Spontánní chaotické nedokončené psaní, jako vždy
přidáno 14.12.2010
hodnoceno 4
čteno 1283(14)
posláno 0
Musím něco napsat
Jsem plnej jak miska odšťavňovače
Neustále zavírám zavřený dveře
Bejt tak vidličkou v dřezu...

Musim něco napsat
Psavcovi puerovi verče mámě
Musim napsat seminárku
Ale student už nejsem

Leda tak dálkař
Všechno je mi nějak vzdálený
Do Alp nejedem, nejsou prachy
Mračna bez práce plní strachy

"Ach bože, co je to za rytmus?", zeptalo se Srdce.
"To nic, to se jen vaří oběd, víš?", odpovědělo mu Prázdno, kterého se každý bojí.

Negativní vegan pozorně pokládá klíčky pod umaštěné pokličky. Pod klíční kostí si hoví stočený svalovec. Opil se na vesnickém mysliveckém bále, a poté tajně, v přeplněném foyer kulturního domu, pozřel kus kýty z veterinářem neošetřeného divokoprasečího masa. Máma o mě nic neví. Táta má svoje děvky. Ségra má malýho týpka, se kterým nemohou být spolu a zároveň nemohou být bez sebe. Jsem smutnej i přes dvě nádherné ranní soulože. Pozametal jsem pokoj a kuchyň, vytřel chodbu. Měl bych už něco začít psát. Čtyři stránky o kaštanovníku jedlém. Nemá to být z googlu, ale z odborné literatury. Jenže i ta je asi na internetu. V knihovně mají jen jednu knížku, a ta je navíc půjčená. Šáhl jsem si do vlasů a jsou nějaké mastné. Jak ty veganovy pokličky. Nechápu odkud se bere ta vnitřní spokojenost mé dívky. Zobonoska dubová napadá pupeny a vytváří hálky. Peníze brání seberealizaci. Doma není nic k jídlu a do obchodu se mi nechce. Na nose mi roste ohromnej podkožní beďar, kterej bude zralej až ráno. Musím to nějak vydržet. Ale jak?
Prostě si na něj nebudu šahat. Většinou mi psaní zlepšilo náladu.

vulgární dopis lidem bez vůle

Co čumíte Vy svině!
Nemám známosti
A proto jsem v hajzlu
S prstem v prdeli chodíte po bulváru
A kupujete si nepotřebný sračky
Do Vašich zbytečně velkejch domů
Moudří lidé často umírají chudí

To seš takovej měkota, že nanapíšeš ani jednu seminárku?
(Radši bych šel sekat dříví, než psát nějaké opsánky, které si ten učitel stejně nepřečte, ale ze strachu před jeho mocí to chci udělat pořádně, jenže zatím nemám nic a do půlnoci to musím odevzdat.)

V půl desáte večer jsem si vzpomněl, že jsem na dnešek koupil dva lístky do kina. Premiéru měl film podle Ginsbergova Kvílení. Bohužel jsem si vzpomněl až po promítání. Dnes jsem mohl být veselý,
sudičky to tak nechtěly,
rakev spása má,
zapečte mě do chleba

Hned ráno si vymáčknu toho rakušáka z nosu. Láka mě to udělat už teď. Ale musím vydržet, jinak by se to všechno zjebalo a měl bych tam strup čtrnáct dní. Nechat to pěkně dozrát. A zpoza zrcadla se na nás koukají duchové. Sluneční soustava je jen kolotoč šutrů.
přidáno 19.03.2013 - 09:39
Docela zábava takhle psát knížku, hlavně je to fakt rychlý.
přidáno 30.01.2011 - 12:42
Třeba si to ani neuvědomuješ, ale ta SPONTANEITA tvoje dílo dělá dílem.

Budu přemýšlet o tom kolotoči šutrů. Mno, možná ti tenhle výraz ukradu a použiju a budu dělat, že je můj. :-) (Mimochodem, napsal jsi tomu Puerovi?)
přidáno 05.01.2011 - 18:54
reykjavik sem videl, kvileni bohuzel ne, ty listky mam jeste doma. byla jsi na islandu?
přidáno 05.01.2011 - 18:38
to si teda propásl...to kvílení, maš čo lutovať
ja som si pustila 101 Reykjavik...zbožňujem Island...a vôbec škandináviu
ako som povedala...píšeš dobre

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nepotřebné nutnosti : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : puste si to
Předchozí dílo autora : O návisti mezi nebohy

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o lidus :
Náš šíleneček... ale občas pochybuji, že právě ona je nejšílenější... mám z ní teď děsnou radost... a doufám, že mi ta radost vydrží... její obrazy jsou nepopsatelné a krásné a vůbec... :)... jsem ráda, že jsem ji kdy poznala :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku