poslouchala jsem paní HEGEROVOU a tuhle píseň tak dvacetkrát ..... chybí mi upřímnost, všude se něco hraje, špatní herci. Pojem slušnost se "vyvinul" a pokoru hledám marně, vše je automatické ....mé zdraví a MOJI, nikoliv ! .... uvědomuji si to. http://www.youtube.com/watch?v=O937YmQih9o
přidáno 04.12.2009
hodnoceno 10
čteno 1466(36)
posláno 0
Kluky přes deodoranty nemůžu už ani cítit.
Zmizelo živočišno.
Příliš umělých nehtů, umí škrábat,
líbí se ti to ?

Holky nejedí kobližky a marmeláda
jim nezůstává v koutcích.
Kluci Ti nesundavají kabáty, už tě jen svlékají.

Milovali jsme čokoládu, slušnost, já běh za deště
a ty v suchu.

A ty se směješ s rukou přes pusu,
a je jasný, že sex už nebude nikdy spontánní.

Miluju barvy, chápeš to a u toho jsme také zůstali.
Čaj piješ jen sladkej, možná bych taky měla začít.
Naučila jsem Tě prožívat a ty mě koukat na bednu.

DĚKUJU !

Jsi stokrát chytřejší, o výrazu v obličejích nevíš nic.

A když vrhám kostkou, nikdy nepadne šestka.
Vysvětlil´s mi proč.
přidáno 08.05.2013 - 20:31
tahle je skvělá!
přidáno 11.06.2011 - 10:10
Parádní song na nedělní dopoledne.
přidáno 28.08.2010 - 04:39
Tak tomu rozumím dost dobře. V tomhle díle je veliká pravda.
přidáno 08.01.2010 - 22:35
možná to není báseň, ale je to poezie...Sice používám deodorant, ale nemám rád stádovost.
Kluci už ti nesundávají kabáty, jen tě svlékají...no asi dělám v první řadě to samý, ale občas i ten kabát sundám.
A dost metafor mi taky zůstává skrytých, nebudu lhát. Ale aspoň můžu hledat
přidáno 08.01.2010 - 21:30
je to hodně dobrý...i když až moc skeptický vůči dnešnímu světu...zas tak hrozný to nebude...stačí se oklopit správnejma lidma =)
přidáno 25.12.2009 - 12:41
tuhle jsem potřebovala číst...děkuju:)
je vážně hodně povedená! ( ale proč z toho jd etakový strach? ) to už ta naše "láska" vymřela?
přidáno 24.12.2009 - 13:17
ano je to moc hluboké ale pro mě to neni básen..máš tam spoustu hlubokých myšlenek,,třeba stou větou že ti nepadá šestka a ad ti řekne proč...líbí se mi to ale neni to básen nerýmujeseto...a jestliže puero říká že píseš na vyskoké úrovni..dobře souhlasim ale čeho????? !! na které úrovni...že by úvahy,,myšlenky.vyjadřování..JAK ARCHITEKTI V GÍZE...JAK VNITŘEK TELEVIZE...JSEM ZMATENÝ...JAK PODPAŽÍ CO ZEBE.JAK VYZELÍNA S CHLEBEM .JSEM ZMATENÝ..Z TEBE!!!!!!!
přidáno 24.12.2009 - 11:13
má smysl, věřím ji...a to se mi líbí, nehrát si na kvantitu, ale kvalitu

kdo ví jak to bude vypadat třeba za tisíc let a jakými kostkami se bude házet, a co...kobližky mňam, jsem pro vyhlásit kobližkový den ;)
přidáno 24.12.2009 - 11:01
Souhlasím s puerem a nebudu říkat, co už bylo řečeno...

Ale rád bych se vyjádřil ke

"Kluci Ti nesundavají kabáty, už tě jen svlékají."

Podle mě je to důsledek ženské emancipace (se kterou ne všechny ženy souhlasí), ale když už se dělí práce všude napůl, o děti se stará napůl (tím myslím, že se žena střídá s mužem), kariéra je napůl atd. nemůžeme pak dodžovat staré zvyky a gentlemanství... To je to samé jako, když bereme za samozřejmost, že žena vaří... Nehledě na to, že trend už není půl napůl, ale leckde je vyhrocenější a převládá matriarchát...

"Jsi stokrát chytřejší, o výrazu v obličejích nevíš nic."

Asociovala se mi u toho kniha manželů Peasových Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách (doporučuji), a proto jsem z toho usoudil, že člověk o kterém píšeš je málo empatický, nekouká se atd., popř. ví málo o psychologii... Problém však může být v tom, že mezi muži a ženami, nejen co se týče citů panuje určitá diferenciace (např. žena nechápe, že když má muž problém většinou si nechce povídat a naopak) Muž často nedokáže odhadnout jak se žena cítí, neboť, ženy mají většinou lepší sociální inteligenci...

Tím však nechci znevažovat báseň, která se mi velice líbí... Dlouho jsem tu neviděl nic tak čtivého a zamyšleníhodného...

Jen jsem chtěl vnést další diskuze... :-)
přidáno 04.12.2009 - 21:13
je to moc hezky napsáno. Poslední dobou píšeš na celkem vysoké úrovni a to je vždycky těžké si ji udržet, nebo z ní na chvíli sejít a pak se zase vrátit.

K básničce: No...vůbec z toho necítím básničku, kdybys mi to recitovala třeba na nádraží, vůbec bych si neuvědomil, že to byla báseň. Je to příliš (a tím to nijak neshazuju) normálně formulováno, jak se říká, tak jak ti zobák narostl.

K té absenci živočišna: Já si toho taky všiml. Všude tady kolem vyrostl úplně jiný svět - metrostyl - všechny holky vypadají stejně a stejně voní, kluci to samé, všichni se stejně oblékají, všichni poslouchají Anetu L., všichni mají stejné cítění a vkus. Pořádně zarostlý a nijak vonící už jsem tady jenom já. Takže si cením, že je to básnička na téma, které myslím, neosloví jen mě, ale i jiné na taková slova citlivé duše tady. No a není to jen o lásce - to hlavně.

Dneska už Hegerová ani žádné ji podobné nie leze po stromoch s chalanami za čerešněmi, lebo to nie je IN.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Čerešně : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Za oponou denně holím si hlavu
Předchozí dílo autora : ZVÍŘECÍ

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku