přidáno 10.08.2010
hodnoceno 17
čteno 1863(36)
posláno 0
Nechtěla jsem to. Nestála jsem o to.. Prostě to přišlo. Přišlo to samo a nechtěně.. A nedalo se prostě říct: to nechci, takže čus.. Prostě to přišlo. A naučila jsem se s tím být každý den. Každý den to pociťovat a ovládat. Nejlepší je, že dokud nikomu nic neřekneš, nemusíš taky nikomu nic vysvětlovat. Jenom sobě. Ale to jsou pořád ty samé otázky.. Proč, proč, proč! A odpověď? Odpovědí jsi ty.. Tedy, byla jsi to ty.. Tohle je minulost. Minulost, která se mě drží, protože jí doprovází mnoho nezodpovězených otázek, na které nikdy nebudu mít odvahu. Možná se mě drží už jen jedna jediná.. Když ti to řekl, ten, kterýmu jsem věřila, když jsi se to od něj dověděla..změnilo to nějak tvůj pohled na mě?? K horšímu? Proto mu nikdy nebudu moci odpustit, protože nevím odpověď na tuhle otázku. A nikdy se jí nedovím, protože nemám odvahu se zeptat. Nechci, aby jsi věděla, že mě něco takového napadá.. Já jsem přece v pohodě. A to taky jsem.. Ale na tohle myslím. A nikdy se nezeptám. Ty by jsi mi to stejně nedovolila. Tvoje oči mi to nedovolí. Sedím na proti tobě, odhodlaná říct, co mi tak hodně vadí.. A já to říkám.. A ty? Obrátíš to v žert. A pak se na mě podíváš, na pár vteřin se naše oči střetnou pohledem, kterej nikdo nepochytil.. Ale já jo. Viděla jsem to. Viděla jsem to v tvých očích. Ten jedinej pohled to všechno řekl a já zmlkla a začala hrát s tebou stejnou notu..otočily jsme to v žert, už nebylo co vyčítat.
Jsi taková. Beru to. Smiřuji se s tím.. A už to nebudu řešit, nebo ti to vyčítat. Neodpustím mu asi nikdy, protože se nikdy nezeptám, ale vždycky to budu chtít vědět. To už tak je a omluvy to nevyřeší, a že už jich padlo.. Omluva nic neznamená, protože to, co se stalo, se prostě stalo a to se nezmění. Ty se neomlouváš, to oceňuju.. Ty se prostě podíváš, aby jsi mi to vysvětlila.. A když zrovna nejsem tak zaujatá svým vztekem, tak to vidím. Možná ses takhle podívala víckrát..ale já to viděla jen dvakrát. Bylo ve mně tolik vzteku, že mi to zatemnilo pohled a nedovolilo vidět nic víc. Vztek, vztek, vztek.. Na tebe, na tvoje chování, na tvůj přístup. Možná to taky neumíš říct a proto to říkají tvoje oči. Možná bych se na to měla zkusit podívat z tvého pohledu. To mě asi ještě nenapadlo.. Ale nejde to, protože ty děláš, jak děsně jsi v pohodě a jak nic neřešíš. Buď šťastná, přeju si to..přeju ti to. A občas se na mě podívej, ať se tě nemusím ptát, nebo ať nejsem naštvaná, že si nevážíš přátelství, které mezi námi kdysi bylo.. Budu si povídat s tvýma očima.
přidáno 09.08.2019 - 12:12
Ani ja v tom nevidim uvahu, ale to by mi nevadilo. Skatulky jsou pro formu. Spis tomu moc nerozumim, kdyz jsem docetla, napadlo me: vylev. Jenze komu, proc, zac... Urcite je to hodne osobni a mozna proto neprijimas kritiku, nebot si ji beres osobne. Btw. Je mi uz par pres tricet, tak si kdyz tak rekni, ze jsem senilni. ;-)
přidáno 01.09.2014 - 13:14
Anička: Jsi divoká a koušeš, já bych nad ničím a nikým nelámala hůl a vlastně mám takové lidi jako ty ráda, jednají sice nevypočitatelně, o to upřímněji.
přidáno 31.08.2014 - 23:52
taron: Ta fotka má pro mě hlubší smysl, než si leckdo myslí.. :) Nicméně - velice děkuji za tvůj komentář. Potěšil mě a přesvědčil mě o tom, že bych tady nad tím ještě neměla lámat hůl.. :)
přidáno 31.08.2014 - 13:35
Anička: Fíha. No...dobrý, přečetla jsem si obě tvé úvahy. No a taky tvá slova o tobě. Myslím...myslím, že máš srdce na pravém místě. No, zvládat vztek, je to velkej hřích, řeklo by se...ale kdo v dnešní době není vzteklej, viď ? Proč, proč, proč - tyto otázky a jiné by tě měly nasměrovat k sebepoznání a následné práci na sobě. Povídat si s očima - oči, oči - to poukazuje na tvou hlubokou vnitřní citlivost. No a pokud jde o tvou profilovou fotku , já osobně bych si tam vybrala jinou, pokud nechceš, aby ti někdo psal komenty typu: alespoň kozy má velký :)
Ještě bych to příště dala do jiné kategorie, aby jiní neměli co "kritizovat" a jinak? Dobrý.... paráda. Má to duši.
přidáno 08.08.2014 - 00:00
Anička: Každej máme něco..
Vážně, když se na to podívám, spíše mi to připomíná nějaké vypsání se, ale úvahu važně nevidím, promiň.
(Není to kvuli tomu, že bych držela s Pimpem, nebo s tím druhým,..tak mě, prosím, nebičuj)
přidáno 07.08.2014 - 23:41
saly89: A ty malej mozek.. :)
přidáno 07.08.2014 - 22:59
Ale tak aspoň máš velký kozy .-)
přidáno 07.08.2014 - 22:15
TheLivingCore: Že nezvládám češtinu?? Co to meleš? To jsi trochu vedle, chlapečku. Přečti si to tu celý znovu a pak se prober. A hlavně - už neotravuj.
přidáno 07.08.2014 - 16:05
Anička: co nějaké živění má co delat s tim, že nezvládáš čestinu ? Tak špatnej argument :(
přidáno 06.08.2014 - 23:23
TheLivingCore: Až tě v 27ti budou živit slohové útvary, tak mi dej vědět. ;) Do tý doby si dej voraz.
přidáno 06.08.2014 - 11:38
Jaké to musí být zjištění ,když 19ctiletý toho ví víc než 27letá ohledně slohových útvarů ? Vypadá to na selhání mozku nebo střední školy. :)
přidáno 06.08.2014 - 01:15
TheLivingCore: O nezajímavosti mě nebude poučovat někdo, komu je 19.. To jen tak pro zajímavost. ;)
přidáno 05.08.2014 - 13:19
Anička: obávám se,že jediné co je tu nezajimavé je porvchní dáma,s absolutní neschopností snést kritiku,smutné.
přidáno 04.08.2014 - 22:57
TheLivingCore:
Zkrátím to: Nech si ty nezajímavý kecy. Řekla bych, že úvaha je celkem dost relativní. Každý uvažuje "jinak", jiným způsobem.
A nepros.
A doufám, že se tady nezjeví další pan "velmichytrý", abych nemusela pouštět k projevu mojí vrozenou choleričnost, kterou se, zatím, snažím držet na uzdě.
přidáno 04.08.2014 - 16:19
Anička: Rád bych řekl,že úvaha má zustat úvahou a další vec je, pokud se ti nelibí že ti někdo kritizuje dílo tak si prosím vypni komentáře, a poslední co bych dodal je že souhlasím s devilsem :)
přidáno 01.08.2014 - 03:27
Devils_PIMP:
Neřekla bych, že mám někde napsáno, že tady hledám učitele, či pana "velmichytrého" nebo kohokoliv jiného.
Každý si uvažuje svým způsobem. Někdo bez odstavců a s tečkama za větou.
Nic nepochopitelného. (Snaž se být chytrej u někoho, kdo se sem přišel nechat poučovat v domění, že z něj někdy bude něco literárního.)
přidáno 31.07.2014 - 23:05
Ovládej se Devilsi - buď milý

Tak literarni utvar "uvaha" jak jiz slovo samo osobe vypovida me ma primet u-va-zo-vat, ne si cist o vytazku z tveho "deniku" - nebot presne tak na me dilo pusobi. Navic jsou tam ty tecky zbytecne - Pokud chces mermomoci odmlku existuji odstavce (ktere tomu chybi uplne) - velmi jeme receno tato uvaha se mi nelibi nebot nesplnuje ani jediny znak tohoto literalniho zanru

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nevybrala jsem si to.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Loučení se smetím minulosti..

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
el26
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
mannaz řekla o BorůvkaB :
Básnířka i prozaička, které umí chytit za srdce, ale nezůstává bez rozumu. S dílky propracovanými, s duší i humorem. Nosí v sobě velký talent a kupu přátelské laskavosti.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku