Je to jenom stůl.
přidáno 09.06.2011
hodnoceno 3
čteno 1764(27)
posláno 0
Tak jo, zase je večer. Sundávám z krku stříbrné šperky a házím je na tvoji hruď. Slyším malé bezvýznamné „au“, kterému dál nevěnuji pozornost. Tak nějak jsem si zvykla. Tvé věčné kňourání a pofňukávání v mojí mysli. Jsi přeci jen stůl. A jsi pracovní stůl! Od čeho jsi pracovní, když se nesmíš ušpinit. Každý se při práci ušpiní. Tak proč kňučíš? Jsi přeci od toho, abych tě zničila. Jsi přeci jen kus dřeva. Dobře, kus dřeva se jménem.

Bum! Bác! Škráb! Prásk! Bum! Bác! Bác! Bác! To ti přeci neuškodí. Trošku si tě vylepším. Konečně už nebudeš vypadat jako třicet let stará, ztvrdlá kobliha, ze který navíc někdo vycucl marmeládu. Co? Říkal si něco? A vůbec, říkej si, co chceš, nalepím ti na tu tvojí imaginární, neimaginárně prořízlou, pusu pár pásků kobercovky a bude klid. Pořád se snažím abys byl hezčí a hezčí, ale ty si pořád meleš to svoje. A taky Ti asi vyškrábu oči nůžkami, abych nemusela snášet ty vražedné pohledy vždy, když tě chci seznámit s něčím novým a kapu mezi vás Herkules pro silné přátelství. A když už tak mluvím o přátelství, měla bych jeden skromný dotaz. Je známo, že si přátelé pomáhají – to doufám víš – tak proč mi občas neulehčíš práci a neuspořádáš si věci, které ti leží na těle tak, abys vypadal alespoň trochu uklizeně. Proč musím pokaždé přijít a udělat to za tebe. Já tě přeci taky nežádám, abys mi čistil zuby, žehlil prádlo, apod. Jsou to možná moje věci, ale nepořádek je tvůj! Achjo. Jsem na tebe tak hodná. Každý den ti maluju nový make-up. Přináším ti přátelé, co se tě drží jako klíšťata. Když byly v módě potrhané džíny, rozřezala jsem ti i kabát, abys byl opravdu cool! A co ty? Když si na tvoje břicho něco ladně odhodím, vždy to, ne moc ladně, shodíš na zem. Kamaráde, kamaráde. Tohle si kamarádi nedělají. Snad abych k tobě taky začala být zlá..
přidáno 23.04.2013 - 16:52
hezky řečeno. Tedy napsáno
přidáno 24.07.2012 - 21:38
Fejeton? Aha..

Nápad dobrý, ale chudák stůl.. Jsem proti ničení věcí..;)
přidáno 25.04.2012 - 23:38
musím říct, že zajímavé, sice si nejsem jist jestli bych to úplně zařadil do fejetonu.
Každopádně Tvůj kamarád má i pár výhod, neremcá Ti do života a můžeš se o něj kdykoliv opřít. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
To je dobře, že neumíš žalovat... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zabita životem.
Předchozí dílo autora : Einsteinovo tajemno..

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku