přidáno 23.04.2011
hodnoceno 5
čteno 1441(23)
posláno 0
Je to docela dávno, ale pamatuji si to velice dobře. Byl jsem ve svém pokoji a sledoval televizi. Nedávali nic zajímavého. Na jednom programu strašidelný film, na druhém nahaté paní. Přemýšlel jsem, co mám dělat. Bylo pozdě večer, ale spát se mi nechtělo. Musel jsem zůstat potichu, aby na mě nepřišli rodiče. Všude po pokoji se rozlézala tma. Najednou jsem zaslechl podivné zvuky.
Už jsem to někde slyšel. Vycházelo to z pokoje rodičů. Rozhodl jsem se na to přijít. Televize potichu hrála a vycházely z ní vzdechy. Nevšímal jsem si toho. Pomalu jsem otevřel dveře. Lehce jsem našlapoval na špičky, dokud jsem nepřešel chodbou k ložnici. Otevřel jsem dveře a hrdě jsem vstoupil dovnitř. něco takového jsem ještě neviděl. Rodiče se mi to včechno snažili vysvětlit vzhledem k mému útlému věku. Dnes se již směji a vím, jak to vlastně funguje.


V ten den jsem pochopil, že Ježíšek nenosí dárky.
přidáno 26.08.2012 - 22:34
puero: Už jsem se zhrozil, že tam tajně mleli maso do klobás. -- tak tahle věta tohle celé zachránila. trochu. :D
přidáno 10.01.2012 - 17:04
puero: Představ si, že dávají, pokud máš starý program, klidně se podívej.
Jinak, děkuji za kritiku. Jen to jen taková malá věcička ze srandy. :)
přidáno 05.01.2012 - 12:34
Jsem čekal jsem od toho trosku vice, ale jo - dobry
přidáno 05.01.2012 - 12:33
No, sranda...dobrý , hlavně ten konec, když lidé myslí na Ježíska po velikonocích...
přidáno 05.10.2011 - 23:02
Úff. Ještě, že to byl jen Ježíšek. Už jsem se zhrozil, že tam tajně mleli maso do klobás.

Zajímavý detail mě tam upoutal. Na Štědrý den dávají v televizi často programy s nahatými paními? A hned druhý detail: a tím je 7. pád množného čísla slova paní. Zní to tak divně.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak jsem přišel o nevinnost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pod křížem Templářů- Kapitola 11
Předchozí dílo autora : Pod křížem Templářů- Kapitola 10

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku