Jsi nahoře pak zas dole..Život je jak jedna velká Party!!
přidáno 02.04.2010
hodnoceno 1
čteno 1626(12)
posláno 0
Yeaa..
Krásná,svůdná..tak asi se ted cítíš..
Začneš kroutit bokama,zrychluje se ti dech..
Cítíš jak ti stoupá adrenalin.
Srdce ti buší v rytmu,co bude dál?

Najdeš si svou touhu.někoho ochutnat..
Tve boky se vlní v rytmu...začínáš mít chut...
Hej hej ..tancuj dál...


Yeaa..
Začínáš bloudit,taneční parket opuštět.
Hlava se ti točí..
Už jsi opět na zemi,neboj nejsi sama.
Husí kůže,bolesti břicha...Velká bezmoc...

Každej tancuje dál,neopouští svůj rytmus.
Jen TY jsi mimo...
Říkáš si neměla jsi to pít..
Neubráníš se ve společnosti....Velká bezmoc...

Zvedneš se a deš dál.
Bloudíš nevíš kde si,ztracíš rovnovahu


Zamysli se ..co bude dál...
přidáno 20.06.2010 - 14:35
Zoufale nerytmicka. Zoufale nudna. Zoufale nepoeticka. Zoufala. Nelibi se mi. Ani trochu. Promin.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Život : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Červená

» narozeniny
EmoticoneDonie [13], KOMFORNOT [11], ewon [11], Samael [10]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming