Fejeton na nedávný trapas našeho milého Pana prezidenta. Zádání ze školy. No, už je to dýl. Příjemné čtení. :)
přidáno 20.11.2011
hodnoceno 8
čteno 1586(9)
posláno 0
V JEDNOTĚ JE SÍLA

Dámy a pánové máme tu krizi!

Společně jsme prošli fází popírání, zlosti, deprese, přijetí a teď se konečně někdo odhodlal přejít k té nejdůležitější fázi a to k fázi řešení!
A co se mu za to dostane? No? No výsměchu mí čtenáři dokonce pohrdání a někde se objevují i mírné přeháňky potupy! A pak má ta naše politika fungovat a vůbec celý stát, když to pak takhle vypadá. Oni si stěžují, že pořád nemají peníze. Pořád nám něčeho berou a něčeho přidávají a to většinou ve vztahu : Sociální dávky : DPH. V tomto pořadí. Pak se někdo konečně odhodlá s tím něco dělat. Ten nejmoudřejší z politiků, hlava celého našeho státu! Rozhodne se dát nám všem příklad a ukázat nám cestu k lepší budoucnosti. A jak to dopadne to všichni víte… Myslím, že bysme měli „plánu“ našeho pana Prezidenta věnovat více času a hlavně více pochopení. A pokud by snad někdo chtěl zpochybňovat tento plán a tvrdit snad, že je nelegální měl by se zadívat pěkně do historie a pak by musel uznat, že krádeže jsou zcela běžné řešení. Paris ukradl Helenu, Angličané čokoládu a spolu s ní pár statísíců lidí a komunisti rozkradli co mohli. V dějinách se protě krade, krade a krade. Tudíž by jsme se měli i mi řídít znamým příslovím „Historie je učitelkou života“ A místo morazilování bysme se měli naučit pořádně krást! Ale pozor! Nemůžeme se hned vrhnout do národních bank našich sousedů! Musí se to udělat nepozorovaně s jistou elegancí. A tady přichází genialita plánu našeho milého pana presidenta. Propisky! Na světě jsou miliardy a miliardy propisek. Kdo pak si všimne, že jich „pár“ zmizí. A přitom cena jedné propisky se může vyšplhat až na stokorun!
Takže milí čtenáři, až budete příště na nášvtěvě u našich sousedů či trochu dál za humny, nemyslete jen na vykopávky, hrady, slunné pláže, západy slunce a míchané drinky. Myslete na to, že vaše vlast vás potřebuje! Proto popadněte nejbližší propisku a šup s ní do kapsy! Jeden člověk nezmůže nic, ale 10 milionů propisek to už je síla!
přidáno 21.11.2011 - 19:42
Děkuji. Vím. Opravím. Gramatika nikdy nebyla mojí kamarádkou. :)
přidáno 21.11.2011 - 19:32
Milé, škoda těch chybek :-)
přidáno 21.11.2011 - 19:00
Děkuji. Je mi 17. A myslím, že jsem tu jedničku dostala. :)
přidáno 21.11.2011 - 14:59
Ten závěr korunuje dílo,kolik že ti je?Dobrý,doufám že si dostala ve škole dobré hodnocení.
přidáno 20.11.2011 - 21:37
Děkuji. :)
přidáno 20.11.2011 - 21:24
Zasloužilo by to vydat v novinách. :-)
přidáno 20.11.2011 - 18:52
díky ... to potěší :)
přidáno 20.11.2011 - 14:23
Tak to mne dojalo. Příjemný podnět od mladé slečny, která není lhostejná a nikdy se nestane ovcí ani tupého, ani mlčícího stáda. Upřímné díky!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V jednotě je síla! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Rodičovský absolutismus!
Předchozí dílo autora : Fratres

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o Severka :
Hvězdička bez hvězdných manýrů... občas létavice nebo kometa... a dost často Sluníčko :)... a to, že přijde někdy noc ... to se musí stát... ale je statisticky dokázáno, že slunce vyjde každé ráno... ;) takže přeju krásné východy :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku