Básnička i trochu povídání...
přidáno 17.02.2010
hodnoceno 5
čteno 970(15)
posláno 0
Leží a dýchají

Po erupcích bílé lávy
Všeho jen tak nechají
Pomuchlané vlhké hávy
Civí na nás z povzdálí

Křivky dívky otevřené
Kůže muže zpocená
Válejí se u postele
Tam kde všechno začíná

Svět je plný pohrdání
Nám to ovšem nezabrání
Dát se znovu do svlékání
Pohladit ti zasténání

Kousnout do rtu
Ztratit partu
Líbat prsa
Už jsi bosa

Holky co nechodí do Mekáče. Poslouchají punk, rock, grunge a různé písničkáře. Netouží po autech, to se radši prochází neznámou krajinou. V noci se jim zdají divoké, dlouhé a nepředstavitelně originální živé sny. V posteli jsou žhavé a jednou jim to většinou nestačí. Ten sen Vám převypráví u snídaně mezi prvním a druhým chodem. Jejich základ tvoří plné, rudé rty, které Vás nikdy nepřestanou bavit. Mají upřímný inteligentní pohled se zábleskem šílenosti. Moc blondýn se zadkem osmiletého fotbalisty jsem mezi nimi nepotkal. Zatím jen jednu, tu se kterou jsem přišel na Korzice o panictví. Zubním kartáčkem jsme otevírali víno, to se rozprsklo po stěnách stanu a já jsem už věděl co bude následovat. Že to bude tady a teď. Párkrát jsme se spolu ještě vyspali, ale měla kluka, malej zadek i prsa a já tenkrát moc hulil. A pak jsem hulil a chlastal, prostě puberta, bavila mě moje parta. O holkách jsem hodně snil a také jsem často onanoval. Pak přišla vejška. Zůstal jsem s první, která mě chtěla. Klasický, jednostraně volný vztah. Toho jednoho to vždycky zničí víc. Zbytek mých věcí skončil ve dvou igelitkách u popelnic. Ale to už jsem měl svojí novou holku. Souznění letících jisker, zapálí oheň jenž osvítí rozměr, schovaný za srdcem člověka… Řekl jsem jí o těch vyhozených věcech. Jsi snad nějakej materialista?
Všechny věci světa jsou mi ukradené, když jsem s ní. Ráno mi vyprávěla sen. Ocila se na planetě, na kterou se nemohli vozit mrtvá zvířata. S někým tam dopravili živou velrybu. Na pláži potkali chlápka a ten jim povídá, že býval hajným, ale už je jedenáctým rokem na heroinu. Bral prášky, po kterých mu ihned zarůstaly vpichy. Za velrybu ji dal lahvičku s crackem a ona se probrala až v mateřské školce, kde začala dětem na čela nalepovat tripy. Pak jí tripa na čelo přilepil neznámý člověk a sen prý pak skončil nějak neurčitě. Pak měla ještě další sen, o tom jak jsme měli nádhernou malou dcerku a jak jí neuměla zavázat do zavinovačky. Zrealizování tohoto snu bych raději ještě odložil.
Dnes byla smutná a plakala, kvůli věcem se kterými jí nemohu pomoci. Diplomka na počítači, soubory nejdou otevřít, telefonát mamince. Vy jste chtěli abych šla na Karlovku, já si to měla dodělat v Plzni. Teď je v práci za barem, tak jí snad zvednou náladu příběhy lidí, co jsou na tom hůř než ona. Většinou tam chodím s ní, ale dneska se mi na pivo nechtělo. Na Valentýna se tam odehrála smutná věc. Kluk 24 let, vzhledově na 33, rumař, tenký chobot dlouhých vlasů, agresivní romantik. Donesl své krásné holce fialověbílou žíhanou růži a láhev chilli griotky. Ona se s ním vzápětí rozešla. Dal dvanáct velkých rumů a pak ho vyhodili ven. Pár dní předtím tam kdosi hajloval a vytahoval nůž na hosty. Ten už nešel sám, hezky se projel noční Prahou v policejním voze. Jdu si dát sprchu, oholím si nohy, ruce i obočí. Jo taky si vyholím pruh vlasů, co se bude táhnout od ucha k uchu. Někdo by už měl konečně prorazit s něčm novým. Zejtra si jdu pro nový čočky a na chodbě cosi žvaní ožralí Slováci.
přidáno 19.03.2013 - 09:11
o.k., alespoň něco
přidáno 18.02.2010 - 00:03
Taková díla mám rád. To si totiž počtu. Je to reálný. Ze života. To co se stalo, to co si člověk myslel. Má to několik rozměrů, je to plastický. Co jinýho by se taky od života na papíře dalo čekat? 100/100
přidáno 17.02.2010 - 22:27
Protože to není vymyšlené, až na ten vyholenej pruh na hlavě, to jsem fakt neudělal. Děkuji Vám
přidáno 17.02.2010 - 20:42
tak jo, to povídaní je hodně fajn...
přidáno 17.02.2010 - 10:03
aha no du si dát hlavou o zed abych se aspon přiblížil tvé originlitě

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Stalo se mezi prvním a druhým chodem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chybí si?
Předchozí dílo autora : z pakárny do hvězdárny

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku