Pokračovaní povídky pro mou milovanou Megs.
přidáno 27.02.2010
hodnoceno 2
čteno 1009(11)
posláno 0
Domek si sedne na židli u počítače a já si sednu na postel, skrčím nohy pod bradu, a koukám na jeho krásnou hladkou pleť kterou zdobí tak dvou denní strniště, což je vyloženě sexy. Příjemně se mi motá hlava.
„Pojď si přisednout ke mně,“ pozvu Doma do svojí postýlky.
„Bál jsme se, že to neřekneš,“ nadchne se Dom. Lehce se usměju. A čekám, až si přisedne. Dá mi ruku kolem ramen, položím si hlavu na jeho hruď a poslouchám jeho pravidelný tep srdce a pak taky nádechy a výdechy. Po chvíli se mi chce spát. Pozná to na mě, takže si přitáhne mou tvář těsně k sobě a políbí mě, tak jak to neudělal ještě nikdy. Vpíjí se do mých úst jazykem tak slastně, že musím potichu sténat. Každý neuron v mém těle je napnutý k prasknutí. Mimoděk zavadím o Domkův rozkrok a je fakt, že ho vzrušuji stejně jako on mě. Lehneme si, abychom to líbání měli pohodlnější. Dominik mě líbá po celé tváři na mých zavřených očích, nosu, ústech, až se přesunuje ke krku, který je tak citlivý, že sténám docela nahlas. Zjevně ho baví si se mnou hrát jako kočka s myší. Nechám ho, je to tak příjemné, že nemám chuť to stopnout. Vůbec ne nedobývá pod košilku, kterou jsem si dneska vzala, i když bych si to přála. Jemně rukama přejíždí obliny mých ňader. Ale víc si nedovolí. Taky ho líbám na krku a hladím ve vlasech které má tak hezky upravené, hladím jeho mužné záda na kterých je cítit každý jeho sval. Chtěla bych ho vidět aspoň do půl těla nahého, ale Domek to nedovolí, je asi ze staré školy a to si na něm cením. Ještě nějakou chvíli se mazlíme.
„Broučku ses úžasná a dokonalá, ale budu muset jít, jen co se trochu uklidním, a malý Dominik taky,“ začne se smát a já s ním.
Tak ladně ukončil tu erotickou atmosféru, že jsem se vůbec nemusela stydět za to co jsme teď tady dělali.

Domka nemusím doprovázet. Cestu ví, nechce abych se zbytečně namáhala ze schodů. Dám si tedy sprchu a vlezu do pelíšku, který je cítit jeho vůni a usíná se mi vyloženě růžově a ty sny, co se mi zdály, tak to bych nemohla publikovat ani na pornostránkách. Ráno se probudím mírně červená a kroutím nad sebou hlavou. Ale i tak mám náladu skvělou. Rychle se zajdu umýt a ke snídani.
„Tak co jaký byl večer?“ zajímá oba rodiče.
„Moc hezký!“ rvačku samozřejmě zamlčím.
„Co jste dělali nahoře? Když už to co si myslíme, snad jste použili ochranu,“ strachuje se matka.
„No mami, co si to o nás myslíš?“ zeptám se s růží na tvářích.
„No já jen tak abychom pak nebyli předčasně prarodiče,“ pronese mamina až se musím zasmát.
„Tak to fakt ne,“ směju se div mi rohlík nezaskočí v krku. Táta mi musí bušit od zad, aby ten zatracený drobeček z plic dostal.
Po snídani si zajdu do pokoje, kde se zavřu na kliku a zapnu počítač. Potřebuju něco dopsat do časopisu. Zapojím se i na kecálka a je příjemné zjištění, že tam na mě blikne zpráva od Dominika.

Dom:
AHOJ BROUCKU, VYPSINKALA SES dobře? JÁ MĚL ÚŽASNÝ SNY A všechny O TOBĚ. KRÁSA.
JAK JE TI TEĎ? MĚ UŽ SE ZASE STÝSKÁ.

Andys:
AHOJ DOME, NO JA SE VYSPALA dobře. A TAKY SE MI STYSKA. MUSIM něco DODELAT A PAK NEVIM CO BUDE.

Dom:
CO SE ZASE SEJIT? RAD BYCH TE ZASE VIDEL.

Andys:
ZAJIMAVY NAPAD PROMYSLIM A UVIDIME, JU? TAKY BYCH TE RADA VIDELA, ALE AT SE ME NEPREJIS.

Dom:
TAK TO NELZE.

Andys:
I TY VTIPALKU. TAK JA MIZIM zatím PA. OZVU SE

Dom:
PA BUDU CEKAT.

Odpojím se od kecálka, aby mně nerušil při psaní a práci. Ne, že by tak byla koncentrace k práci lepší, stejně na něj pořád myslím. Na jeho ústa, na jeho polibky, co rozechvívaly celé mé tělo. Nebýt tak stydlivá, došlo k něčem více. Ne k sexu, ale třeba bez vrchních svršků, bych do toho šla a jak ráda. Vidět jeho urostlé ramena a hruď. Líbat ho po celém těle.
Hm, tak vidím, že se ke článku zase nedokopu.
přidáno 06.05.2010 - 21:08
kdy bude další díl? :-)
přidáno 04.03.2010 - 15:22
super!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Rozmysli se co chceš IIIIII. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Až na věky?
Předchozí dílo autora : Rozmysli se co chceš IIIII.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Liss Durman :
Eliss! nejhodnejsi clovek, kterej kdy chodil do nasi tridy! preju ti stesti liss. a ty ho tam uricte najdes! drzim ti palce, at ses co nejlepsi!! mej se krasne!..budes u nas chybet!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku