Prostě není co dodat. Nehledejte v tom nic intelektuálního, možná se občas zasmějete. Takové FF ze světa HP.
přidáno 27.11.2007
hodnoceno 4
čteno 1057(19)
posláno 0
Draco Malfoy stál v klučičí koupelně před zrcadlem a česal si vlasy. Na hřeben si vypatlal půlku svého gelu a teď jej pročesával po celé hlavě. Na konci této procedury se na sebe samolibě usmál, odemkl dveře a odkráčel z koupelny. V novém školním roce musí být ještě neodolatelnější! “No konečně!” ozvalo se po jeho příchodu do zmijozelské společenské místnosti několik netrpělivých hlasů. Všechny štvalo, že Draco ráno tráví v koupelně dobrou hodinku, a přitom k sobě nikoho nepustí. Ne že by někdo stál o to, přihlížet Dracovým metrosexuálním ranním rituálům, ke kterým kromě nekonečného česání patřilo taky holení těch pár chloupků, které mu rašily na bradě a nedaly se ani při nejlepší vůli považovat za strniště. Všichni se však báli mu to říct přímo, neboť kromě úpravy svého zevnějšku se Draco věnoval také soukromému studiu nejohavnějších kleteb. Ovšemže si nikdo nepřál, aby mu vyrašily po celém těle bradavice nebo plísně, takže ‘milý’ Draco trávil v koupelně i nadále plno času. A zdálo se, že tento školní rok to bude ještě horší…

Když do Velké síně dorazil poslední student a připlešatělý ředitel s dlouhým plnovousem zahájil snídani, začal Draco se svým plánem. Tento rok se do něj musí zamilovat všechny dívky ze Zmijozelu! Toto soukromé předsevzetí hodlal dodržet čistě pro své pobavení a také aby zjistil, jestli připadá i jiným lidem stejně neodolatelný jako sám sobě. Od Crabba a Goyla bohužel na své zaobalené dotazy nikdy neobdržel žádnou odpověď, neboť oba dva byli moc tupí na to, aby je pochopili.
“Mary?” počal Draco svůj plan.
Blonďatá dívka s poněkud větším nosem posetým uhry se otočila.
“Co se děje, Draco?”
Mladík si prohrábl vlasy: “Dneska ti to moc sluší!”
“Opravdu?” rozzářila se dívka.
“Přece bych ti to neříkal jen tak, ne? Nechtěla bys třeba zajít do Prasinek na ležák?”
“Když já nevím…Možná…A kdy?”
“Příští sobotu je první vycházka. Chtěla bys?”
“Jo, klidně.” zrudla Mary a otočila se. Nejspíš se bezdůvodně cítila trapně, že si domluvila rande před tolika lidmi, ale naštěstí si jejich rozhovoru nikdo nevšiml. A to se Dracovi ohromně hodilo.

Když Draco vystoupal po schodech do chlapecké ložnice, aby si nachystal věci na následující hodinu lektvarů, musel si nejdříve něco zařídit. Pátravě se rozhlédl po všech postelích. Mimo něj zde byl jen Octavius, který spokojeně chrápal. “Určitě zase přijde pozdě, ale to je jeho věc.” pomyslel si Draco a vytáhl ze svého nočního stolku malý sešit. Již doma si ho pečlivě nadepsal – Draco Malfoy
Buchty
Nezasvěcený člověk by si pomyslel, že zde mladík uchovává recepty na buchty, ale málokoho by napadlo, že tímto hanlivým slovem označil dívky, které hodlá omámit svým osobním kouzlem. Teď otevřel tento sešit a krasopisně napsal:
2. září 2007
Mary Erwingová – pozvání do Prasinek
- docela ucházející, ale má pupínky a velký nos.
Pak už pospíchal na hodinu přeměňování. Profesorka McGonagallová mu sice mohla být ukradená, ale stejně chtěl stihnout začátek hodiny. Už měl totiž dost prohřešků na to, aby tento pozdní příchod zavinil školní trest.

Po skončení úmorného vyučování se Malfoy rozhodl přejít do dalšího “levlu”. Z pod postele vyhrabal kouzelnické šachy a přimísil se ke skupince děvčat. Chvíli naslouchal jejich hovoru a pak spustil: ”Janet, nechtěla by sis zahrát šachy?”
Rusovlasá dívka ho sjela opovržlivým pohledem: “Šachy? No to si snad děláš srandu! To je sto let za opicema! To flašku, tu bych si zahrála docela ráda…”
“Dobře, tak flašku!” přikývl Draco. Tahle hra mohla být jeho plánům příznivěji nakloněná než poněkud nudné šachy. A Mary byla naštěstí dost daleko…

Po večerce Draco vytáhl svůj sešit.
2.září 2007
Janet Rabbinsová – pusa ve flašce, asi se jí líbím
- hezká, ale má moc husté obočí

Spokojeně ulehl a v mžiku se ocitl v říši snů…
přidáno 28.11.2007 - 19:33
Podobně jako Aliwien.Harryho Pottera jsem neznalý,ale tvé dílko je líbivě vtipné.
přidáno 28.11.2007 - 10:04
Dobře popsané. Ale protože nejsem příznivcem Harryho Pottera, tak je mi to trošku cizí. Proto tentokrát nebudu hodnotit, ale i nadále Ti držím palce do další tvorby.
přidáno 27.11.2007 - 19:53
no nevim.....je to jako nápadité ...ale to použití zrovna postav z harryho pottera...nefim nefim no....ale jako hezký to je jen bych možná zaměnila poněkud ty postavy a bylo by to zajímavější....
přidáno 27.11.2007 - 19:49
Máš pravdu, zasmála jsem se u toho... :))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dracovy buchty - 1.díl : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dracovy buchty - 2.díl
Předchozí dílo autora : Konečně mezi svými

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku