1767.gif
datum 09.04.2013
ying-yang 47, žena, Brno
mailbox

komentáře uživatele komentáře k dílům uživatele :

všechny
přidáno 21.10.2014 - 15:07
komentářů28
Mohu být chvíli tedy také kritikem? Tato verze mi úplně nesedí.. já bych to pojala nějak takhle..

postrádajíc ladnost
o kterou tolik stála
přece tančila

Ale to je osobní názor.. někdy je těžké to přetavit do správné polohy.. vím sama ;) I tak má ta básen svoje kouzlo.. vážně jsem ráda, že se tu objevila!
přidáno 21.10.2014 - 14:55
komentářů28
misháá: Jiří Turner: DDD: Amelie M.: Moc děkuji, Amelie. Máš pravdu, že moje tanečnice je ještě lehký případ... a v tom dalším taky :)
A pro ostatní - co takhle?
přidáno 21.10.2014 - 14:48
komentářů33
ještě mě napadla v souvislosti s tím, jak tu komentuješ hodně techniku atp., proč to vlastně děláš? Je to koníček anebo sama toužíš po komentářích a jisté "dokonalosti" svých básní s úmyslem, je vydat, či jsi už vydala nějakou sbírku? Jaký je tvůj osobní motiv? :-) Možná se ptám blbě, ale tak dobře tě ještě neznám..
přidáno 21.10.2014 - 14:41
komentářů28
Orionka: nejenom oni Orionko :) Mají v sobě velký kus vůle i odvahy.. a to dokonce i ti, co jsou na tom ještě hůř, než tvá tanečnice.. Umí spojovat lidi, umí nás naučit, vážit si aspon chvíli těch pravých hodnot.. :) Je hezké, že jsi se dotkla i tohoto tématu..
přidáno 21.10.2014 - 14:40
komentářů28
misháá: Druhá a třetí sloka nesedí rytmicky, zkusím napravit. A děkuji. :)
přidáno 21.10.2014 - 14:39
komentářů28
Jiří Turner: Děkuji za komentář. Jak jsem psala už DDD, zkusím to vylepšit. Ale netušila jsem, že rým jakoby navíc vadí, já to brala spíš jako plus...
přidáno 21.10.2014 - 14:37
komentářů28
Amelie M.: Děkuji. Oni mají jiné pohyby, krása trochu nezvyklá, ale mně je právě ten "boj s osudem" sympatický.
přidáno 21.10.2014 - 14:35
komentářů28
DDD: Já taky psala z osobní zkušenosti a musím říct, že tento přístup docela obdivuji. Oni znají své limity a vědí, že jiní budou lepší, ale stejně do toho jdou... zatímco spousta zdravých lidí vzdává věci předem, třeba kvůli pseudoproblémům, které jsou ve srovnání s těmi skutečnými jako DMO nic.
Báseň jsem šila horkou jehlou, je to rychlokvaška, kterou jsem měla nechat ještě uležet. Díky za názor, zkusím to vyhladit.
přidáno 21.10.2014 - 13:26
komentářů28
DDD: Souhlasím

Jinak v té druhé,třetí sloce mi něco chybí, ale to první čtyřverší se mi také moc líbí. :)
přidáno 21.10.2014 - 13:25
komentářů28
Myslím, že jsi hezky vyjádřila silnou myšlenku, ale souhlasím s DDD, ten přechod k té závěrečné pointě je technicky trochu násilný, navíc verše "tu neměla/i kdyby stokrát chtěla" vytváří jakýsi falešný, nezvučný rým.
přidáno 21.10.2014 - 13:23
komentářů28
Hezké a křehké.. máš pravdu.. Oni v sobě "něco" mají, čím přitáhnou..
přidáno 21.10.2014 - 13:09
komentářů28
Mám bratránka, co prodělal obrnu jako mimino. Chodíme spolu hrát. Vynikající muzikant. S málokým si hudebně tak rozumím. Jenom se člověk musí pořád držet, aby ho neroztrhl, protože mu všechno trvá třikrát tak dlouho, než komukoli jinému :-)

K básni: Myšlenka je víc než jasná. Opravdu se mi moc líbí první čtyřverší. Pak mi to přijde rozbitý. Evidentně ti šlo o ten poslední verš. Ale přijde mi, že to k němu spěje tak nějak trochu násilně a kostrbatě...
přidáno 21.10.2014 - 10:16
komentářů33
Súhlasím s autorkou, z jednotlivých komentárov sa môžu poučiť všetci Psanci, ale samotné dielo je v konečnom dôsledku duševným vlastníctvom výhradne jeho autora, resp. autorky, a tak jedine on/ona má právo rozhodnúť, či, prečo a kedy svoju tvorbu zmaže, nemusí sa nikomu spovedať ani ospravedlňovať v prípade, že svojou tvorbou nikoho neuráža. Osobne si veľmi vážim každú spätnú väzbu, ale nakoľko píšem nesmierne intímne veci, často ich dám napokon preč, bez ohľadu na počet komentárov pod dielom... a je to len a len moja vec. Všetko závisí od uhla pohľadu, samozrejme.
přidáno 21.10.2014 - 08:36
komentářů33
Dobré zamyšlení... Musím se přiznat, že mě doteď mrzí, jak jsem na tebe minulý týden vybafl. Zklamal jsem především sám sebe.
Mazání děl - chápu, že - pokud autor zjistí, že sepsal slátaninu, která je úplně k ničemu - asi není důvod, proč by se tím měl dál prezentovat. Na to má rozhodně plné právo. Druhá věc je ta, že by se to asi nemělo stávat příliš často. Pak by to vypadalo, jako že ani autor sám nemá na svoji tvorbu žádný názor a tomu, co píše, nevěří.
Co mi je ale fakt proti mysli - nemůžu vystát, když autor už od začátku okázale inzeruje, že dílko smaže. Proč ho sem teda vůbec dává? Chce si těmi řečmi zajistit komentáře ("co blázníš, vždyť je to dobrý" atd. atd.)? Tomu ale přece stejně nemůže věřit. Nechápu, ale strašně rád bych pochopil. V tuhle chvíli mi to přijde jako zbabělost. Ale možná tomu jen špatně rozumím. A mrzelo by mě, kdybych zase někomu ukřivdil... :-)
přidáno 21.10.2014 - 08:12
komentářů33
Sucháč: Děkuji, těší mě, že se shodneme.
přidáno 21.10.2014 - 08:10
komentářů33
Severak: Díky za příspěvek. Lajky jsou určitě lepší než nic a potěší, o tom žádná :). Ale když se ani nespecifikuje, co konkrétně se na díle líbí, komentáře v pravém smyslu slova to nejsou. Jako autor jsem vděčná za cokoliv, za každý "lajk"... ale čím je komentář delší a kritičtější, tím jsem vděčnější :)
přidáno 20.10.2014 - 23:21
komentářů33
Já souhlasím a ostatní napsali jiní, jen (a toho sis mohla všimnout i u svých děl) mi vadí, když se v komentářích hloupě plká mimo báseň...
přidáno 20.10.2014 - 23:16
komentářů33
dodám jednu věc ohledně "líbí" komentářů: Nejsou bez funkce.

Při psaní se řídím heslem „Každá blbost si najde svýho čtenáře“ (proto taky píšu občas blbosti). Lajky jsou pak vyjádřením toho, kdo je čtenář jakého druhu blbostí. :-)
přidáno 20.10.2014 - 21:36
komentářů33
Orionka: tak tak :)
přidáno 20.10.2014 - 21:20
komentářů33
Amelie M.: No já to s tou neúctou taky nemyslím zas tak přísně, jen mi to přijde někdy líto. Diskuse, kde se rozebírá dílo a kritizuje, jsou ty nejzajímavější a mohou být vodítkem i pro jiné. Navíc jsou docela vzácné :). Ale pravidla jsou nastavená takhle a ne všichni to s komentáři vidí jako já, s tím prostě nic nenadělám. Já zkrátka neberu kritiku jako ubližování, ale naopak jako snahu pomoci.
Jinak je určitě správné komentovat jen podle děl, ne podle autorů. Tedy s tou výjimkou, že jinak posuzují dílo 14leté holky a někoho, kdo sem píše už hodně dlouho a sám se pokládá za básníka. Povzbuzení je potřeba - ale mazání medu kolem huby nee :)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

Wprices.com

Životní náklady - Všechny ceny na jednom místě

© 2007 - 2025 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming