schválně, kdo pochopí jak to myslím (tim neříkám ať to čteš, ale jsem zvědavý)
přidáno 24.03.2009
hodnoceno 8
čteno 1650(28)
posláno 0
V mládí jsem studoval, bylo to docela jednoduché. Na základce to bylo prima, první holka, první opití. Na střední bylo akorát víc sexu a míň práce. Na vejšku jsem skoro ani nechodil, párkrát jsem se dostavil na zkoušku a jinak jsem si užíval volnosti. Všechny moje školy měly dobrý jméno. Do první práce mě vzali snad jen kvůli jménu. Byla to dobrá práce, platili výborně. Do další práce mě pozvali sami. Zaplatili ještě víc, tak jsem to vzal. Ve třiceti jsem poznal krásnou sympatickou blondýnu. Chtěla mě, tak jsem se s ní oženil.
Jsem v pohodě, jen přeju aby ste se měli stejně dobře jako já.
přidáno 15.02.2013 - 19:51
Takhle jsem si to představovala, když jsem byla v osmé třídě na základce. A teď bych to snad ani nechtěla :D Ale pěkně vystiženo, asi jsem nebyla sama :)
přidáno 26.04.2009 - 21:35
vidim, ze nas chudych vysokoskolaku bude hodne :)... je to des... ale je to jeho bida, kdyz si nedokaze niceho poradne uzit... ja si uzivam hodne, i kdyz z toho penize a podobne blbosti nemam :)
přidáno 26.04.2009 - 21:27
Je mi to líto...
přidáno 31.03.2009 - 20:27
Jasně že čtu, ty nejdelší ;)
Děkuju za komentáře
přidáno 31.03.2009 - 17:46
Asi tak jako puero :-D Ta ironie z toho ale mohla trošku víc kapat :-D
přidáno 31.03.2009 - 16:19
taky rád čteš dlouhé komentáře?
přidáno 31.03.2009 - 16:19
ubožák. Nečetl Herodota a neví, že bohové jsou závistiví a brzy ho smetou. A smetou ho až bude na vrcholu. Já na základce trpěl, na střední jsem si neužil nic, výšku zbožňuju páč tam jsou slušní lidi (konečně), práci neseženu a budu chudý, ožením se ve čtyřiceti, ale budu dlouho žíííít! Bohové mě milují.
přidáno 24.03.2009 - 20:02
... šťastný to člověk :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Popis mého života : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Lék na všechno
Předchozí dílo autora : Shit happens

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku