asi to neni nic extra.. ale mela sem potrebu zaznamenat muj vnitrni hovor.. kterej me nekdy dovadi k silenstvi.
přidáno 06.06.2009
hodnoceno 18
čteno 2281(45)
posláno 0
Otevřeným oknem řvu
„Ty kurvo!“ na její zavřený okna,
ale ona je stejně hluchá, není?

Je hluchá neslyší tě.
Lodě křižujou oceány,
láska je nerozpojitelnej cyklus odporu a vášně.
Tenhle princip nezměníš, hlupačko.

Chtěla bys utěšit,
/náno/
chtěla bys ho vidět plakat pro tebe,
/naivko/,
chtěla bys,
aby se sny plnily,
/!!!/
chtěla bys kytaristu s rukama malíře,
/láska neexistuje/,
chtěla bys zabíjet,
/nostalgii, samotu./

Slzy v očích,
vítr ti metá kouř zpátky do tváře, co?
Takhle to ale mělo bejt
i tvoje namyšlená milenka ti řekne
,,joo, holka, cos čekala, chlapi sou svině.“

přidáno 16.06.2009 - 22:47
nic úžasnýho, ale stejně mě něčím dostala. 100% je moc, 0% málo.
přidáno 16.06.2009 - 20:55
Nechápu todle tady.. Někdo poezii vyjadřuje tak, a někdo jinak.. A todle je její způsob, kterym se vyjádří.. a jestli se to někomu nelíbí..
Neříkám nehodnoť to, ale jak můžeš zhodnotit něco, co ti nic neříká?

PS: Mě se líbí..
přidáno 14.06.2009 - 20:44
me,hlavne tohle dilo nikdy nevymaz...mam pocit jakoze kdyz nekdo rek ze je spatny, vsichni pisou ze je nic moc.???...to je fuk,asi treba ne..ale mne se to libi..jako vzdycky...je to proste takovy jaky to ma bejt..a nenudis..

btw:nejdriv sem se tu chtela ke vsem tem komentum vic vyjadrit..ale nestoji mi za to...:)...ty jo
přidáno 12.06.2009 - 22:48
... tkze. nechci to komentovat cely. nechci zabredavat do zadnejch diskuzi...
jediny, co me opravdu bodlo je, jak muzes Puero rict, ze pochybujes, ze tohle prozivam?? znas me? neznas. fajn. dekuju.
M.
přidáno 10.06.2009 - 20:59
libi se mi hoodne ...
a to s tou namyslenou milenkou asi nejvic... tenhle styl psani nemusi oslovovat kazdyho, me teda ale jo.... to DITE ve mne se holt nezapre...(:D:D)

btw ... koment pro ostatni: kvalita dila je relativni...
přidáno 08.06.2009 - 14:08
Sorry ale nejsem z těch co lžou lidem do očí jako většina lidí tady, jen protože jsou to děcka. I ty děcka se rády dozví, co dělají blbě. A jestli je to od odborníka nebo neodborníka je to na jedno brdo.
přidáno 08.06.2009 - 10:18
To Puero:
Přijde mi, že většina si tu hraje na hrozné odborníky ,-) ....včetně Tebe !
Vždyť je to tvorba, osobní, každého z nás.
A k závorkám - třeba ty tři vykřičníky - tam je to zcela jasné ! navazující na ty předchozí ! ....
P.s. A nemyslím si, že chlapi jsou svině ,-)
přidáno 08.06.2009 - 10:13
na patnáctileté holce bych si vztek nevyléval, snad se polepší
přidáno 07.06.2009 - 20:24
Me and you... ma lepší básničky.. ne vždycky se povede napsat něco dobrého.. tohle bych spíš zařadila do deníku, pže je to opravdu jen vypsání.. mně se to jako báseň taky nelíbí, nicméně jsou to pocity. A pánové promiňte, ale z mého pohledu jsou chlapi taky pěkní zmetci. (jasně, že holky taky, ale přece nepujdem samy proti sobě;))
zpět k básni - nepovedla se, ale me and you.. má někerá dílka opravdu velmi dobrá.
a puero je .. možná až přehnaně tvrdý. on zrovna taky nepíše skvěle;)

Drž se, zvládneš to... Líbí se mi ten obrat s tím kytaristou a závěr (blázne...)
přidáno 07.06.2009 - 19:33
Báseň není dobrá, leč si myslím, že je to jenom jedna špatná báseň z x dobrejch (můj osobní názor)

Všichni chlapi jsou svině a ženský taky... Proto se k sobě tak náramně hodíme :-)

Ale vyvstává tu důležitější problém, je tu spousta lidí co píšou básně typu "Byl jsem včera v parku a vošukal tam Klárku" a nehodlaj se vyvíjet, berou to jako styl...

Ale to chce k tomu přistupovat tak, aby si ten člověk z ty kritiky něco vzal... Jenže je tu spoustu lidí, který si z toho brát ani nic nechtěj, ale to už je téma někam do diskuzního fóra...

Jen ještě jednu věc puerovi, zkus si od týhle slečny přečíst něco jinýho, myslim, že ž nebudeš mí takovej "ultra" názor a jestli jo, tak se předem omlouvájm za tvůj čas... Ale pro mě tahle holka je básník... Ale přiznávám, jsem zaujatej, protože jí znám...

Jsem však rád, že se o tom začalo mluvit...

Zatim ahoj
Dimi
přidáno 07.06.2009 - 12:19
možná
přidáno 07.06.2009 - 12:13
myslim, ze to puero docela vystihl... teda je to az moc agresivni, ale nekde se zacit musi a me and you... to schytala...

k basni: souhlasim s klukama, ale to kurva mi je putna... neprinde mi to sproste za kazdou cenu... a milancholik i hezky vyjadril i hezke napady...

ted proti puerovi: vetsinou nehodnotim podle autora, ale me and you... uz pise nejakou dobu a vcelku ji sleduju.. zezacatku jsem byl na ni taky dost tvrdy (jiste potvrdi :) ). ale ona neni obcas tak spatna.. nektere jeji basne jsou velmi povedene...

a tak bych se, puero, drzel hodnoceni pouze basne a ne celeho autora, protoze to uz presahujes svuj zaber...
přidáno 07.06.2009 - 11:50
hodně bolavý a dokonale hluboký ! díky za Tebe !!!!! to je jedna z nej, co jsem od Tebe četla. Děkuju ,-)

.....tyhle kecy by se měly zakázat. TualKraplak nemá kouska soudného slova v tomhle žblebtu. Díky za tebe, co to má jako být Díky za tebe?....z tohohle fakt rostu.
přidáno 07.06.2009 - 11:47
Jsem rád, že nejsem sám kdo si myslí co si myslí a že se ještě najdou odvážní kteří řeknou svůj názor, ale celé tohle má mnohem hlubší latentní podtext - totiž ten, že tohle je jaksi typické dílko pro asi 90% začínajících básníků. Jen se zamyslete, kolik takových jste tady už četli a byly všechny jeden vedle druhého stejné, kolikrát i slovo od slova. Kýč, jenže přímo normativní, to je to co mě na tom mrzí, že tyhle básničky nejsou ničím nové. Hm? Neníliž pravda? Pak hodnotíme jak se to povedlo krásně napsat podle té normy. Zda obsahuje všechny prvky, jestli tam nějaký nechybí a jestli výsledek nedejbože něčím nevybočuje. Upřímně pochybuju že Me and you and all the others (ostatně nick na houby) tohle prožívá. Je to básnička stejně falešná jako všechny ty rádoby procítěné růžové kýče tady. Jen u málokterých to jako čtenář dokážu posoudit tak, že jsou skutečně životním zrcadlem duše.
přidáno 07.06.2009 - 11:08
Tak teď se pustím do diskuze, protože mi přijde, že Puero záměrně nastavuje extrémní protipól té (mezi námi stejně extrémní) stovky od TualKraplak. Nechci rozhodně jen zprůměrovat hodnocení mých předešlých komentátorů, v některých věcech dávám Puerovi i zapravdu. Vadí mi tady použitá "kurva", vadí mi "plochost" celého díla, ničím zvláštním mě neokouzlilo. Naopak třeba ty "zazávorkované" vykřičníky myslím chápu (ale např. použití takové smršti lomítek mě při čtení spíš ruší).
Už jsem se zaradoval, že po verši "chtěla bys kytaristu s rukama malíře" přijdou další pěkné nápady a obrazy, ale zase to sklouzlo do podprůměru, ke kýči. A přiložená fotka onen kýč bohužel jen podtrhává.
Škoda.
přidáno 07.06.2009 - 10:45
ne. Tohle není dobré ani trochu. Nemyslím tím to že je to sprosté (to je ostatně obrazem dnešní kultury mladejch děcek, které si myslí že umějí psát. Tohle je horor. Ale aby šlo o objektivní kritiku a někdo si nestěžoval, že jsem zaujatý tak to trošku popíšu: téma sex, slzy a POCITY, takže nic nového naopak je toho všude hory. Není to ani bolavé ani hluboké, je to trapné a city se vylívají jinak. Neberu, že to bylo psáno pro někoho a ne pro mě, protože i já to musel číst. Taky výkřičníky v závorkách nic neznamenají - daleko do poetismu, daleko do všeho a navíc těžko si představit, co to má vlastně značit. Obrázek: vedle toho, že toho moc nenavazuje je to tuším i zakázané dávat sem obrázky bez autorského práva, nebo tak něco. Osobně jsem proti fotkám a podobným nesmyslům, čili mám hodnotit báseň i fotku. No třeba si osobně nemyslím, že chlapi jsou svině, protože je na světě hromada holek, které mají jiný názor a pokud si tohle myslí, tak jsou pravděpodobně lesby, nebo mají jiný problém, ale to je dneska ve světě umění asi normální.

Podtrženo sečteno: Jak tohle mohlo dostat 100% tak to opravdu nechápu a nebýt mojí spásné nuly, asi by se to dostalo i do Ostružin, tedy jakési nástěnky cti psanecké elity a tohle si myslím do elity opravdu nepatří. Jednou si na půl roku zmizím a všichni se utápějí v růžovém oparu dokonalého hodnocení a pochlebovačských komentářů. Ale už jsem zpátky a budou lítat nuly.

Ó jak jsem krásně prohnilá sviňa.
Chlap no, co jste čekaly?
přidáno 06.06.2009 - 22:48
libi se mi. ale mas lepsi. hodne lepsi.
chtěla bys kytaristu s rukama malíře - tohle a ten zaver jsou nejlepsi.
dekuju za dnesek, sedmikrasko.
a krasny sny.
přidáno 06.06.2009 - 22:30
hodně bolavý a dokonale hluboký ! díky za Tebe !!!!! to je jedna z nej, co jsem od Tebe četla. Děkuju ,-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
monolog holky s "krasnejma vocima" : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hej, slečno, usmějte se!
Předchozí dílo autora : na kolenou kytaristy.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o kryndy :
Kryndy... Tady asi bez komentáře. Stejně nevim, jak ten náš sesterskej vztah vyjádřit takhle černý na bílým.. My víme a to je hlavní :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku