Trempská romance
přidáno 12.07.2010
hodnoceno 8
čteno 1280(23)
posláno 0
U krbu sedím, trempské písně poslouchám,
na mladá léta trempování, mlčky vzpomínám.
Fotky z naší osady si prohlížím,
tam zrodila se láska, já sním.

Když v maskáčích a v kanadách,
po lásce svoji, jsem ruku vztáh.
To do pozdní noci kytara má hrála,
to po prvé, láska se ozvala.

Patnáct mi bylo, ji o rok míň,
táborák plápolal, ke hvězdám stoupal dým.
To pivo tenkrát, já nepil moc,
s ni byla krásná každá noc.

Dnes ani netušim kam mi zmizela,
bez smíchu jejího, je prázdná osada.
Chybí mi jeji smích, zase sám,
jen vzpomínky na ni v srdci mám.

přidáno 05.04.2011 - 14:07
jiBIGřiBUD:Nevím jak to dopadlo ale trochu jsem to poopravil.
přidáno 16.07.2010 - 23:43
tak až teprve komentáře tady mne donutily k vyjádření. Při prvním čtení jsem ji jen přelétl a řekl si..(to snad ani nenapíšu).
A po druhém čtení a zamyslení nad dílkem i komentáři se pokusím vysvětlit můj postoj k psaní tady. S dovolením jsem si půjčil tohle dílko.
Zajisté jsi ho psal, ponuknut vzpomínkami těchto teplých nocí... to jsou přímo ideální na posezení do noci. Nemá cenu vysvětlovat tu krásu letních nocí, praskání ohně, zamilovaný pohledy přes oheň, kytara a první pokusy o milostnou poezii... kdo to nezažil o moc přišel a ani neví o čem ty píšeš. ten to z tohodle dílka nepochopí.
Ty co to znají jsou zase... podle mého mínění zasypáni tvým popisem tvé vzpomínky. Ale každý si to stejně převede na svůj prožitek. Kdybys to nevykreslil tak přesně, ubylo by slov, a zůstalo by to v náznacích. To pak dává prostor i k úvahám a rozvíjení fantazie, což asi je úkolem poezie. Jinak díky. za navození těch mých vzpomínek, které se mi přehrály připsaní komentu před očima.
přidáno 13.07.2010 - 22:11
jiBIGřiBUD:Nedá se nic dělat,každému to nesedí,nevím zda jsi někdy trempoval,měl bysi to zkusit,snad by jsi to pochopil.Nic ve zlém,každá kritika pro mě,dost znamená.
přidáno 13.07.2010 - 22:04
xderebak:Děkuji ti za tvoj komentář,potěšil mě,vše krásné ve věku starším,končí,a my sebe se ptáme,proč?Ale když i vzpomeneme,i slzi
uroníme,je to prostě tak,ještě jednou díky.
přidáno 13.07.2010 - 12:25
Škoda já nikdy kotlíkářem nebyl. :-)
přidáno 13.07.2010 - 11:54
Boha jeho, ale co ta interpunkce... ta si v básni dělá co chce!
Rýmy mi taky nepřijdou příliš vytříbené...
Průměrné dílo, na kterém je práce jako na kostele...
přidáno 12.07.2010 - 19:41
Já taky. Kde jsou ty časy, po kterých se mi tak stýská. Už raději nejezdím na místa našich starých osad. Nic tam už není. Včechno je zničené a jí si tam přijdu jak v městě duchů. Jen ozvěny hlasů v mysli slyším. Tu a tam zahlédnu pohyb a v písku mi přijde, jako když vidím stopu malé kanadky. To jen Sýkorčin duch bloudí mezi skalami a čeká. Na co vlastně?
přidáno 12.07.2010 - 13:50
Ten příběh znám :( Krásně napsáno

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Když jsme trempovali : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : BOLEST JE NEKONEČNÁ
Předchozí dílo autora : Kráčíš a netušíš

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku