Pro tebe cokoliv!
přidáno 30.11.2007
hodnoceno 4
čteno 1229(22)
posláno 0
Romanci probdělých nocí nechávám schovanou za spálenými mosty. Mé oči, dva vyhnanci v osamělých ulicích, se naposled ohlédnou, aby mohly zavzpomínat. Jsem malířkou bez štětců, básnířkou bez veršů, milenkou bez srdce i bruslařkou bez piruet. Jsem jedním velkým snem, jednou velkou neznámou. Tady je nový začátek. Kráčím znovu svým prostým životem se zrcátkem minulosti v zádech. Prosím tě, abys to nevyslovoval. Nechci, abys to říkal. Nechci slyšte tvůj hlas, ačkoli právě on je pro mě vším. Jistotou, zázemím i pochopením. Konejším svou rozervanou lásku, vyčítám nenávisti onu krutost a chci se schovat do temného plamene. Letím a hledám příčinu. Padám a hledám neexistující vinu. Změním se, zapřu se. Budu hodná princezna z Nemanic, víla bez poskvrny. Budu vším, co si budeš přát. Budu něhou, štěstím, větrem i vodou. Budu čímkoliv… Budu tvojí duší spřízněnou. Budu věčností. Pro tebe se stanu čímkoliv, třeba i vlastním zajatcem…. Důvod? Jednoduchý.. TY!
přidáno 02.12.2007 - 17:55
Souhlas s předchozími komentujícími, partneři si musí být rovni, aby soužití bylo co nejkrásnější. Jinak je to ale napsané srdcem, takže chválím, jen nevím, jestli je to opravdu povídka. Spíš zpověď, z části úvaha, jak už napsal jeden z předchozích komentujících. Hodně inspirace do další práce.
přidáno 01.12.2007 - 21:13
PROTOŽE!!!! TY jsem JÁ... sakra, pořád to ještě neumím JÁ JÁ JÁ :-))
přidáno 01.12.2007 - 21:07
Souhlasím s trenérkou... To nejhorší co můžeš udělat je změnit se. Pokud to bude z donucení, tak to nakonec bude bolet daleko víc. Já jsem se nezměnil a přítelkyně to neakceptovala... Teď jsme oba šťastní. Tvoje JÁ je prostě to nejcenější co máš a nevzdávej se toho... Jinak tenhle styl mě čímsi zaujal. Poloúvaha, polozpověď... Já říkám ano...
přidáno 30.11.2007 - 23:50
jejdááááááááá, v žádném případě!!!!.....neztrácej SEBE...
ať mi někdo řekne, proč je pro nás TY, víc než JÁ?....HMMM???
Jinak je to OHROMNÉ....ale jak říkám PROTI SOBĚ...A s tím prostě nemohu souhlasit...promiň...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Stanu se čímkoliv... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Posel lásky s tajemnou maskou na tváři
Předchozí dílo autora : Krása v nesnázích

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Meluzina řekla o BorůvkaB :
Myslím, že se v Borůvce snoubí talent s disciplínou. Neustupuje z výborně propracované formální stránky a má co sdělit světu. Jen tak dál!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku