přidáno 09.08.2010
hodnoceno 0
čteno 1259(16)
posláno 0
Je spousta věcí, které nás podvědomě ovlivňují a my o tom nevíme, nebo si to nepřipouštíme. A nebo lžeme sami sobě, protože si myslíme, jak jsme psychicky silní v každé situaci..

Prohnal jsi se skrz mě a já už nejsem stejná.. Fakt nevím, o co ti šlo ze začátku, ale to, co bylo na konci, to bylo fakt hnusný.. A ty sis to ani neuvědomil. Podle tebe to bylo zřejmě úplně v pořádku. Všechno jsi zkazil. Zkazil jsi i můj pohled na "ostatní" a ten už nikdy nebude stejný.. Dlouhou dobu jsem se sama sebe ptala "proč".. Hledala jsem důvod mojí nenávisti k "vám".. Až jednou "kdosi" vyřknul tu pravdu..ukázal mi ten pravý důvod. Ten důvod jsi TY! Abych pravdu řekla, nikdy se mnou nikdo nevyjebal tak jako ty.. Doufám, že sis to prvenství užil. Teoreticky si za to můžu sama, měla jsem se držet svých pravidel a fracka jako ty, si nepřipouštět k tělu. No jo, smůla.. Ale že sis pohrál, viď?? Pobavil ses? Tak abys věděl, já se teda pobavila.. Já jsem si totiž pohrála taky.. A ty o tom ani nevíš. Nejradši bych se ti vysmála do ksichtu, protože jsem tě donutila, mít mě rád takovou, jakou jsi mě mít rád nechtěl. Ale měl jsi. Byla jsem přesně taková, jaká jsem chtěla být a ty jsi to obdivoval..a strachoval jsi se, abych tě neposlala do háje..abych se neurazila, jak jsi to míval v oblibě ty.. Pohrála jsem si. Pohrála jsem si s tebou. Zahnala jsem tě přesně tam, kam jsi zahnal ty mě. A možná že ještě dál.. Škoda, že se nikdy nedozvíš, že jsem tě tam zahnala "já".. Ale myslím, že se s tím smířím. Jsi jen fracek.. Nic víc. Malej urážlivej namyšlenej fracek. Vrať se ke svojí blondýnce z dobrý rodiny.

________________________________________________________________
________________________________________________________________
_______________________________

Tahle čára mi pomůže držet si moje myšlenky ve velkém odstupu od tebe.. Už nebudeš zasahovat do mého pohledu na "ostatní".. Prostě ne. Sbohem, Tygře..

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Loučení se smetím minulosti.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nevybrala jsem si to..

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
milancholik řekl o Sokolička :
Jedna z prvních, kteří mě tu svými díly zaujaly. A zájem o její díla i ji samotnou trvá... Osoba, které se můžu svěřit se vším, jedna z múz.. Nikdy jsem nečekal, že bych mohl někoho tak skvělého poznat přes internet. Moc si ji vážím.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku