našel jsem ústa které chci líbat na věky.našel jsem srdce které chci slepovat.stratil jsem samotu.stratil jsem důvod beznaděje..
přidáno 07.12.2009
hodnoceno 8
čteno 1301(22)
posláno 0
Náhodné sblížení dvou atomů bez náboje
Jak shoda klidu a nepokoje

Jako dva magnety bez polu
Jeden u druhého cítíme oporu

Jak jeden dopis ve dvou obálkách
Naše sny cestující nocí po dálkách

Zmatený sochař co tesá do papíru
Tichý mnich před popravou co spoléhá na víru

Mé srdce a báseň bez stránky
Jednoho rána ti hodím do schránky..

Ps:mé srdce daruju tobě.bud opatrná prosím
přidáno 09.05.2010 - 16:55
odpuštím ti puero.tvé myšlenky sem patří.a máš pravdu.děkuji
přidáno 09.05.2010 - 13:00
Psáti o lásce jest vždy ošidné. Většinou na ni narazí někdo, kdo nesouhlasí s tím, že básník kdy poznal, že miluje, protože nejvíc na světě přece miluje ten člověk co si to myslí. Psáti o lásce jest ošidné, neb podle těch veršů s odstupem člověk může svou lásku měřit a obvykle zjistí, že nejvíc miloval na začátku a na konci už se jen snažil zopakovat tu první lásku. Psáti o lásce jest rovněž ošidné, neboť prochází tolika verzemi (ta láska), že už sama ze své podstaty nestrpí jasnou definici a každý básník ji nějak definuje podle svého. Psáti o lásce jest ošidné také proto, že popisuješ svou, nikoli naši lásku a očekáváš sobě podobnou odezvu, leč ozvou se ti buď pochlebovači (jako v tomto případě), nebo zatrpklí láskou ranění a podvedení zapšklí jedinci, co tě za tvou lásku setřou (jako v tomto případě).

Naskýtá se tedy otázka, zda vůbec jest nutno o lásce psáti? Výdyť je to tak zprofanovaný výraz! Ale je tak těžké o ní nepsati.

Já vysoce oceňuji, žes v té básni nepoužil to hnusné oplzlé laciné slovo LÁSKA a přitom to napssal, tak, že ho tam všichni cítí.

Tan mnich před popravou, jak dí 1kor13, je vskutku zajímavá sloka. Svatý muž bude potrestán. Vtipné a podprahově velkomyšlenkové.

Nenapadlo tě někdy, že bys o lásce neměl raději nikdy psát? Já si to říkám furt. Protože já jsem narcis a svoje básničky si furt dokola čtu, snad se mi samotnému líbí jak píšu, snad z nostalgie, leč u básní o lásce zjeví se mi zcela určité představy, lidi a chyby které minulost dopustila. Taková mementa - láska zapsaná na papíře, jako důkaz lidskosti, čili toho, že jsem nepopiratelně dělal chyby, neboť v té záplavě lásek nebyl jsem schopen zůstati u jediné osudové.

Hm...zase jsem se spustil a napsal velekoment. Sorry.
přidáno 08.12.2009 - 21:05
takže svoje srdce si už dal, co bude v aukci další?
přidáno 08.12.2009 - 16:34
"Zmatený sochař co tesá do papíru
Tichý mnich před popravou co spoléhá na víru"

- Táto časť sa mi páči najviac.
Inak škoda chýb, ps by som napísal len konkrétnej osobe. Psancov to moc nezaujíma.
přidáno 08.12.2009 - 09:15
ps bych taky zrušil, polu bych nahradil pólu, stratil za ztratil...jinak fajn, ke konci lepší než začátek :)
přidáno 08.12.2009 - 08:47
celkem příjemné veršíky..to PS: bych tam ale již nepsala.....
přidáno 07.12.2009 - 22:50
Tu lásku Ti přeju, báseň už mě moc neoslovila bohužel, a prosím příště ztrácej se Z. Děkuju....
přidáno 07.12.2009 - 20:34
krásně zamilovaný =) přeju hodně štěstí, báseň se mi líbí =)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Srdce v obálce : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Imatace nepopsatelného popisu
Předchozí dílo autora : V době míru

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
človiček řekl o "Autor"sám :
Jsme stejní,ve verších ostatních hledáme sebe,hledáme odpovědi na své pocity,emoce,lásky,bolesti trápení.Jsou verše které nás přesahují a verše které teprve rostou,přesto to píše jedna velká bytost složená z lidí,Mějme tu bytost,naše kolektivní fluidum rádi,rozvíjejme ho a pomáhejme mu.S láskou k Vám všem človíček.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku