25.64
hodnoceno 18
kategorie básně/věci
čteno 669(25)
posláno 0
Luxusní hotel v dokončení,
v poslední úpravě průčelí.
Ještě výstřední stěn líčení,
také okap, by dům stál celý.

A již sem přijíždí architekt,
ten celého díla návrhář.
Vybočených představitel sekt,
také soudobé kultury lhář.

A rukou pak dává znamení,
jak spokojen jest se svým dílem.
Lidé v šoku a omámení,
i klení v obecenstvu zbylém.
přidáno 31.01.2020 - 07:51
ou
přidáno 30.01.2020 - 13:02
Jaký pán, taký krám.
přidáno 30.01.2020 - 12:27
Jiří Stratil: "Všichni ostatní píšou špatně, jen já jsem nejlepší," to je tvoje klasika, kterou předvádíš celou dobu už od své registrace. Přestalo mě to bavit, nechci tě tady a zítra tě smažu. Doporučuji zálohovat svá díla, pokud je zálohované nemáš. Nechci, aby zde působil takový mačo egoista, jako jsi ty.
přidáno 30.01.2020 - 07:01
Dobrého je opravdu málo. To je přirozené a viditelné v každém uměleckém oboru. A každý zná svu cenu. Z mého pohledu byly zase špatné všechny ostatní soutěžní básničky, proto jsem je nehodnotil a nekomentoval.
V depresívní sociální bublině nežiji. Jsem profesionálně činný jako architekt, což je patrné i na stylu mé poezie. Čas ukáže, kdo je kdo.
přidáno 29.01.2020 - 23:44
Jiří Stratil: To tedy rozhodně známo není. Možná jen v nějaké tvé depresivní sociální bublině. Ba právě naopak, v této soutěži toho bylo víc dobrého, než špatného. A vsadil bych se o co chceš, že kdyby hodnotili všichni autoři ze serveru, tak by tě to dopředu určitě nevystřelilo. Dopadl by jsi stejně. Píšeš pořád stejně špatně, žádný pozitivní vývoj, sorry.
přidáno 29.01.2020 - 17:31
Jedná se jen o názory několika hodnotitelů. A jak známo, špatného je mnoho a dobrého málo.
přidáno 29.01.2020 - 17:02
Jiří Stratil: Jakoby to něco změnilo...
Nebyl bys 14. ale 13. Poslední tak jako tak.

Stejně jako v minulé soutěži. Evidentně to o něčem svědčí.
Z 337 soutěžních děl ze všech soutěží zaujímají tvá díla 6. a 9. místo co se týče nejhoršího ohodnocení. Když vezmu jen poslední 2 soutěže, tak samozřejmě 1. a 2. místo.

Ale tak výmluvy je třeba hledat všude jinde, než u sebe, to je jasné ;)
přidáno 29.01.2020 - 09:52
Ta předposlední básnička měla být z hodnocení v soutěži vyřazena, neboť nesplnila zadání. Takto to potom nemá smysl se účastnit.
přidáno 27.01.2020 - 16:30
milancholik: Žádný prostor pro představivost? Vždyť je tolik způsobů, jak si představit luxusní hotel nebo výstřední líčení stěn... A ty rozporuplné reakce v publiku v poslední sloce mi připadnou inspirativní.
přidáno 27.01.2020 - 07:03
Díky těm, kteří básničku ocenili. Má logickou, přirozenou a dobrou stavbu obsahu i formy a bez zmatečných dějových popisů zahrnuje všechny zadané výrazy. Očekával jsem opět poslední místo, i ty "nuly".
přidáno 26.01.2020 - 21:57
Je to hodně krkolomné. Ale jakože fakt hodně.
- také okap, by dům stál celý ... toto je co za obrat?
Celé bych to nazval jako špatné znásilnění poezie ve snaze rýmovat. Proč?
přidáno 22.01.2020 - 18:29
Pěkně se rýmuje a líbí se mi téma. Takto má vypadat povedená báseň! :-)
přidáno 21.01.2020 - 07:36
Tahle báseň je tak trochu jazykolam. Dovedu si představit, že se tím rozmlouvají herci před představením. Jinak vlastně netuším, čím mě má obohatit. Vcelku hezky, byť trochu naivně, se to rýmuje. Jenomže na takhle vázaný verš to jaksi postrádá kouska rytmu. Omlouvám se, pro mě jedna z nejslabších.
přidáno 20.01.2020 - 19:45
To snad ani není česky. Strašně težce se to čte, žádný prostor pro fantazii, představivost; jen strohý popis místa. A ještě těžko srozumitelný.
přidáno 20.01.2020 - 17:41
Nechal jsem si rezervu,ale jde to.Myslím že je to i učesaný.Za mně malá gratulace,upřímná.
přidáno 20.01.2020 - 14:41
Omlouvám se, za víc než 20% to nemůžu dát :-(
přidáno 20.01.2020 - 09:54
Ojojoj. Trochu mě bolí svět.
přidáno 20.01.2020 - 09:22
To je život.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
NOVÝ PĚTIHVĚZDIČKOVÝ : [25.6428571429] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Ellisabeth, Kakuzu
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Boleslava řekla o Sokolička :
Moc fajn holka, krásný básničky i povídky - to je ideální kombinace! A nemáme společné jenom ty sportovce...přihlásily jsme se přece na Psance ve stejný den (to bude znamení...)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku