Dosud jsem neznala slovo "milovat", když jsem myslela, že ano, tak jsem si to jen namlouvala. Dnes už to vím... a naučil mě tomu on - on, který dokáže udělat svět neskutečným... A dokáže vyjádřit to, co cítí...
přidáno 22.09.2009
hodnoceno 1
čteno 1942(20)
posláno 0
Stádo krásných bílých koní se nevyrovná Tvé kráse. Když kráčíš, vidím balet, je to přehlídka pohybů, které se nedají slovy popsat, Ty nejdeš, Ty se vznášíš. Tvá vůně je omamující, vydrží po celý život, není to parfém, je to vůně Tvé kůže, vůně Tvého těla, tu vůni nikdo nevyrobí, ta se musí narodit. Tvůj pohled je spalující, vidím v něm sílu, vidím v něm dálku, vidím v něm vášeň nespoutanou, upřímnou, vzdálenou a přesto blízkou, ten pohled nepálí, nezraňuje, ten pohled hojí bolest a přitahuje. Síla Tvé osobnosti pokořuje každou horu, zdolává každou dálku, překlene každý oceán, je to síla, která zdolá i vesmír, nic není tak vysoko, nic není tak hluboko, nic není tak silné, nic není tak daleko, není nic, co by se mohlo vyrovnat té síle, která se v Tobě ukrývá. Ten, kdo pozná Tvoji lásku, najde poklad, ten, kdo ji ztratí, přijde o smysl života, je to láska na věky a jenom Ty víš, jak s ní zacházet, jenom Ty víš, co Tvá láska potřebuje, jenom Ty víš, když ji druhý ztratí, co následuje. Nebojím se té síly, chci ji poznat, chci se učit nepoznanému, chci zdolávat ty hory, chci padat do těch hlubin, chci jít do té dálky, chci poznat ten vesmír, chci zažít tu krásu, chci se učit Tvé lásce. Chci tě držet za ruku a poznat nepoznané, chci jít do té dálky a ztratit se v nedohlednu, chci poznat nepoznané, chci poznat Tvoji lásku, chci poznat Tebe.
přidáno 22.09.2012 - 11:01
jsou opravdu krásná slova dobrý

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
gajda
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o ThePočly :
Přemýšlí o věcech, které se jí dějí, a záleží jí na nich. Její úvahy často mají hloubku a opravdu stojí za to si je přečíst a popřemýšlet o nich.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku