Myslete si o tom co chcete,záchvat:(
přidáno 03.04.2009
hodnoceno 1
čteno 1054(15)
posláno 0
Až mi jednou odpustíš mou vinu, bude teprve tehdy moci vklidu odejít a přestat existovat. Do té doby zde však musím setrvat ve strašlivých mukách aniž bych mohla jakkoli zmírnit tvé utrpení na úkor mého. Je mi líto všeho co jsi kvůli tomu musel vytrpět ale i přesto věř, že to nebylo jen mojí vinou, že se to stalo. Teprve teď mi dochází absurdita toho všeho co se stalo od té doby... však přece víš. Nechci zacházet do detailů a zraňovat Tě tak ještě více. Doufám, že brzy pochopíš, že svět je zlý a nedůvěřivý sám o sobě, že i já jsem jen člověk, který se může splést a chybovat. Nechci aby tohle byla omluva toho co jsem udělala, to čas nevrátí a ani bych se Ti něchtěla omlouvat, lituju toho co se stalo ale nechci se omluvit. Chci Ti tímhle jen vysvětlit proč, proč se stalo to co se stalo. Víš, tehdy to nešlo jinak, musela jsem to udělat pro Tvé dobro a své snad už tehdy špatné svědomí jako odčinění. Musíš pochopit jednu důležitou věc a tou je, že i kdyby se to nestalo, trpěl by jsi stejně a možná mnohem víc. Tohle to jen urychlilo...

Bohyně nechť Tě ochraňujě
Xaire
přidáno 08.04.2009 - 21:26
Neznám podrobnosti, ale vysvětlení v tom nevidím...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vysvětlení : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hranice
Předchozí dílo autora : Loučení

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Lizzzie řekla o Severka :
jedna z nejcitlivějších básnířek, ketré kdy tento server poznal:)...vížím si toho, že ji znám...i osobně...slunečnice!!!:)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku