čtou ženy od 35 nahoru, ju? díky...nevhodné pro muže, řekli, že to není vtipné?!
přidáno 20.07.2009
hodnoceno 10
čteno 1943(31)
posláno 0
Dívám se na sebe do zrcadla.
Přemáhám se k úsměvu. Úsměv?! Je až příliš silné slovo. Na tu divnost, která podle fyzických zákonů odrazu má být má maličkost, se prostě nedá culit.
No dobře, nebudu až příliš kritická, umyji si pletˇ tonizační vodou, stáhnu jazyk kovovou strunou, vmasíruji krém kolem očí, jiný na zbytek obličeje.
Skloněná nad umyvadlem s kartáčkem na zuby si předříkávám startovací pozitivní myšlenky o své fyzické i duševní kráse:
„Jsem zdravá, krásná, inteligentní, vtipná, šarmantní a úspěšná žena, jsem zdravá, krásná, inteligentní, vtipná, šarmantní, radostná a úspěšná žena, jsem zdravá, krásná, chytrá…..atd.atd.
Zvednu hlavu.
„No vidíš, Ivi, dá se to, dá.“
Jo. 

Náhlým otevřením dveří od koupelky pronikne paprsek ranního slunečného světla.
Marja!!
Neumyla jsem si ty oči zbytečně moc?
Takové prozření jsem snad ani nechtěla.
Co ty vlasy?!!
Zběsile pročechrávám splihlou, jemnou, řídkou , prý korunu ženské krásy.
Přesně.
Korunu.
Víc jsem asi neměla stojíc ve frontě při rozdávání porostu hlavy.:-(
Voda, gel , lak na vlasy.
Čaruji rukama.
Atˇ mi někdo řekne, proč to dneska nejde? Nic nedrží. Je to snad ještě horší.
Přehnala jsem množství gelu? Ztěžkly mi?
„Takto, skutečně nikam nejdu“..děsím se.
Klid. Ještě je tu žehlička.
Secvakávám horkým nástrojem své ubohé vlásky. Zuby nehty se držím svých :“jsem krásná, šarmantní, láskyplná, okouzlující….“.

„Ivčo, krása vyzařuje zevnitř“..snažím se přesvědčovat dál.
Pozdvihnou se mi na moment koutky.
„No, vidíš“.

Hergot. Proč se mi ,ale zrovna vybavilo, jak jsem včera podlézavě mazala med kolem šéfovy pusy?
A jak jsem byla protivná na máti?
A ironickysarkastická k dceři?

Hmm. Tak vlastní oduševnělost mě zrovna nepřesvědčila.

Že by pomohla řasenka, matující pudr, tvářenka? Nevzdává se mé fyzické já.
Štrachám své obličejové výpomocenky.

Zhluboka se nadechuji do celého těla, vyrovnávám záda, vypínám hrudník, zatahuji bříško. Jako to dělám při každodenním cvičení Pozdravu slunci, které jsem se celou zimu učila od Krejčíka z powerjogy. Mimochodem musím se pochlubit, už sem tam zvládnu i pokročilé.

O něco vyšší boty, puchap-ku mám na sobě už od spadnutí noční košile.
No, co , každá maličkost pomůže.

Ještě, že doma není nikdo, s kým bych se mohla srovnávat.
Ach, to zahlodané srovnávání, že?

Poslední kouk do zrcadla.
Mírný úsměv, jakoby na fešáka, co stojí v dálce, v zemi za zrcadlem.

„Dnes to bylo o fous Ivuš…ZÍTRA MUSÍŠ NA PLASTIKU!!“ Vzpomenu si kolik beru.
Takže, ehmm. Otvírám mobil, vybírám, zvoním, na display svítí: „ŠARM-kadeřnické studio“.
přidáno 23.07.2015 - 09:49
napsat puchapku misto push-up-ku je záměř?
přidáno 26.11.2014 - 15:31
No, ta "puchap-ka" mě dostala teda :-D
přidáno 06.07.2013 - 20:46
trenérka: Sice podle některých příznaků nejsem ženská, ale tu druhou podmínku splňuji zcela bezpečně, tak proš bych nečetl dál?Ostatně čtu i dívčí romány, třeba abych to okoukl a jednou taky začal něco podobného psát, když už jsem přelouskal i knihu: "Jak napsat best selller"...
A hele! S pozitivními afirmacemi jsem to taky zkoušel, když jsem četl o panu Couém nebo Miluj svůj život /Luise Hay/, taky v Tantře lásky je o nich zmíňka.;o)
A v Aštávakraghítě se přímo říká: "Jaký sklon, takový směr osudu!"
Ale výsledky bývají různé, viz následující shrnutí:

Já říkávám si každé ráno:
"Dneska jsem pravou nohou vstal!"
Tak proč, když den má vykydáno,
bych zase samým smtkem řval?

Já říkávám si každé ráno:
"Usměj se! Dnes už bude líp!"
A večer, smutnější než ráno,
bych zase nejraději chcíp!

Já zrána šeptám si jak mantru:
"Dnes již svůj šťastný den zas mám!"
Večer pak louskám Lásky tantru
a v pelíšku jsem opět sám...
přidáno 19.01.2013 - 17:23
Ačkoliv jsem muž a ta zkušenost mi chybí, povídka mě pobavila úžasně. :-D Při "Jsem zdravá, krásná, inteligentní, ..." jsem málem spadl z míče (sedím na takovém tom gymnastickém). Podle mě to určitě vtipné je. Přinejmenším nějaká ironie a absurdita v tom bude.

Muži, podle kterých to vtipné není, si to asi nedovedou představit, nebo je to možná uráží.
přidáno 24.11.2011 - 18:12
kouzelná povídka, co dokáže vynutit úsměv do tváře..... ale trochu více ho bere skutečnost..... že už dlouho nic dalšího nepřibylo.
přidáno 25.07.2009 - 19:34
Vtipné, pobavilo mě to. Namalovat si na "ksicht" obličej dá někdy opravdu práci, kterou sami nezvládneme...
přidáno 24.07.2009 - 09:43
To je pro mě ohromná pocta. Díky.:-)
přidáno 24.07.2009 - 09:40
Joo? No u nás na malém městě už máme prvních pár studií, je to takové honosnější. Uvaří Ti i kávu, jsou na Tebe extra milí, máš pocit, že udělají cokoliv, abys byl spokojen . A když máš štěstí, tak Ti ještě upraví vlasy tak, že JSI NADŠEN.Ne, už, když platíš. Posledně jsem se málem rozbrečela. Já tušila , že tam nejsem správně už když kadeřnici vypadly dvakrát nůžky na zem, byla úplně energeticky v mínusu a ještě po mě tam sedělo asi 5 žen. Můj syn mě celou cestu ,z onoho studia uklidnoval, že aspon Pavlovi(to je můj přítel) se určitě líbit budu. To měl pravdu, můj přítel si ani nevšimlu toho FOPA NA HLAVĚ. Jsem ráda, že se Ti zdá vtipné, proto většinou vůbec píšu.:-)
přidáno 21.07.2009 - 08:25
Povídky nečtu, jsou na mě dlouhý :-)) ale ty tvoje si přečtu vždycky ráda, pobaví mě.
přidáno 21.07.2009 - 06:55
Nečetl jsem, podle doporučení. Mému zraku však nemohly uniknout poslední řádky a zvláště poslední věta. ...kadeřnické studio.
Moje maminka chodila k holiči, manželka chodí ke kadeřnici... Studio?
Tak jsem vlezl na internetový vyhledavač a poučil se.
Koupenové studio, kuchyňské studio, studio zdravého spaní, studio internetových aplikací.... desítky dalších odkazů jsem už ignoroval.
Třeba by nášemu servru slušelo "Studio literární tvorby", já ale dál budu chodit k holičovi.
PS. Dílo je vtipné a estrogenní

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Estrogenní ráno : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Odměna

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku