přidáno 22.11.2007
hodnoceno 5
čteno 1542(25)
posláno 0
Skandál.

Už nevim,

co mám řikat.

Všechno je

tak kurevsky jasný

a mě to pořád

neni jedno.
přidáno 24.11.2007 - 12:10
souhlasim s verun.. hranice?..jen vymysleny slovo..lidi si pod tim neco predstavujou..a snazej se to dodrzovat..aby nahodou nebyli jiny.aby nebyli spatny.. ted k teress: fakt dobry!..jestli to chapu dobre..je to k (prehl. u?):D...rikam ti na to to, co vcera..ty vis...;)...
přidáno 23.11.2007 - 07:02
libi se mi to... urcite ano...
přidáno 22.11.2007 - 22:21
jen ke komentu me and....ted to nemyslim zle...ale nechapu to svazovani se,te..je to basen,protoze tys ji tak napsala a ty ji tak myslis..nic vic to nepotrebuje..nepotrebuje to splnovat nejaky parametry,ktery ma spravna basen mit..umeni je vse na co se zvlast dobre podivas..vse co zvlast dobre citis....vse co za to povazujes ty sama-jako autor,jako clovek..chci absolutni svobodu ve vsem..a davam ji vsem..do hajzlu s pravidly..ktery sou vymysleny jen kvuli hranicim,ktery nejsou..nejsou....
přidáno 22.11.2007 - 21:42
tak tedy...tohle neni basen ani volneho verse. Neni to snad ani citat, je to vylev. Vylev nastvani, smutku, zoufalstvi. Tohle nebudu hodnotit, to nema cenu hodnotit. Tohle nepovazuu za dobre dilo. Povazuju to za jednu sloku rysujici se basne...Poznamku...crtu...to mozna.
přidáno 22.11.2007 - 21:21
ty joo..teress...tak strucnaa...uplne mi to vzalo slova...hodne dobra..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
ja-nebeska kuRva : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ticho nekonečné
Předchozí dílo autora : depreseeeee

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku