam líbí... i stou poslední větou...
přidáno 26.12.2011 - 16:41
LUKiO: Napůl s tebou souhlasím. Báseň by se jistě obešla bez té konečné otázky, ale na druhou stranu ta otázka více podtrhuje Náčelníkovu touhu být milován... ;)
přidáno 21.12.2011 - 12:33
Poslední řádek s tou otázkou mi tam přijde navíc, jinak je to pěkné :)
přidáno 20.12.2011 - 07:27
já bych ty veršíky nechala, jak jsou, tak to cítíš a tak je to tedy vpořádku:-)
přidáno 20.12.2011 - 07:17
Puškvorec: ale to je omyl :) já jednu mám :)
přidáno 20.12.2011 - 07:14
Báseň je hezká, ale přijde mi, že se v tom smutku, že nemáš milovanou osobu, utápíš. A dokonce ti to tak vyhovuje :=(.
přidáno 19.12.2011 - 21:37
slnečnica: Yana: taron: ARA: o nás bez nás, nemám co k tomu napsat, tak doufám, že ARA nebude mít komentáře, že vás zanedbávám :) No a pro vaši informaci, to s těma dveřma jsem vůbec nevymejšlel, ani jsem nepočítal s odmítnutím :) ale děkuji za pozitivní ohlasy
Pro Yanu, no a to se teď tolik snažím, aby básně měli co nejvíc významů a aby si je každý mohl dle libosti rozebírat až do kostí :) podívej se na Inversio, jsou tam dva výklady, ale báseň musí být "rozluštěna", je to taková malá hádanka :)
Pro taron děkuji ti :) bůhví jak to dopadne ve středu je Den D... takže mám nervy už teď a tohle se učim nazpaměť :)
pro slnečnici, děkuji ti :) doufám, že i ona slečna to ocení :)

Tak jsem si myslel, že nic nenapíšu... a jak to dopadlo... ech kletě...
přidáno 19.12.2011 - 21:00
Yana: Já jen napsal, k čemu mne to inspirovalo.Nic víc. Jak se mi jeví Náčelníkovy hrátky, s těmi dveřmi to má oba významy. A proto mne napadla ta oběhová (oběžná) dráha. Pro situaci, kdy se člověk stává kroužícím satelitem. Čeká a je na blízku. Čeká a doufá, že bude moci planout průletem atmosférou až k šťastnému přistání.
přidáno 19.12.2011 - 19:54
Yana: ARA: Asi tak , jak to má, je to srozumitelňejší, ale ta vrátka by byla pro tu dívku romantičtější..dvěřma by mu musela jasně dát najevo jestli ho chce, nebo né, ve svém srdci.. vrátkama by se nemusela tak třeba stydět, jako dát své city okatě najevo, děvčata jsou přece stydlivá..některá hódně stydlivá..., když to chce teda k použití, tak aby třeba nebyla zatlačená do kouta, aby se necítila nepříjemně zaskočená..,hi,hi...ať tam má co chce.. hlavně ať se mu povede mít opětovanou upřímnou lásku, to mu všichni přejeme , :))))
přidáno 19.12.2011 - 19:35
taron: ARA: Teda, ty dveře jsou tam jasný ,hledá dveře a pak by chtěl otevřít vrátka ? To ve mně evokuje pojem "zadní vrátka" a o ty tady nejde, on chce otevřít ty dveře které hledá. Taky by mohl chtít otevřít branku a to už by jsme skoro byli u hokeje a pak by mohl vystřelit puk a ten by mohl kolovat po oběžné dráze.Moc se mi to líbí právě tak jak je to napsaný a kupodivu to naprosto chápu a ty slova jsou tam pro mě volený přesně tak , jak mají a to já zase tak často takhle přesně necítim.Já bych tady nehledala nic jinýho já to beru tak jak to je. Jo ještě ty oba významy(dveře) myslíš jako dovnitř i ven to je dobrý,to mě nenapadlo.Ona ho vlastně nemusí přijmout.Tak mu může ukázat dveře ven.Takový napohled jasný dílko a jak by se dalo rozebrat.To je super.Zdravim vás .
přidáno 19.12.2011 - 18:56
taron: No jo, ale dveře mají oba významy ...
přidáno 19.12.2011 - 18:48
veľmi milé :)
přidáno 19.12.2011 - 18:48
Yana: ARA: Já bych tam zase místo toho: Ukážeš mi dveře? To mi připadá moc tvrdé...málo romantické, pokud to je nachystané k použití, mě by se líbilo: Ukážeš mi vrátka? To je myslím jemnější..a taky tajemnější.......jinak nádherný nápad.....u mě dobrý.. :)))
přidáno 19.12.2011 - 18:44
Mně to inspiruje k: kroužím po své oběhové dráze, toužím být nalezen.
přidáno 19.12.2011 - 18:23
držim palce
přidáno 19.12.2011 - 18:19
Yana: připraveno k použití ;)
přidáno 19.12.2011 - 18:19
krátké milé a jasné vyznání

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Toulka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jen ve snu
Předchozí dílo autora : Commemorare

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Lizzzie řekla o Severka :
jedna z nejcitlivějších básnířek, ketré kdy tento server poznal:)...vížím si toho, že ji znám...i osobně...slunečnice!!!:)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku