přidáno 04.10.2010
hodnoceno 1
čteno 1385(20)
posláno 0
Sedím ve ztemělé místnosti a naslouchám tonům klavírní symfonie,je to zvláštní u člověka který je odkojen hudbou BackSabath a dalších klasiků naší doby.Po tvářích mi stékají slzy,jsem pln zvláštního smutku,který přichází vždy když si uvědomíte že někoho velice milujete a zrovna vám dojde,jak zlí jste na sebe čas od času byli.Tklivé tony klavíru se mi zarývají do duše,která je v tuto chvíli plná pouze Jí..té kterou miluji celým svým srdcem.
Není vedle mě,musela odejet ,ale cítím její přítomnost v každém stínu jenž mě obklopuje.Ví jak moc ji miluji,často to slýchává,ale až v tuto chvíli bytostně cítim mocný nával lásky ve svém srdci.Nikdy se nedozví co právě teď zažívám,tu krásnou bolest poznání a smutek že zde není.Nikdy neuvidí na mé tváři slzy,jsem přece chlap a ty nepláčou......BLBOST.....nemám zač se stydět,můj cit je tak silný a ryzí,že mě téměř zadusí pomyšlení,co bych dělal kdyby zde nebyla tato má čarodějka.Právě teď je někde kde ani být nechtěla,pouze jen z povinosti a protoze plní přání někoho,kdo ji stejně bere jen jako dekoraci.
Dohrál poslední ton skladby a já v záplavě emocí setřásám slzy ze své tváře.Jdu spát,musím zaspat ten čas nežli se má láska vrátí,abych ji mohl obejmout a říci Jí......Miluji Tě a moc si mi chyběla
přidáno 22.11.2010 - 01:36
... a není škoda, že se to nikdy nedozví ...? I když ... nejspíš si to všechno přečte v těch očích, které svítí i za úplné tmy .... láskou ...

Moc hezké vyznání ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vyznání.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Co je skutečná láska..
Předchozí dílo autora : Chybíš mi..

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Singularis řekla o ThePočly :
Přemýšlí o věcech, které se jí dějí, a záleží jí na nich. Její úvahy často mají hloubku a opravdu stojí za to si je přečíst a popřemýšlet o nich.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku