2010
přidáno 21.06.2010
hodnoceno 6
čteno 1197(11)
posláno 0
5

4

5,5

4-

5

4-5

3

5

2

4

sečteno, podtrženo,

výsledovka,

kontinuální naivita,

5

4

5

4-

2

to už nezachrání

-

za rok nashle!

ikonka sbírka Ze sbírky: Návrat
přidáno 27.06.2010 - 12:55
Puero ten tajný logický vzkaz rozluštil. Výsledek je 1,3,12. Za rok 12. března nás čeká invaze mimozemšťanů. Autor s nimi komunikuje a toto je jasné poselství. Vše je hotovo, můžete přiletět.

Bůh nám pomáhej. Nic nás nezachrání. (šifry mi dou)
přidáno 27.06.2010 - 12:24
Lukio ti tvůj názor taky nebral, nevím proč tenhle výraz lidi vždycky použijou v takové nesmyslné a neopodstatněné logice. Má to smysl pro Tebe a prostě a jedndoduše přijmi, že pro ostatní to logiku mít nemusí a nesnaž se jim tu logiku vnutit :-)
přidáno 23.06.2010 - 10:29
no zvykej si...i tohle dílo má svuj smysl...bylo to napsano na konci školního roku...
přidáno 22.06.2010 - 14:08
o systém nejde, jde o pocit...originalitu oceňuji, ale přijde mi, že jsi se nudil, a tak jsi naflákal pár čísel pod sebe (navíc 5,5 mi tam jaksi nesedí, přijde mi to jako nesmysl...a dvě dvojky taky, když už, tak jenom ta jedna poslední kvůli té hlášky že to nezachrání), k tomu přidal pár slov a publikuješ to jako hodnotnou věc co stojí za to si přečíst...mě baví číst miniatury a krátké věci, ale tohle mi přijde něco jako "easy shot" nehoden básníka, máš rozhodně lepší věci ve svém repertoáru, co se mi líbí :)
přidáno 22.06.2010 - 02:18
ja ti tvůj nazor neberu...mě zase příjde blbost psat pravidelně a řidit se jakýmkoliv systemem..
přidáno 22.06.2010 - 01:58
na jednu stranu asi originální, na druhou stranu blbost, sorry, druhá strana převažuje...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak jsem dostal na frak : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Marné snahy
Předchozí dílo autora : Vprostřed bažin

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku