přidáno 24.05.2011
hodnoceno 26
čteno 1830(40)
posláno 0
Z kuolárů proslýchá,
že ti kunda vysychá,
pak to na net cpeš,
hormonama se…

Udav,
posranej život,
když tě někdo neocení,
a nemyslím tím básně
i pokusy o ně už jsou dávno passé,
ani to žes,
udělal nějakej ušmudlanej zápočet

Co k tomu dodat?
Pojď radši mrdat
A když není kde a s kým
Rýmy šprýmy haha prdel

Okno balkón cesta svět
Proprděný peřiny
Zejtra mě chce Klaus jmenovat profesorem
A já nevim proč

ikonka sbírka Ze sbírky: O
přidáno 25.09.2022 - 19:27
ty jo - tys mel driv alespon hroudy kritiků ...
přidáno 04.06.2011 - 16:43
opravdu o ničem
přidáno 04.06.2011 - 07:40
Yarrod: Já nemám důvod nevěřit, že se ti s Homérem dobře pije. A ta homérovina tam opravdu je cítit (nikoli jde cítit). Ale stává se to i nepochybně geniálním umělcům, že jejich jedinečný styl zůstává patrný, ale přesto se jim dílo natolik nepovede, že i slavní a uznávaní historici umění jsou i po desítkách let v rozpacích, že musejí nějaké dílo jimi obdivovaného autora označit jako vymykající se ze všech těch klenotů právě svojí nízkou uměleckou hodnotou. A to, aniž by se při tom chytili do té pasti, o které psal Puero v ukřičníku. Protože pojmenovat není chytit se do pasti. Do pasti se chytají ti, kteří nerozpoznají, neumějí pojmenovat.
přidáno 04.06.2011 - 07:11
Masáž, hmmm. To je zajímavé téma. Je jich mnoho druhů. Docela rád bych udělal zkušenost s thajskou. Všechny jsou určitě pozitivní pro zdraví těla i duše. Ty teda umíš překvapit. Tajíš to už dlouho? Že jsi senzibil? Že píšeš hlavně proto, abys měl spojení s mnoha lidmi a mohl jim občas pomoci dobrou radou? Proč ne? Jsou takoví. Nezjištně pomáhající. Maskovat to ale umíš dobře. Ale i tak, díky!
přidáno 26.05.2011 - 16:16
ARA: Potřebuješ masáž
přidáno 26.05.2011 - 16:01
Když jsem ti psal, ať se nebojíš chvíli mlčet, když nemáš co říct, neměl jsem na mysli jen tvoje verše. I ty tvoje hloupé poznámky v komentářích, v kterých se jen odkopáváš a potvrzuješ, co jsem ti napsal. A nejen já. Jakou má výpovědní hodnotu třeba to, když Elišce napíšeš, že bys nešel k ní, kdybys chtěl někam zajít? Je to jen trapný projev uražené ješitnosti. Proč jsi měl potřebu jí to napsat? Trapné a nedůstojné! Píšeš snad každému, koho nechceš navštívit právě toto? Pokud ano, pak to je vpravdě promrhaný čas, neboť taková informace nemusí být důležitá pro ty, které na tvoji návštěvu nepomýšlejí. Třeba proto, že se nechtějí bavit o verších, které ty sám nazýváš sračkou. Psát sračky je také vpravdě promrhaný čas. A psát je s vědomím, že to jsou sračky, to je právě ta úchylnost. Sebeukájení tím, že někoho "neobyčejně" překvapíš. Jakkoli. Abys nebyl sám. Aby si tě někdo všímal, i když nemáš co říct. K tvé básni: Je spousty krásných a spokojených žen, které jsou i po dosažení jistého věku stále zajímavé a spokojené. Spokojenější než ty. A ne každý potřebuje ocenění, je -li si vědom své ceny. Ne každý potřebuje na web chodit v baloňáku naostro. Popisovat hnus nebo nudu nemusí být hnusné nebo nudné. A pokud k tomu někdo potřebuje hnusné nebo nudné prostředky, pak čerpá z vlastních vnitřních "zdrojů". Zbytečně se neznepokojuj tím, že bych s tebou ztrácel čas. Ani si nemusíš nalhávat, že někomu svojí cestou do Peru daruješ klid. Nepřeceňuj tu svoji stopu, kterou se domníváš vrývat do mysli čtenářů. Ani ta negativní není tak silná, jak by sis přál. Ten, kdo se pokouší charakterizovat klimaktérium ženy slovy. "vysychá ti kunda", ten by se měl začít starat, aby mu nezačal vysychat mozek.
přidáno 26.05.2011 - 14:23
Chybí vám dovolená holoubci. Je to Homér, třeba jednou, po smrti, budou všechna jeho díla slavná. Toto mi nepřijde úplně o ničem, jen tak z půlky, ta první je klasický Homér, ta druhá...no škoda slov. Komplexně vzato, název odpovídá ;)

Bože tady je krásně. Jdu si smočit dásně, a vůbec celý jdu do soli. Ještě tři dny. Nechce se mi zpět. A na poezii prdim. Prďte taky :)
přidáno 26.05.2011 - 12:33
Včera jsme byli s kamarádem na festivale básníků, kde tři autoři četli svoje texty. Musím říct, že se jejich díla nesla v dost podobném duchu :D. I když většinou měla nějakou myšlenku.
Vážení, takže tohle je umělecký kousek. :o)) Homére, víc to propracuj a budeš slavnej. Nebo přinejmenším získáš spoustu ohlasů. (V tom horším případě, ohlasů, jako jsou tyto.) Ale na druhou stranu se o Tobě bude mluvit, což může být pro Tebe dobrý.
přidáno 26.05.2011 - 09:19
ARA: S Homérem se dobře pije... Jen jsem to chtěl dodat, protože já takový typy, který ty popisuješ, nemusím.

A básnička... Mě osobně extra nepobuřuje a taková Homérovina tam jde cítit :D
přidáno 26.05.2011 - 08:16
ARA: Papoušku, že ti to vůbec stojí za takovýhle rozbory. Toho zbytečně promrhanýho času.
přidáno 25.05.2011 - 22:58
ARA: Nemam rad osobni pre v diskusich, az na tvuj prispevek- nemohu jinak nez ti dat za uplnou pravdu.
přidáno 25.05.2011 - 22:49
Nevím, jak jsi přišel na to, že člověk neví, co chce, když tě permanentně neobdivuje. Nebo že tě snad obdivuje, pokud ti něco pochválí. Nevím, jaký máš vnitřní problém, ale měl bys ho chtít objevit, protože ti komplikuje život. Máš infantilní potřebu poutat pozornost. Může to na někoho působit jako velmi chlapácká odvaha a nespoutanost. Ale někdy to vypadá, jako projev prosakujícího malého dítěte ze dna tvojí duše, které momentálně nemůže nabídnout nic pozitivního, ale potřebuje mít alespoň nějakou odezvu. Neboj se chvíli mlčet, když nemáš co říct. Získáš tak víc. Víc toho, co potřebuješ. Co potřebuje kdekdo, většina lidí. Obnažuj to zajímavé, co vnímáš a nechovej se jako úchyl, co chodí v baloňáku naostro a občas se pokusí ukázat, co "určitě" nikdo nikdy, ale opravdu nikdy neviděl.......
přidáno 25.05.2011 - 18:12
tvojegps: Přesně tak, zametu tě pohledem
přidáno 25.05.2011 - 18:06
equin: Bondy ten hnus zkomal (jak pises), ne delal hovnometare jako Homer
přidáno 25.05.2011 - 17:11
To bys měl přespříliš jednoduché...
přidáno 25.05.2011 - 16:47
puero: Nevim, tak to na mě přišlo. Je možný, že tě mám rád?
přidáno 25.05.2011 - 16:43
jayjay: To je věcná kritika, jen furt nevim, jestli náhodou nejsi Eliška.
přidáno 25.05.2011 - 16:38
Eliška Vobrubová: Kdybych chtěl někam zajít, tak nejdu k tobě.
přidáno 25.05.2011 - 16:38
ARA: Aro tak jdi na písmáka, tam se uplatníš, jednou mě obdivuješ, pak zas nadáváš, nevíš co chceš.
přidáno 25.05.2011 - 12:04
To je muzikál o ženě, která se vyrovnává se svým přechodem, a o tom jak dnešní dobu prožívá zbytek její rodiny atd. Největší sračka má vždycky nejvíc ohlasů. Chacha, ale nebojte 30.11. odlétám na tři měsíce do Peru, Bolívie a co se stihne, tak tu pak budete mít klid. Musel jsem to nikomu říct. Zdeňku ty seš Bůh, asi se ti ten život prostě jen nepovedl.
přidáno 25.05.2011 - 09:17
Heleme se nový muzikál o maturantech!

Pod kterým poklopem jsi prosím tě našel slovo kuolár? Navíc průslechový kuolár.
přidáno 25.05.2011 - 08:33
Dokážeš psát i líp, já nejsem nejlepší a mé básně se líbí jak komu ale díky mým chybam dostávám krytiku půl na půl, ale abych psal takovouhle báseň.......Snad se to nehodí ani jako scénář to se nehodí.
přidáno 24.05.2011 - 23:36
Text odpovídá názvu. Nebyl jsem ani překvapen ani zklamán.
přidáno 24.05.2011 - 23:01
kýč je to a z homéra nám roste nový Bondy... v příštích dnech se možná dočkáme i nápaditých rýmů s fekálním přesahem... ale proč ne, hnus se musí taky pořádně prozkoumat, vždyť taky patří do estetiky
přidáno 24.05.2011 - 22:35
Autor patrně zkouší, kam až může zajít. Došel (spadl) do kanálu. Ale scénář tam nenašel.
přidáno 24.05.2011 - 22:20
Dá se tomu vytknout jediná věc: Je to hnus. A pokud by zde přibývalo podobných "děl", stal by se web Psanci poněkud hnusným.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O ničem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Po týdnu v Praze
Předchozí dílo autora : ABCD

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku