přidáno 12.11.2010
hodnoceno 6
čteno 1246(22)
posláno 0
Víčka pevně stažená,
zimní nebe nad hlavou.
V celém rozechvělém těle
cítí bolest řezavou.

Má to tak být? Může jinak?
Možná ano, neví jak...
Přiloží sklenici vína k ústům,
jede vlak.

Vzdech... a Tdn Tdn znění.
A lepkavé tělo v křeči
o nevšímavosti svědčí.
Víno, střepy, uvolnění.
Cha... štěstí to teda není.
přidáno 11.04.2012 - 23:26
100%
přidáno 13.11.2010 - 00:45
Ne, ne....mě to v tuhle chvíli přišlo skvělé...možná je to nějakou konkrétní situací, ale prostě mě se líbí...nevím jak třeba zítra, ale teď říkám dobřeeeeee :-)
přidáno 12.11.2010 - 21:17
Pro mě je špatně všechno, až na dva poslední řádky... četl jsem pár Tvých ostatních básní a tahle jako by mi k Tobě vůbec neseděla. Přijde mi to, jako první básnička od 13leté holky, která píše o smrti na kolejích. Agónii si představuji trochu jinak.
První sloku bych ještě snesl, i když z ní na mě vůbec nedýchá ten pocit, který si zřejmě chtěla navodit. Jsou tam ohrané obraty jako "v celém rozechvělém těle ; zimní nebe nad hlavou". Zkrátka se Ti ve mě nepodařilo navodit atmosféru, jakou jsi zamýšlela.
Druhá sloka je pro mě naprostý propadák. Položila si v ní prostoduché otázky a úplně stejně prostoduše si na ně opověděla tak, že čtenář je naproso zmatený. A do toho všeho "sklenice vína" a "jedoucí vlak".
A v poslední sloce mi vadí "Tdn Tdn", takový zvuk jsem nikdy neslyšel, takže jsem si ho vůbec nedokázal představit, z čehož plyne opět nenavodění správné atmosféry.
Asi tak... měj se ;)
přidáno 12.11.2010 - 18:58
možná jsem to špatně pojmula, použila nesprávné výrazy,.. co je špatně?
přidáno 12.11.2010 - 18:48
Nějak mi to přijde jako taková emo báseň, navíc spíše nepovedená. Umíš psát rozhodně líp.
přidáno 12.11.2010 - 18:46
poslední dva řádky mě oslovily, jinak je to pro mě, ničím se nelišící od ostatních podprůměrných, podprůměrné dílo...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Agónie : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Břečťanový valčík
Předchozí dílo autora : Když zmatek

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku