Možná je to tak a možná jinak...
přidáno 27.11.2010
hodnoceno 7
čteno 2673(34)
posláno 0
Vztah

Co je to vlastně v pojetí 21. století vztah? Vztah pro někoho, kdo netráví veškerý volný čas přilepený na facebook a podobné vymoženosti. Pro někoho kdo nemá ani ICQ? Je vůbec možné nalézti štěstí v této době kdy každý spíše hodnotí co má na hlavě než co má v hlavě? V době kdy žena se snaží muže upoutat velikostí poprsí a muž ženu zase vypracovanými bicepsy? Mají dnes vůbec šanci dosáhnout duševního souznění "obyčejní lidé"? Nevím.
přidáno 26.11.2014 - 20:58
Tak uplne nesouhlasim ale stopro na tom neco bude )
přidáno 24.03.2011 - 13:22
Je to smutné... závislost na facebooku, na chatu a jiných veřejných portálech... Lidi si v dnešní době neumí užít krásu mluvených slov, neumějí už vnímat při rozhovoru mimiku protějšku, neumějí se vcítit do druhého. Myslí jen a jen na sebe a na své pohodlí. Rozchody po ICQ se staly běžnou záležitostí. Kam to spějeme? Nebude trvat dlouho a za chvíli i sex bude přednější na chatu na fcb než v reálném životě. Slovo "kamarád" už skoro vymizelo. Důležitější jsou "přátelé" na fcb... juch a já jich mám 171 héééč..... Když je někdo spokojený sám se s sebou fcb a jiné koniny pro život nepotřebuje, naplnění života nění internet ale právě ten druhý protějšek, právě ten Váš protějšek... a nikdy nedovolte aby Vás net pohltil tak, že místo naslouchání partnera, budete datlovat na netu...
přidáno 05.01.2011 - 20:28
Souhlasim s vama, slecny.. a predevsim s polly..

"a mě osobně teď právě život dokazuje, že může bejt fajn a že je možný mít normální fajn nekomplikovanej vztah bez otazníků a nutností neustále řešit nějáký kokotiny."

tak to citim v tuhle chvili taky :)
přidáno 30.11.2010 - 00:01
Já jsem sice životem profackovaná jednadvacítka, ale taky pořád doufám, že výjimky z tohohle kolotoče FB a povrchnosti existujou... Jen je musíme hledat!
přidáno 28.11.2010 - 11:16
možná jsem jen naivní 16letá malá holka, co ví hovno o světě...ale musím nesouhlasit...jo svět je kolikrát hnsunej, zlej, nespravedlivej a povrchní...za což můžou někteří lidé...ale jsou vyjímky...a mě osobně teď právě život dokazuje, že může bejt fajn a že je možný mít normální fajn nekomplikovanej vztah bez otazníků a nutností neustále řešit nějáký kokotiny. mimochodem: co si představuješ pod pojmem obyčejní lidé?
přidáno 27.11.2010 - 17:53
Marbal Škutin: jj, pohádky neexistujou...ale tedy žes to hezky pesimisticky shrnul, pryč odsud ;)
přidáno 27.11.2010 - 17:34
Svět je krutej, svět je zlej, nic si z toho nedělej... Ale ta úvaha je zajímavá. Já osobně nemám ICQ, nejsem přihlášenej na Facebooku a když koukám na holku, tak víc přemejšlim nad tim, jaká by byla v posteli, než nad tim, jakou má povahu. Vztah mám akorád s pivem, vínem či rumem. A když si dám pár piv nebo pár panáků, tak holky krásněj, ale stejně mi nedaj... Dobře mi tak. Jestli je Ti smutně z tohodle světa jako mně, tak zajdi do baru, vypij pár panáků lihovin nebo pár piv. Svět bude sice stejně hnusnej, ale aspoň chvíli se mu budeš smát, i když bys měl nad nim brečet... Obyčejní lidé mohou dosáhnout úplně všeho, čeho budou chtít, včetně dokonalého vztahu a porazí všechno zlo - Víš kde, V POHÁDCE. Tak se měj a směj.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vztah : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Revoluce
Předchozí dílo autora : Bad feeling

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku